Τον ωτορυνολαρυγγολόγο , τον γλύτωσα .panamach έγραψε:Εγώ πάντως ακούω το βεντιλατέρ σε ανηφόρα , μόνο οταν ο δείκτης περάσει πάνω απο το led.
Δουλεύει καμμιά 10 αριά δευτερόλεπτα σα αεροπλάνο και μετά σταματάει.
Μικρή σκάλα στο βεντιλατέρ....δεν ακούω.
Σε ευθείες είναι μπάμ πάνω στο led .
Ή το αμάξι μου θέλει ηλεκτρολόγο ...ή εγώ ω.ρ.λ..
Πήγα όμως στον ηλεκτρολόγο για να δώ τί γίνεται .
Τελικά , αυτό που ακούω καμμιά 10αριά δευτερόλεπτα και μετά σταματάει , είναι η 1ή σκάλα του βεντιλατέρ που ξεκινάει στούς περίπου 90°C .
Τη 2η σκάλα που ξεκινάει στους 95+ °C , την βάλαμε σε λειτουργεία γεφυρώνοντας τις επαφές και ακούγεται σαν 3 αεροπλάνα μαζί και είναι αδύνατον να μήν την καταλάβεις ! !
Αρα , το συμπέρασμά μου είναι οτι ο δέικτης μου σε ευθείες είναι ακριβώς πάνω στο το led , σε ανηφόρες λίγων χιλιομέτρων και με μικρή κλίση , περνάει για λίγο το led , και οταν φτάνει στο σημείο όπως στη φωτό που έβαλα πιό πάνω, (μεγάλη και παρατεταμένη ανηφόρα ! ), εχει μπεί σε λειτουργεία η 2η σκάλα και εγώ
δεν πήρα χαμπάρι ούτε την 1ή
Με την πρώτη ευκαιρία θα βάλω και διακόπτη να ανοίγει χειροκίνητα το βεντιλατέρ , για πάν ενδεχόμενο.