ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
-
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Τετ 08 Απρ 2015 3:27 pm
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &start=420 και εδω ενας καλιτεχνης που κενταει ///
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Αρρώστια!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
ουάου!!!
Αλλοίμονό σου αν σ' ακουμπήσει αυτό το θηρίο! Σ' έλιωσε
Αλλοίμονό σου αν σ' ακουμπήσει αυτό το θηρίο! Σ' έλιωσε
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Πριν λίγο είχα μία, τηλεφωνική, συνομιλία με τον κ. Γιώργο Δρακουλόγκωνα, από το Γύθειο, νέο ιδιοκτήτη του VANAGON SYNCRO, (με δύο μπλοκέ), του κ. Πετρόπουλου, ιδιοκτήτη συνεργείου VW από τις Αχαρνές, και σας την μεταφέρω, με προφορική άδειά του, χωρίς να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάτι.
Οδηγώντας το SYNCRO του ο κ. Δρακουλόγκωνας σε στενό επαρχιακό και με στροφές δρόμο, στην θέση "Γκουλούγκα", σε δεξιά στροφή, (προφανώς χωρίς ορατότητα), και με ταχύτητα, περίπου, 50 χλμ.//ώρα, διασταυρώθηκε και ήρθε σε μετωπική σύγκρουση, (περίπου 90% επικάλυψη), με VW PASSAT 5, (μοντέλο 2000), που επίσης εκινείτο με ταχύτητα, (περίπου), 50 χλμ./ώρα.
Η σύγκρουση υπήρξε σφοδρή, (σημ. δική μου:προφανώς λόγω δεξιάς χωρίς ορατότητα στροφής οι οδηγοί δεν είχαν χρόνο να φρενάρουν η φρέναραν ελάχιστα), ενώ και οι δύο οδηγοί δεν φόραγαν ζώνες ασφαλείας.
Ο κ. Δρακουλόγκωνας, μετά το γεγονός και αισθανόμενος σε άριστη κατάσταση αν και είχε ελαφρά στραβώσει την περιφέρεια του τιμονιού με το βάρος του σωματός του, βγήκε από το αυτοκίνητο για να δει την κατάσταση του άλλου οδηγού.
Ο οδηγός του PASSAT, είχε "δρομολογηθεί", κατά την σύγκρουση, ανάμεσα από τους δύο αερόσσακους και είχε σπάσει το παρμπριζ με το κεφάλι του.
Βγήκε από το αυτοκίνητο του, αλλά του πήρε, περίπου, ένα τέταρτο για να καταφέρει να αναπνεύση κανονικά.
Το SYNCRO έπαθε μικρής σημασίας ζημιές, ένα βούλιαγμα στον προφυλακτήρα, σπασμένα πλαστικά στις δύο μάσκες , τρύπημα στα ψυγεία ψυκτικού κινητήρα και φρέον κλιματισμού καθώς και στράβωμα στην λαμαρίνα ανάμεσα σε προφυλακτήρα και προβολείς.
Το PASSAT, (όπως θα μαντέψατε οι γνώστες), σχεδόν αχρηστεύθηκε, δεν έμπαιναν οι ταχύτητες, παρά μόνο η όπισθεν, το δε σύνολο κινητήρα κιβωτίου ταχυτήτων υποχώρησε σε σημείο να ακουμπάει στην λαμαρίνα ανάμεσα σε κινητήρα και καμπίνα επιβατών.
Το περιστατικό συνέβη, περίπου, πριν δύο χρόνια.
(Δυστυχώς δεν υπάρχουν φωτογραφίες από το ατύχημα).
Οδηγώντας το SYNCRO του ο κ. Δρακουλόγκωνας σε στενό επαρχιακό και με στροφές δρόμο, στην θέση "Γκουλούγκα", σε δεξιά στροφή, (προφανώς χωρίς ορατότητα), και με ταχύτητα, περίπου, 50 χλμ.//ώρα, διασταυρώθηκε και ήρθε σε μετωπική σύγκρουση, (περίπου 90% επικάλυψη), με VW PASSAT 5, (μοντέλο 2000), που επίσης εκινείτο με ταχύτητα, (περίπου), 50 χλμ./ώρα.
