Γενικά για τις μπαταρίες
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Γενικά για τις μπαταρίες
Born to ruuuunnn!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm
Re: Γενικά για τις μπαταρίες
Καλησπέρα.
Την περασμένη εβδομάδα έμεινα
από μπαταρία, πρώτη φορά τοσο
ξαφνικά χωρίς απολύτως καμία
προειδοποίηση. Ούτε τα λαμπάκια
στο καντράν δεν αναβαν. Αφού έβαλα
καινούρια μπαταρία 80ah μου
παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα.
Όταν βάζω το κλειδί και το γυρνάω
στη θέση που ανάβουν τα λαμπάκια
πριν μιζαρω, αυτό της μπαταρίας
δεν ανάβει. Δεν το κάνει συνέχεια
και δεν υπάρχει κάποιο θέμα με την
εκκίνηση του κινητήρα.
Ξέρεις κανείς παρακαλώ τι μπορεί να
είναι? Υπόψιν ότι το δυναμό είναι
καινούργιο και φορτίζει κανονικά.
Ευχαριστω.
Την περασμένη εβδομάδα έμεινα
από μπαταρία, πρώτη φορά τοσο
ξαφνικά χωρίς απολύτως καμία
προειδοποίηση. Ούτε τα λαμπάκια
στο καντράν δεν αναβαν. Αφού έβαλα
καινούρια μπαταρία 80ah μου
παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα.
Όταν βάζω το κλειδί και το γυρνάω
στη θέση που ανάβουν τα λαμπάκια
πριν μιζαρω, αυτό της μπαταρίας
δεν ανάβει. Δεν το κάνει συνέχεια
και δεν υπάρχει κάποιο θέμα με την
εκκίνηση του κινητήρα.
Ξέρεις κανείς παρακαλώ τι μπορεί να
είναι? Υπόψιν ότι το δυναμό είναι
καινούργιο και φορτίζει κανονικά.
Ευχαριστω.
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Γενικά για τις μπαταρίες
Υπάρχει περίπτωση να έχει ξεκολλήσει το Ledάκι απο την εύκαμπτη πίσω πλακέτα.
Εκτός και άν τα έπαιξε και άλλες φορές ανάβει και άλλες όχι. Πράγμα δύσκολο για Ledάκι
Την επόμενη φορά που δέν θα ανάψει, χτύπα λίγο με το δάχτυλο το τζαμάκι μπροστά να δείς αν ανάψει.
Εκτός και άν τα έπαιξε και άλλες φορές ανάβει και άλλες όχι. Πράγμα δύσκολο για Ledάκι
Την επόμενη φορά που δέν θα ανάψει, χτύπα λίγο με το δάχτυλο το τζαμάκι μπροστά να δείς αν ανάψει.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
-
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm
Re: Γενικά για τις μπαταρίες
Καλό μήνα και σε ευχαριστώ πολύ.t3 syncro tool έγραψε: ↑Δευ 01 Απρ 2019 1:01 pm Υπάρχει περίπτωση να έχει ξεκολλήσει το Ledάκι απο την εύκαμπτη πίσω πλακέτα.
Εκτός και άν τα έπαιξε και άλλες φορές ανάβει και άλλες όχι. Πράγμα δύσκολο για Ledάκι
Την επόμενη φορά που δέν θα ανάψει, χτύπα λίγο με το δάχτυλο το τζαμάκι μπροστά να δείς αν ανάψει.
Σήμερα πχ δούλευε κανονικά.
Υποψιάζομαι μήπως είναι κάποιο
Καλώδιο που είναι κομμένο λόγω
σκουριάς όπως αυτό του στροφόμετρου που με ταλαιπωρεσε
πολύ και κανένας ηλεκτρολόγος δεν
το έβρισκε αλλά δε ξέρω ποιο.
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Γενικά για τις μπαταρίες
Τώρα που το λες υπάρχει και η περίπτωση να είναι κανένα καλώδιο πίσω στην μεγάλη φύσα που ενώνεται στο ταμπλό.
Κούνα την και αυτή λίγο όταν δέν σου ανάβει.
Κούνα την και αυτή λίγο όταν δέν σου ανάβει.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
-
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm
Re: Γενικά για τις μπαταρίες
Το έκανε πριν από λίγο, χτύπησα το
τζαμακι τίποτα. Η φυσα αυτή είναι
στο χώρο του κινητήρα, Ορθόν?
Επειδή άλλαξα τη μπαταρία, υπάρχει
καλώδιο που εφαρμόζει σε αυτή
για να κάνει check το λαμπάκι?
τζαμακι τίποτα. Η φυσα αυτή είναι
στο χώρο του κινητήρα, Ορθόν?
Επειδή άλλαξα τη μπαταρία, υπάρχει
καλώδιο που εφαρμόζει σε αυτή
για να κάνει check το λαμπάκι?
