t3 syncro tool έγραψε:Hellenic Vanagon έγραψε:
Αυτό που μου κάνει όμως εντύπωση είναι γιατί το βάλανε στην μέση το κάθισμα στα Crach Test.
Μήπως για να υποβαθμίσουνε την Παθητική του ασφάλεια και δέν τους βγήκε τελικά ή έτσι είναι η στάνταρ διαδικασία?
Bάζοντας στην θέση αυτή το κάθισμα, είναι δύσκολο, ακόμα και μετρίου αναστήματος άνθρωποι, να βρουν την σωστή θέση.
Από την άλλη, ένας κατασκευαστής οφείλει να ανταποκριθεί σε κάποιες προδιαγραφές που λένε ότι το όχημα θα πρέπει να μπορεί να οδηγηθεί από τόσο ύψος ανθρώπου έως τόσο.
Αν βάλουμε σαν κάτω όριο τον άνθρωπο με 1,50 m ύψος, που θα πρέπει να μπορεί να φθάνει τα χειριστήρια και το τιμόνι, και με δεδομένη την θέση του τιμονιού στο Τ3, προκύπτει το πλησιέστερο, προς το ταμπλώ, σημείο που θα πρέπει να φθάνει το κάθισμα.
Λόγω της ιδιόμορφης θέσης του τιμονιού του Τ3, ένας μικρόσωμος άνθρωπος, θα πρέπει να τραβήξει πολύ μπροστά το κάθισμα για να φτάνει τα χειριστήρια.
Έτσι έχουμε ένα μέσον όρο, το μέσον της διαδρομής, που αναγκαστικά, λαμβάνουν υπ΄όψη τους στα σχετικά test, και με "κούκλες" που προσομειώνουν τον "μέσο" άνθρωπο και που με το ζόρι, σχεδόν, χωράνε στην, προβλεπόμενη, μέση θέση.
Όλη η διαδικασία του crash test όμως επηρρεάζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από αυτόν τον παράγοντα!
Αυτός είναι ο λόγος που είπα από την αρχή ότι τα test της NHTSA, πιστεύω, πως είναι λάθος και ελπίζω να το απέδειξα, τουλάχιστον, σε ένα κάποιο βαθμό!
Στην συνέχεια έρχεται η IIHS και η FOLKSAM να εκπλαγούν από τα αποτελέσματα του αυτοκινήτου στον δρόμο, γιατί με βάση αυτά τα test που πραγματοποίησε η NHTSA, το Τ3 είχε ούτε λίγο ούτε πολύ...60% καλύτερα αποτελέσματα από τα αναμενόμενα, κερδίζοντας την "διάκριση" του αυτοκινήτου με την μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στις εργαστηριακές μετρήσεις και στον πραγματικό συντελεστή θνησιμότητας, που διαμορφώθηκε τόσο χαμηλά, ώστε να "τερματίσει" σαν το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της δεκαετίας '80 στην Αμερική!
(Λέει η IIHS!).
Φυσικά οι άνθρωποι, μιλώντας πάντα σε ποσοστά, δεν οδηγούν το Τ3 καθήμενοι στις θέσεις που τους έβαλε η NHTSA!
Bέβαια έπαιξαν και άλλοι παράγοντες ρόλο για την τεράστια διαφορά ανάμεσα στο εργαστηριακό αποτέλεσμα και
σε αυτό που έδειξε το αυτοκίνητο σε "real life crash tests".
Ένας από αυτούς, ο μη συνυπολογισμός της μάζας ενός οχήματος, που με δύο λόγια λέει ότι ένα βαρύ αυτοκίνητο με μέτριο αποτέλεσμα σε σύγκρουση με σταθερό εμπόδιο, θαυμάσια μπορεί να προστατέψει καλύτερα τους επιβάτες του αν σύγκρουστεί με ένα ελαφρύτερο και ας έχει το τελευταίο άριστα αποτελέσματα σε crash test με σταθερό εμπόδιο!