Σελίδα 8 από 9

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Αύγ 2015 1:42 am
από T3syncro 991

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2015 3:45 pm
από T3syncro 991
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &start=420 και εδω ενας καλιτεχνης που κενταει ///

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2015 8:33 pm
από t3 syncro tool
Αρρώστια!!! :o :o :o

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2015 7:32 am
από syncro16gr
ουάου!!!
Αλλοίμονό σου αν σ' ακουμπήσει αυτό το θηρίο! Σ' έλιωσε :!: :!:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Οκτ 2016 6:19 pm
από Hellenic Vanagon
Πριν λίγο είχα μία, τηλεφωνική, συνομιλία με τον κ. Γιώργο Δρακουλόγκωνα, από το Γύθειο, νέο ιδιοκτήτη του VANAGON SYNCRO, (με δύο μπλοκέ), του κ. Πετρόπουλου, ιδιοκτήτη συνεργείου VW από τις Αχαρνές, και σας την μεταφέρω, με προφορική άδειά του, χωρίς να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάτι.

Οδηγώντας το SYNCRO του ο κ. Δρακουλόγκωνας σε στενό επαρχιακό και με στροφές δρόμο, στην θέση "Γκουλούγκα", σε δεξιά στροφή, (προφανώς χωρίς ορατότητα), και με ταχύτητα, περίπου, 50 χλμ.//ώρα, διασταυρώθηκε και ήρθε σε μετωπική σύγκρουση, (περίπου 90% επικάλυψη), με VW PASSAT 5, (μοντέλο 2000), που επίσης εκινείτο με ταχύτητα, (περίπου), 50 χλμ./ώρα.

Η σύγκρουση υπήρξε σφοδρή, (σημ. δική μου:προφανώς λόγω δεξιάς χωρίς ορατότητα στροφής οι οδηγοί δεν είχαν χρόνο να φρενάρουν η φρέναραν ελάχιστα), ενώ και οι δύο οδηγοί δεν φόραγαν ζώνες ασφαλείας.

Ο κ. Δρακουλόγκωνας, μετά το γεγονός και αισθανόμενος σε άριστη κατάσταση αν και είχε ελαφρά στραβώσει την περιφέρεια του τιμονιού με το βάρος του σωματός του, βγήκε από το αυτοκίνητο για να δει την κατάσταση του άλλου οδηγού.

Ο οδηγός του PASSAT, είχε "δρομολογηθεί", κατά την σύγκρουση, ανάμεσα από τους δύο αερόσσακους και είχε σπάσει το παρμπριζ με το κεφάλι του.

Βγήκε από το αυτοκίνητο του, αλλά του πήρε, περίπου, ένα τέταρτο για να καταφέρει να αναπνεύση κανονικά.

Το SYNCRO έπαθε μικρής σημασίας ζημιές, ένα βούλιαγμα στον προφυλακτήρα, σπασμένα πλαστικά στις δύο μάσκες , τρύπημα στα ψυγεία ψυκτικού κινητήρα και φρέον κλιματισμού καθώς και στράβωμα στην λαμαρίνα ανάμεσα σε προφυλακτήρα και προβολείς.

Το PASSAT, (όπως θα μαντέψατε οι γνώστες), σχεδόν αχρηστεύθηκε, δεν έμπαιναν οι ταχύτητες, παρά μόνο η όπισθεν, το δε σύνολο κινητήρα κιβωτίου ταχυτήτων υποχώρησε σε σημείο να ακουμπάει στην λαμαρίνα ανάμεσα σε κινητήρα και καμπίνα επιβατών.

Το περιστατικό συνέβη, περίπου, πριν δύο χρόνια.
(Δυστυχώς δεν υπάρχουν φωτογραφίες από το ατύχημα).