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Γενικά για τις μπαταρίες
Όχι.
Λέω για την μεγάλη φύσα με τις 14 εισόδους πίσω απο το ταμπλό με τα όργανα.
Εκεί που έρχονται τα καλώδια και ενώνονται στον πίνακα οργάνων.
Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι το καλώδιο-επαφή Νο 11.
Για να καταλάβεις περίπου πώς δουλεύει το λαμπάκι αυτό:
Το λαμπάκι για να ανάψει θέλει 12-12.5 volt ρεύμα.
Για να σβήσει λοιπόν τώρα. υπάρχει ένα ολόκληρο κύκλωμα πίσω απο το λαμπάκι που αποτελείται απο αντιστάσεις-διόδους και τρανζίστορ, το οποίο κύκλωμα όταν ανιχνεύει ρεύμα μεγαλύτερο απο κάποιο όριο
(π.χ 13 Volt) παρακάμπτει το ρεύμα που περνάει απο το λαμπάκι μέσα απο αυτό το κύκλωμα.
Έτσι λοιπόν το λαμπάκι μένει χωρίς ρεύμα και γι αυτό το λόγο σβήνει.
Εν κατακλείδη λοιπόν.
Όταν γυρνάς τον διακόπτη έρχετε ρεύμα 12-12.5 Volt στο λαμπάκι και ανάβει
Όταν βάζεις μπροστά και δουλεύει το δυναμό το ρεύμα αυξάνετε πάνω απο τα 12.5 volt και ενεργοποιείται το κύκλωμα με αποτέλεσμα να περνάει το ρεύμα απο το κύκλωμα και όχι απο το λαμπάκι και έτσι σβήνει.
Τα volt ακριβώς δέν τα θυμάμαι που ενεργοποιείται το κύκλωμα.
Μπορεί να είναι και 12.8 Volt.
Εσύ λοιπόν τώρα έχεις πρόβλημα με το λαμπάκι που δέν ανάβει όταν γυρνάς το κλειδί (χωρίς να βάλεις μπροστά τον κινητήρα). Άρα στο λαμπάκι σου ΔΕΝ φτάνει το ρεύμα της μπαταρίας, ή το καλώδιο που το τροφοδοτεί είναι κάπου κομμένο.
Άν δέν έσβηνε (Ενώ το δυναμό φόρτιζε) θα είχες πρόβλημα στο παραπάνω κύκλωμα που σου περιέγραψα.
Λέω για την μεγάλη φύσα με τις 14 εισόδους πίσω απο το ταμπλό με τα όργανα.
Εκεί που έρχονται τα καλώδια και ενώνονται στον πίνακα οργάνων.
Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι το καλώδιο-επαφή Νο 11.
Για να καταλάβεις περίπου πώς δουλεύει το λαμπάκι αυτό:
Το λαμπάκι για να ανάψει θέλει 12-12.5 volt ρεύμα.
Για να σβήσει λοιπόν τώρα. υπάρχει ένα ολόκληρο κύκλωμα πίσω απο το λαμπάκι που αποτελείται απο αντιστάσεις-διόδους και τρανζίστορ, το οποίο κύκλωμα όταν ανιχνεύει ρεύμα μεγαλύτερο απο κάποιο όριο
(π.χ 13 Volt) παρακάμπτει το ρεύμα που περνάει απο το λαμπάκι μέσα απο αυτό το κύκλωμα.
Έτσι λοιπόν το λαμπάκι μένει χωρίς ρεύμα και γι αυτό το λόγο σβήνει.
Εν κατακλείδη λοιπόν.
Όταν γυρνάς τον διακόπτη έρχετε ρεύμα 12-12.5 Volt στο λαμπάκι και ανάβει
Όταν βάζεις μπροστά και δουλεύει το δυναμό το ρεύμα αυξάνετε πάνω απο τα 12.5 volt και ενεργοποιείται το κύκλωμα με αποτέλεσμα να περνάει το ρεύμα απο το κύκλωμα και όχι απο το λαμπάκι και έτσι σβήνει.
Τα volt ακριβώς δέν τα θυμάμαι που ενεργοποιείται το κύκλωμα.
Μπορεί να είναι και 12.8 Volt.
Εσύ λοιπόν τώρα έχεις πρόβλημα με το λαμπάκι που δέν ανάβει όταν γυρνάς το κλειδί (χωρίς να βάλεις μπροστά τον κινητήρα). Άρα στο λαμπάκι σου ΔΕΝ φτάνει το ρεύμα της μπαταρίας, ή το καλώδιο που το τροφοδοτεί είναι κάπου κομμένο.
Άν δέν έσβηνε (Ενώ το δυναμό φόρτιζε) θα είχες πρόβλημα στο παραπάνω κύκλωμα που σου περιέγραψα.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
-
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm
Re: Γενικά για τις μπαταρίες
Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.