Η σύγκρουση υπήρξε σφοδρή, (σημ. δική μου:προφανώς λόγω δεξιάς χωρίς ορατότητα στροφής οι οδηγοί δεν είχαν χρόνο να φρενάρουν η φρέναραν ελάχιστα), ενώ και οι δύο οδηγοί δεν φόραγαν ζώνες ασφαλείας.
Ο κ. Δρακουλόγκωνας, μετά το γεγονός και αισθανόμενος σε άριστη κατάσταση αν και είχε ελαφρά στραβώσει την περιφέρεια του τιμονιού με το βάρος του σωματός του, βγήκε από το αυτοκίνητο για να δει την κατάσταση του άλλου οδηγού.
Ο οδηγός του PASSAT, είχε "δρομολογηθεί", κατά την σύγκρουση, ανάμεσα από τους δύο αερόσσακους και είχε σπάσει το παρμπριζ με το κεφάλι του.
Βγήκε από το αυτοκίνητο του, αλλά του πήρε, περίπου, ένα τέταρτο για να καταφέρει να αναπνεύση κανονικά.
Το SYNCRO έπαθε μικρής σημασίας ζημιές, ένα βούλιαγμα στον προφυλακτήρα, σπασμένα πλαστικά στις δύο μάσκες , τρύπημα στα ψυγεία ψυκτικού κινητήρα και φρέον κλιματισμού καθώς και στράβωμα στην λαμαρίνα ανάμεσα σε προφυλακτήρα και προβολείς.
Το PASSAT, (όπως θα μαντέψατε οι γνώστες), σχεδόν αχρηστεύθηκε, δεν έμπαιναν οι ταχύτητες, παρά μόνο η όπισθεν, το δε σύνολο κινητήρα κιβωτίου ταχυτήτων υποχώρησε σε σημείο να ακουμπάει στην λαμαρίνα ανάμεσα σε κινητήρα και καμπίνα επιβατών.
Το περιστατικό συνέβη, περίπου, πριν δύο χρόνια.
(Δυστυχώς δεν υπάρχουν φωτογραφίες από το ατύχημα).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Πέμ 20 Οκτ 2016 1:55 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
HV με αυτά που γράφεις μου έχεις δημιουργήσει αίσθηση ασφάλειας, γιατί ταξιδεύω σχεδόν πάντα με την οικογένεια. Έχω κάμπερ (ιμιτασιόν βεσφάλια) και άλλαξα το πίσω διπλό κάθισμα (που, αν είναι δυνατόν!!!, συγκρατείται με 2 βίδες) με 3πλό κάθισμα από μούλτιβαν (που πιάνει γερά στο σασί) καθώς και έβαλα ζώνες 3 σημείων, για κάθε ενδεχόμενο. Θέλει πιστεύω επίσης μεγάλη προσοχή η φόρτωση των αποσκευών, αφού γίνεται μέσα στην καμπίνα καθώς και όσοι έχουν υπερυψωμένη οροφή να μη βάζουν βαριά πράγματα επάνω. Σε περίπτωση τρακαρίσματος, αν δεν είναι σωστά βαλμένα, θα σούρθουν όλα στο σβέρκο.
ΥΓ. Τρελάθηκα όταν είδα φίλο να έχει πάνω από στο κρεβάτι το ψαροντούφεκό του, να σημαδεύει ακριβώς το κεφάλι του.
ΥΓ. Τρελάθηκα όταν είδα φίλο να έχει πάνω από στο κρεβάτι το ψαροντούφεκό του, να σημαδεύει ακριβώς το κεφάλι του.
Born to ruuuunnn!!!!