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Οκτ 2016 11:30 pm
από T3syncrocamper
HV με αυτά που γράφεις μου έχεις δημιουργήσει αίσθηση ασφάλειας, γιατί ταξιδεύω σχεδόν πάντα με την οικογένεια. Έχω κάμπερ (ιμιτασιόν βεσφάλια) και άλλαξα το πίσω διπλό κάθισμα (που, αν είναι δυνατόν!!!, συγκρατείται με 2 βίδες) με 3πλό κάθισμα από μούλτιβαν (που πιάνει γερά στο σασί) καθώς και έβαλα ζώνες 3 σημείων, για κάθε ενδεχόμενο. Θέλει πιστεύω επίσης μεγάλη προσοχή η φόρτωση των αποσκευών, αφού γίνεται μέσα στην καμπίνα καθώς και όσοι έχουν υπερυψωμένη οροφή να μη βάζουν βαριά πράγματα επάνω. Σε περίπτωση τρακαρίσματος, αν δεν είναι σωστά βαλμένα, θα σούρθουν όλα στο σβέρκο.
ΥΓ. Τρελάθηκα όταν είδα φίλο να έχει πάνω από στο κρεβάτι το ψαροντούφεκό του, να σημαδεύει ακριβώς το κεφάλι του.

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2016 12:09 am
από Hellenic Vanagon
T3syncrocamper έγραψε:HV με αυτά που γράφεις μου έχεις δημιουργήσει αίσθηση ασφάλειας, γιατί ταξιδεύω σχεδόν πάντα με την οικογένεια. Έχω κάμπερ (ιμιτασιόν βεσφάλια) και άλλαξα το πίσω διπλό κάθισμα (που, αν είναι δυνατόν!!!, συγκρατείται με 2 βίδες) με 3πλό κάθισμα από μούλτιβαν (που πιάνει γερά στο σασί) καθώς και έβαλα ζώνες 3 σημείων, για κάθε ενδεχόμενο. Θέλει πιστεύω επίσης μεγάλη προσοχή η φόρτωση των αποσκευών, αφού γίνεται μέσα στην καμπίνα καθώς και όσοι έχουν υπερυψωμένη οροφή να μη βάζουν βαριά πράγματα επάνω. Σε περίπτωση τρακαρίσματος, αν δεν είναι σωστά βαλμένα, θα σούρθουν όλα στο σβέρκο.
ΥΓ. Τρελάθηκα όταν είδα φίλο να έχει πάνω από στο κρεβάτι το ψαροντούφεκό του, να σημαδεύει ακριβώς το κεφάλι του.
Tα χύμα πράγματα στο αυτοκίνητο σκοτώνουν.

Υπολογίζεται το βάρος τους να κτυπάει τους επιβάτες πολλαπλασιασμένο, ανάλογα με την ταχύτητα πρόσκρουσης, x10 και βάλε.

Συγχαρητήρια για την τοποθέτηση σωστού καθίσματος και ζωνών ασφαλείας για όλους τους επιβάτες.

Θα πρέπει επίσης να υπάρχουν προσκέφαλα, τα εργοστασιακά των καθισμάτων, για όλους τους επιβάτες, και η στήριξη των καθισμάτων και των ζωνών ασφαλείας, να είναι εκεί που προβλέπεται και με τον τρόπο που προβλέπεται από τον κατασκευαστή.

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2016 11:11 pm
από elgreco
Αυτα που γραφει ο Hv στην τελευταια παραγραφο ειναι πολυ σημαντικα. Δηλαδη τα καθισματα να ειναι τοποθετημενα σωστα. Ακουσες Μπαμπη? Προσεχε που οδηγεις το Τ3 μου γιατι αυτος που τοποθετησε τα καθισματα του CR-V δεν εκανε σωστη δουλεια και τα οξυγονοκολλησε πανω στις παλιες ράγες. Εχω περισευουμενες σιδερενιες μπαρες που περνανε κατω απο τους σιδηροδρομους των original καθισματων και πανω σ'αυτες βιδωνονται οι βασεις των καθισματων του CR-V. Με πρωτη ευκαιρία θα στις στειλω.

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Οκτ 2016 10:15 am
από Hellenic Vanagon
UPDATE 21/10/2016

Αγαπητοί συμφορουμίτες, εξ' αιτίας διάφορων έκτακτων περιστατικών, έχουν χαθεί φωτογραφίες και links στο παρόν αφιέρωμα.

Τα αποκαθιστώ σιγά-σιγά και, όπου είναι εφικτό, τα αναβαθμίζω με νεότερα/ακριβέστερα στοιχεία.

Σας ευχαριστώ.

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Οκτ 2016 10:37 am
από tomy
Κάπου υπάρχει και μια φωτογραφία από crash test Τ3 vs Volvo (την κορωνίδα στην παθητική ασφάλεια :?: )
περιττό να πω πως το volvo πάει για σκραπ.