Σελίδα 1 από 9

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013 11:45 am
από Hellenic Vanagon
Σε αυτό το νήμα, θα σας παρουσιάσω:

1)Τα στοιχεία της...μαμάς, (VW).

2)Tα τρία crash test του Αμερικάνικου οργανισμού ΝΗΤSA για το Τ3, α)αερόψυκτου, β)υγρόψυκτου με μεταλλικούς και γ)υγρόψυκτου με πλαστικούς προφυλακτήρες.

3)Tην βαθμολογία της NHTSA και συγκριτικά της με άλλα Ευρωπαϊκά, Αμερικάνικα, Ιαπωνικά αυτοκίνητα.

4)Τις εκτιμήσεις του άλλου μεγάλου Αμερικάνικου, ασφαλιστικού, οργανισμού, ΙΙΗS, που μιλάει υπεύθυνα γιατί...πληρώνει αν κάνει λάθος.

5)Το, γνωστό εν πολλοίς, crash test της Σουηδικής, ασφαλιστικής εταιρείας, FOLKSAM. που επίσης, κρατήστε το αυτό γιατί έχει ειδική σημασία, πληρώνει.

6)Συγκριτικό crash test, προς άλλα ομοειδή "προωθημένου θαλάμου οδήγησης" της ADAC.

7)Τις διαφορετικές και αλληλοσυγκρουόμενες βαθμολογήσεις της FOLKSAM, το αίνιγμα στο οποίο θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση.

8)Στοιχεία για την συμπεριφορά του σασί και την ποιότητα του μετάλλου του Τ3.

9)Περιστατικά συγκρούσεων με αντικείμενα αλλά και οχήματα, από την αληθινή ζωή. (Ενν. σε μη ελεγχόμενες συνθήκες).

10)Πως αντιμετωπίζεται η έλλειψη αερόσακων (!).

11)Πιθανές αναβαθμίσεις στην παθητική ασφάλεια.

12)Προσωπικές αναφορές από εμπειρίες/μαρτυρίες στον δρόμο.

Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον, και θα ήθελα να παρακαλέσω για την συμβολή σας με κάθε είδους στοιχεία για την συμπλήρωση μιας όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένης εικόνας του Τ3, ενός τόσο ιδιόρρυθμου, ιδιοφυϊούς, και μοναδικού αυτοκινήτου.


:)

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013 5:08 pm
από Hellenic Vanagon
Kαι πριν μπούμε στο κυρίως θέμα, πάρτε, έτσι για προθέρμανση, τρεις σπάνιες φωτογραφίες από τις δοκιμές του 1980, για να δοθεί έγκριση τύπου, της NHTSA, :

Μετά την πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο, με 100% επικάλυψη και ταχύτητα 47 χλμ. (περίπου)
Εικόνα

Μετά την πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο, με 100% επικάλυψη και ταχύτητα 47 χλμ. (περίπου)
Εικόνα

Δοκιμή διαρροής καυσίμου, με ανατροπή του οχήματος σε διάφορες γωνίες, μετά την πρόσκρουση
Εικόνα


Σημειώστε ότι η παραπάνω διαδικασία, είναι για το αερόψυκτο των 2.000 cc, (70 hp), που εξήχθη, τότε, στις H.Π.Α..

Οι επόμενες δύο δοκιμές, άφθονο υλικό για τις οποίες θα δούμε, έγιναν με μεγαλύτερη ταχύτητα, 56 χλμ. περίπου, και διαφορετικά απόβαρα, λίγο μικρότερο και λίγο μεγαλύτερο από 1748 kgr. του πρώτου test. Kαι αναφέρομαι στο απόβαρο του οχήματος της δοκιμής, γιατί αυτό έχει τεράστια σημασία για την ορθή εξαγωγή συμπερασμάτων.


:)

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013 5:19 pm
από t3 syncro tool
Ωραίο Θέμα.
Για να δούμε. :!: :!:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013 8:32 pm
από topaz
=

ΠΑΤΗΜΑ FERRARI

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2013 12:37 pm
από Hellenic Vanagon
Πάτημα Ferrari
Εικόνα

Σας διαβεβαιώνω, όπως θα δούμε στην συνέχεια, πως οι κάτοχοι των Τ3 δεν χρειάζεται να φτάνουμε σε αυτά τα άκρα για να αποδείξουμε κάτι...


:lol:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2013 12:42 pm
από Hellenic Vanagon
Κnalleffekt
Εικόνα

O τίτλος που έβαλε στο κείμενο αυτό ο έκπληκτος από το αποτέλεσμα συντάκτης, είναι knalleffekt= "ΟΒΙΔΑ", (αν αυτό σας λέει κάτι).

Kαι λέω έκπληκτος, γιατί ενώ το Κ70, αναφέρει πως, ουσιαστικά, αχρηστεύτηκε, (φαίνεται και στην φωτό), το Τ3, μετά τo crash test, λειτουργούσε κανονικά και ήταν έτοιμο για...περιοδείες. (Συνολική ταχύτητα σύγκρουσης, αν κατάλαβα καλά, ήταν 72 χλμ/ω.).


:lol:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2013 8:53 pm
από BUS1988
Πραγματικά εντυπωσιακό!

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Φεβ 2013 10:55 pm
από t3 syncro tool
Αυτό το crach test ομολογώ οτι δέν το είχα ξαναδεί.
Ευχαριστούμε H.V.

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Φεβ 2013 11:23 pm
από Hellenic Vanagon
Αναρωτιόμουν πάντα αν στις δοκιμές της VW, για το Τ3, υπήρχε ξεχωριστή μελέτη για το SYNCRO.

Kαι αυτό γιατί, ουσιαστικά, διαθέτει και δεύτερο σασί, από ένα σημείο και μετά, αλλά υπάρχουν και άλλες διαφορές, όπως το δοχείο καυσίμων που βρίσκεται σε άλλη θέση και είναι πλαστικό και όχι μεταλλικό.

Και αν αναρωτιέστε αν αυτά μπορεί να παίζουν κάποιο ρόλο, η απάντηση είναι ναι, όλα έχουν την σημασία τους.

Τελικά, μετά από χρόνια προσπαθειών, κατάφερα να βρω μόνο μία σχετική φωτογραφία που αποδεικνύει ότι η VW ασχολήθηκε ξεχωριστά με το SYNCRO αν και δεν ανακοίνωσε ποτέ κάτι, τουλάχιστον εξ΄όσων γνωρίζω.

Εικόνα


Βέβαια η εμφάνιση της εγκατάστασης δεν μοιάζει με της VW, ενώ το δεξί τιμόνι, τα αρχικά "SCHR", αλλά και η "οικονομική λειτουργία", με ένα προβολέα, που δεν ήταν απόλυτα απαραίτητος, σβηστό, παραπέμπουν σε...Σκωτσέζικο οργανισμό δοκιμών... ( :lol: )

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Φεβ 2013 6:19 pm
από Hellenic Vanagon
t3 syncro tool έγραψε:Αυτό το crach test ομολογώ οτι δέν το είχα ξαναδεί.
Ευχαριστούμε H.V.
Nάσαι καλά!