Σελίδα 3 από 3

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Ιούλ 2018 1:03 pm
από Hellenic Vanagon
spine253 έγραψε:Ναι, πρόσεξα που το γραψες και σε προηγούμενη ανάρτηση αυτό. Και έχω και πεντάρι σασμάν. Θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά που θα κολλήσω. Βέβαια και πάλι ακούγεται πολύ ωραίο το μπλοκέ διαφορικό. Και φαντάζομαι ότι δε θα σου ανεβάζει και πολύ την κατανάλωση όπως η τετρακίνηση..
Άλλο τετρακίνηση και άλλο τετρακίνηση SYNCRO!

'Οπως μπορείς να δεις σε αυτό το white paper, σελ. 21, (Aγγλική μετάφραση, υπάρχει και το πρωτότυπο στα Γερμανικά):
https://drive.google.com/file/d/1JbL5Nc ... sp=sharing

σε μεικτές συνθήκες, προσεκτικής, οδήγησης, μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση έως και 3% η, τουλάχιστον συμπεραίνεται, να μην αυξηθεί.

Επίσης, στις τυποποιημένες μετρήσεις σε ανοικτό δρόμο, (βλέπεις το φαινόμενο εμφανίζεται κυρίως από τα 100 χλμ./ω και πάνω), το Passat Syncro g60 160 hp έχει, κατά τι, χαμηλότερη κατανάλωση από την δικίνητη έκδοση με τον μικρότερο κινητήρα 135 hp, στον ανοικτό δρόμο, (7,2 λ αντί 7,3 λ).

Εικόνα

Η εξήγηση έχει να κάνει με τον ομοιόμορφο τρόπο μετάδοσης της ροπής στους τέσσερις τροχούς και την μείωση των τριβών τους με τον δρόμο.

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Δευ 09 Ιούλ 2018 12:08 pm
από spine253
Αλήθεια το syncro καίει όσο και το δικίνητο; Είχα μετρήσει σε ένα ταξίδι κατανάλωση του δικού μου στα 6,6 λίτρα τα 100χλμ. Μπορείς με syncro να έχεις τόσο χαμηλή κατανάλωση; Επίσης κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει, υπάρχουν επιλογές στα syncro να βγάλεις την τετρακίνηση ή είναι μόνιμα ενεργοποιημένη;

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2018 1:42 am
από Hellenic Vanagon
spine253 έγραψε:Αλήθεια το syncro καίει όσο και το δικίνητο; Είχα μετρήσει σε ένα ταξίδι κατανάλωση του δικού μου στα 6,6 λίτρα τα 100χλμ. Μπορείς με syncro να έχεις τόσο χαμηλή κατανάλωση; Επίσης κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει, υπάρχουν επιλογές στα syncro να βγάλεις την τετρακίνηση ή είναι μόνιμα ενεργοποιημένη;
#1 Υπό συνθήκες, σταθερό γκάζι, υψηλές ταχύτητες, καίει λιγότερο, έστω και ελάχιστα.

#2 Δεν αναφέρεις τι αυτοκίνητο έχεις και τις προδιαγραφές του. Τετρακίνηση SYNCRO τοποθετήθηκε σε πολλά, διαφορετικών κατηγοριών αυτοκίνητα, με διαφορετικά είδη κινητήρων, έτσι δεν υπάρχει ενιαία απάντηση.

#3 Ο σχεδιασμός του συστήματος SYNCRO προβλέπει την συνεχή λειτουργία της τετρακίνησης, ("permanent 4wd" αποκαλείται στα white papers), με συνεχή μετάδοση της ροπής, τουλάχιστον ~ 5% στον δευτερεύοντα άξονα που ελέγχεται από το VCT, (=διαφορικό/συμπλέκτης σιλικόνης), χαρακτηριστικό μεγάλης σημασίας για την οικονομικότερη λειτουργία, όπως προείπαμε, αλλά και για την ασφάλεια της οδήγησης κάτω από όλες τις συνθήκες.

Στο SYNCRO t3, παρέχεται η δυνατότητα απεμπλοκής της τετρακίνησης με after market συστήματα, (βασισμένα σε μία αρχική διάθεση της vw), που όμως αποσταθεροποιούν το αυτοκίνητο, το οποίο έχει διαφορετικών ρυθμίσεων ανάρτηση, (και φρένα), σε σχέση με το 2wd, καθιστώντας το επικίνδυνο για χρήση εντός δρόμου.