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Tα χύμα πράγματα στο αυτοκίνητο σκοτώνουν.T3syncrocamper έγραψε:HV με αυτά που γράφεις μου έχεις δημιουργήσει αίσθηση ασφάλειας, γιατί ταξιδεύω σχεδόν πάντα με την οικογένεια. Έχω κάμπερ (ιμιτασιόν βεσφάλια) και άλλαξα το πίσω διπλό κάθισμα (που, αν είναι δυνατόν!!!, συγκρατείται με 2 βίδες) με 3πλό κάθισμα από μούλτιβαν (που πιάνει γερά στο σασί) καθώς και έβαλα ζώνες 3 σημείων, για κάθε ενδεχόμενο. Θέλει πιστεύω επίσης μεγάλη προσοχή η φόρτωση των αποσκευών, αφού γίνεται μέσα στην καμπίνα καθώς και όσοι έχουν υπερυψωμένη οροφή να μη βάζουν βαριά πράγματα επάνω. Σε περίπτωση τρακαρίσματος, αν δεν είναι σωστά βαλμένα, θα σούρθουν όλα στο σβέρκο.
ΥΓ. Τρελάθηκα όταν είδα φίλο να έχει πάνω από στο κρεβάτι το ψαροντούφεκό του, να σημαδεύει ακριβώς το κεφάλι του.
Υπολογίζεται το βάρος τους να κτυπάει τους επιβάτες πολλαπλασιασμένο, ανάλογα με την ταχύτητα πρόσκρουσης, x10 και βάλε.
Συγχαρητήρια για την τοποθέτηση σωστού καθίσματος και ζωνών ασφαλείας για όλους τους επιβάτες.
Θα πρέπει επίσης να υπάρχουν προσκέφαλα, τα εργοστασιακά των καθισμάτων, για όλους τους επιβάτες, και η στήριξη των καθισμάτων και των ζωνών ασφαλείας, να είναι εκεί που προβλέπεται και με τον τρόπο που προβλέπεται από τον κατασκευαστή.
The Syncro Heresy
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Αυτα που γραφει ο Hv στην τελευταια παραγραφο ειναι πολυ σημαντικα. Δηλαδη τα καθισματα να ειναι τοποθετημενα σωστα. Ακουσες Μπαμπη? Προσεχε που οδηγεις το Τ3 μου γιατι αυτος που τοποθετησε τα καθισματα του CR-V δεν εκανε σωστη δουλεια και τα οξυγονοκολλησε πανω στις παλιες ράγες. Εχω περισευουμενες σιδερενιες μπαρες που περνανε κατω απο τους σιδηροδρομους των original καθισματων και πανω σ'αυτες βιδωνονται οι βασεις των καθισματων του CR-V. Με πρωτη ευκαιρία θα στις στειλω.
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
UPDATE 21/10/2016
Αγαπητοί συμφορουμίτες, εξ' αιτίας διάφορων έκτακτων περιστατικών, έχουν χαθεί φωτογραφίες και links στο παρόν αφιέρωμα.
Τα αποκαθιστώ σιγά-σιγά και, όπου είναι εφικτό, τα αναβαθμίζω με νεότερα/ακριβέστερα στοιχεία.
Σας ευχαριστώ.
Αγαπητοί συμφορουμίτες, εξ' αιτίας διάφορων έκτακτων περιστατικών, έχουν χαθεί φωτογραφίες και links στο παρόν αφιέρωμα.
Τα αποκαθιστώ σιγά-σιγά και, όπου είναι εφικτό, τα αναβαθμίζω με νεότερα/ακριβέστερα στοιχεία.
Σας ευχαριστώ.
The Syncro Heresy
-
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Κάπου υπάρχει και μια φωτογραφία από crash test Τ3 vs Volvo (την κορωνίδα στην παθητική ασφάλεια )
περιττό να πω πως το volvo πάει για σκραπ.
περιττό να πω πως το volvo πάει για σκραπ.