Βοήθεια για απόφαση κινητήρα

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Βοήθεια για απόφαση κινητήρα

Δημοσίευση από sotyanif »

Υπάρχει ο φίλος Δράκος ,με Τ3 Westy του 1991,λευκό.
Κινητήρας πετρέλαιο ,1,6
Αργός μέχρι θανάτου-τραβάει και τρέιλερ με μεγάλο φουσκωτό.Χόμπυ=ψάρεμα 8-)
Βάζει για δοκιμή Subaru 1.8 βενζίνης ,εξακολουθεί να ζορίζεται,δεν τραβάει στις ανηφόρες,κλπ.
Βάζει 1,9 ΑΑΖ πετρέλαιο :δεν ενθουσιάζεται,δεν τρελαίνεται(νομίζω φοράει σαζμάν ΑΒΗ,και του κρεμάει)αλλά τέλος πάντων,καλύτερα απο πρίν.
Τώρα μάλλον πάει για επισκευή :1200υλικά+600εργατικά. (πολλά δεν είναι;)
Οι πολύπλοκες λύσεις ,TDI κλπ ,θέλουν και ατσίδες μηχανικούς ,που δεν ...έχουμε-ξέρουμε εδώ στην περιοχή μας.

Ψάχνεται λοιπόν ,για γνώμες απο τους πετρελαιάδες του φόρουμ.
Σκέφτεται ακόμα και για τοποθέτηση Subaru βενζίνης 2.0 με πιθανή τοποθέτηση υγραερίου(και δηλωμένα)
Δεν γράφει εδώ μέσα ,αλλά μας διαβάζει και παρακολουθεί.
Ότι γράψτε θα το διαβάσει και ελπίζω να κάνουμε κάποια μαθήματα πληκτρολόγησης ;) ,για να αποκτήσει αυτοπεποίθηση στον χειρισμό του φόρουμ :D

Ευχαριστώ εκ μέρους του και ...απάνω του :lol: :lol: :lol:
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βοήθεια για απόφαση κινητήρα

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Τα "τραβήγματα" τρέιλερ, βαρκών κλπ θέλουν αργό. Άποψή μου είναι να βάλει ένα σασμάν σύνκρο (σε όποια μηχανή θέλει) και να πηγαίνει παντού αλλά σιγά....
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Βοήθεια για απόφαση κινητήρα

Δημοσίευση από stavros syncro »

Μια πληροφορία θέλω μόνο να προσθέσω μιας και έκανα μετατροπή από πετρέλαιο σε βενζίνη...

Ανεξαρτήτου καυσίμου του νέου κινητήρα (δηλαδή γίνεται από πετρέλαιο σε βενζίνη), μπορείς να βάλεις κάτι πάνω που να έχει +-10% περισσότερα/λιγότερα κυβικά και υποδύναμη...οπότε από 1600 κυβικά με 69 άλογα μπορείς να πάς στα 1720 με 76 άλογα.

Αυτό έγινε γιατί στην αρχή της κρίσης πηγαίναν όλοι και δηλώνανε ότι βάζανε μικρότερους κινητήρες χωρίς να το κάνουν. Οπότε βγάλανε αμέσως αυτόν τον νόμο. Δηλαδή εάν εσύ γουστάρεις να βάλεις έναν κινητήρα πάνω 3000 κυβικά και να πληρώνεις μεγάλα τέλη κλπ, απλά δεν μπορείς....καλό ε??? Απόλυτα δημοκρατικό πολίτευμα ;)
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βοήθεια για απόφαση κινητήρα

Δημοσίευση από BUS1988 »

Εάν θέλει πετρέλαιο και φοράει ήδη ΑΑΖ, τότε η μόνη του επιλογή είναι 1,9 TDI.
Μπαίνει είτε ηλεκτρονικό (χρειάζεται "γάτο" ηλεκτρολόγο που θα κάνει την πλεξούδα), είτε μηχανικό με πόμπα από Land Rover Defender / Discovery Tdi (αυτή βάζουν οι φίλοι Βούλγαροι με πολύ καλά αποτελέσματα).
Προσοχή στο σαζμάν, αν το βήμα του είναι αργό (5,43) το αυτοκίνητο θα είναι αρκετά αργό σε ταχύτητα ταξιδίου δεδομένου ότι τα μοτέρ αυτά είναι πιο αργόστροφα από τα TD. Μία καλή λύση είναι η χρήση κορονωπήνιου από βενζίνη (4,86) με 4η (ή 5η) από πετρέλαιο (0,78 αντί 0,85 της βενζίνης)
Επίσης θεωρώ α π α ρ α ί τ η τ ο την προσθήκη των πλακών αναλίπανσης, οι οποίες δεν έχουν σημαντικό κόστος, απαιτούν όμως άνοιγμα του σαζμάν (και μια που το ανοίγουμε αλλάζουμε και τα ρουλεμάν του για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο).
panosT3SYNCRO
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Τετ 14 Αύγ 2013 5:35 pm

Re: Βοήθεια για απόφαση κινητήρα

Δημοσίευση από panosT3SYNCRO »

λοιπον θα σου πω την εμπειρια μου απο 3 διαφορετικους κινητηρες.

1ος κινητηρας εα82 subaru turbo 1800cc 150 ps:τοποθετημενος σε δικινητο T3 αψογος απροβληματιστος με τρομερη δυναμη που πολλες φορες σε φοβιζε...απο τα 80 μεχρι τα 180 ανεβαζε σαν στροφομετρο...δεν στο συνιστω διοτι η καταναλωση δεν επεφτε κατω απο 20λ/100 ουτε σε γκρεμο

2ος ej22 subaru 2200cc 145ps:τοποθετημενος σε δικινητο αψογος σε δυναμη κ ροπη απο χαμηλα μεχρι τον κοφτη και καταναλωση 12λ/100 (για μενα ο καλυτερος ολων που εχω δοκιμασει)

3ος ford scorpio 2900cc 145ps:τοποθετημενος σε syncro απροβληματιστος απιστευτη δυναμη σε χαμηλες στροφες αλλα μετα τα 100 χλμ κομπιαζει κ φοβασαι να κανεις προσπεραση σε νταλικα...καταναλωση 13λ/100
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”