ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

BUS1988 έγραψε:Πραγματικά εντυπωσιακό!
Εν τω μεταξύ, πολλοί αγνοούν πως για να κρίνει κανείς τα αποτελέσματα μίας σύγκρουσης, θα πρέπει να ξέρει τα πραγματικά δεδομένα, (ταχύτητες, φορτίο εμπλεκομένων οχημάτων, γωνίες επαφής, κ.α.), και έτσι βλέποντας διάφορες παραπλανητικές εικόνες από εντελώς άγνωστες και ανεξέλεγκτες καταστάσεις συγκρούσεων που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, έχοντας και την προκατάληψη για τα "χωρίς μούρη" αυτοκίνητα, θεωρούν πως το Τ3 είναι κατώτερο από οτιδήποτε στις συγκρούσεις.

Σε αυτό έχει συντελέσει και το βίντεο, στο youtube, ενός κρετίνου, που δείχνει ένα Τ3 να συνθλίβεται πάνω σε ένα σταθερό εμπόδιο, κάτι που έγινε, όπως μαθεύτηκε αργότερα, με ένα φορτωμένο αυτοκίνητο και με τεράστια ταχύτητα, εντελώς έξω από κάθε προδιαγραφή, για λόγους δοκιμής του τοίχου!

Η πραγματικότητα όμως, είναι αυτή που εμφανίζεται στο πιο πάνω test με τον τίτλο "οβίδα"!

Και επειδή ίσως κάποιοι μας πουν πως σε μία παρόμοια παρουσίαση τα αποτελέσματα μπορεί να μαγειρευτούν, η ότι αυτό το "Κ70", του test, δεν έχει σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα, για πάρτε εικόνα από ένα
"real life" crash test με ένα ΑUDI, (A6;), ΤΟΥ 2000+:


Γενική άποψη του συμβάντος (Τα εμπλεκόμενα οχήματα είναι στην θέση που βρέθηκαν αμέσως μετά το ατύχημα)
Εικόνα

Το AUDI
Εικόνα

To ((κουκλί), SYNCRO) T3
Εικόνα

Μία τυπική εμφάνιση ζημιάς SYNCRO για ζημιά αυτού του μεγέθους, που είδαμε, σε "συμβατικό" αυτοκίνητο.
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Παρ 14 Οκτ 2016 11:15 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από dimitris_volos »

χμμμ γιατι ειμαι σχεδον σιγουρος οτι το Audi βρισκεται πλεον στους ελληνικους δρομους; :lol: :lol:
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Ο ίδιος ο κάτοχος του SYNCRO τράβηξε τις φωτογραφίες.

Eντάξει, μετά το περιστατικό τον πόναγε το γόνατο του και είχε και μαύρους κύκλους στα μάτια από το κτύπημα στο πλαίσιο της πόρτας. Ήταν γερό κτύπημα οπωσδήποτε! Ωστόσο δεν διευκρινίζει αν φόραγε ζώνη. (Τουλάχιστον, απ' όσο κατάλαβα).
http://www.vwt3.co.at/index.php?name=Fo ... pic&t=3584

Παρακάτω θα πούμε πως, πολύ εύκολα και με βάση τις μελέτες Αυστραλιανού πανεπιστημίου, θα μπορούσε να αποφύγει την κάκωση στο κεφάλι έχοντας προστασία ανάλογη, η και καλύτερη, με αυτή ενός αερόσακου αλλά πολύ ευκολότερα και φθηνότερα.
(Φυσικά θα τα πούμε αυτά, γιατί και στην ατζέντα του νήματος είναι και μας αφορά).
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Πολύ περίεργο ατύχημα.
Θα μπορούσε εύκολα κάποιος να πεί οτι το Syncro είχε εμπλοκή σάν τρίτο αυτοκίνητο στο ατύχημα.

Μου θυμίζει το ατύχημα του Σωτήρη με το Golf που του πετάχτηκε απο στενό ένα Starlet παλιό,πισωκούνητο.
Το ενδιαφέρον ήταν τελικά οτι ο Σωτήρης έφυγε κανονικά απο το ατύχημα, άλλαξε φτερό μπροστά, ψαλίδι, αμορτισέρ, και το Starlet σκόρπισε!!!!! όλο το τροπέτο μπροστά και τελικά πήγε για ανακύκλωση.
Και άν γελάσατε εσείς, να δείτε εγώ που το είδα κι'όλας και δέν πίστευα στα μάτια μου.

H.V. αναμέμουμε τις μελέτες του Αυστραλιανού Πανεπηστημίου με ανυπομονησία ;)
Hellenic Vangon έγραψε:Σε αυτό έχει συντελέσει και το βίντεο, στο youtube, ενός κρετίνου, που δείχνει ένα Τ3 να συνθλίβεται πάνω σε ένα σταθερό εμπόδιο, κάτι που έγινε, όπως μαθεύτηκε αργότερα, με ένα φορτωμένο αυτοκίνητο και με τεράστια ταχύτητα, εντελώς έξω από κάθε προδιαγραφή, για λόγους δοκιμής του τοίχου!
Αυτό το βίντεο είναι μεγάλη δυσφήμιση. Έχεις δίκιο H.V.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:Πολύ περίεργο ατύχημα.
Θα μπορούσε εύκολα κάποιος να πεί οτι το Syncro είχε εμπλοκή σάν τρίτο αυτοκίνητο στο ατύχημα.

Μου θυμίζει το ατύχημα του Σωτήρη με το Golf που του πετάχτηκε απο στενό ένα Starlet παλιό,πισωκούνητο.
Το ενδιαφέρον ήταν τελικά οτι ο Σωτήρης έφυγε κανονικά απο το ατύχημα, άλλαξε φτερό μπροστά, ψαλίδι, αμορτισέρ, και το Starlet σκόρπισε!!!!! όλο το τροπέτο μπροστά και τελικά πήγε για ανακύκλωση.
Και άν γελάσατε εσείς, να δείτε εγώ που το είδα κι'όλας και δέν πίστευα στα μάτια μου.

H.V. αναμέμουμε τις μελέτες του Αυστραλιανού Πανεπηστημίου με ανυπομονησία ;)
Έχεις δίκιο!

Στο σχετικό Γερμανικό forum που γίνεται η συζήτηση, ρωτάνε τον ιδιοκτήτη του SYNCRO και πρωταγωνιστή του περιστατικού, , μεταξύ αστείου και σοβαρού, μήπως το AUDI κτύπησε και σε κανένα τοίχο! :lol:

Πάντως, γενικά, όλα τα VW είναι πολύ γερά, αν και αυτό άλλοτε επιβεβαιώνεται σε crash test των εργαστηρίων, σχετικής αξίας, αφού ακόμα και τα αστέρια που δίνονται από το NCAP στην Ευρώπη, θεωρούνται από πολλούς ειδικούς μάλλον άσχετα με το τελικό αποτέλεσμα, (!), και, σχεδόν πάντα, σε περιστατικά της "αληθινής" ζωής.

Όσο για το θέμα με τους αερόσακους, πιστεύω πως, για όποιον έχει ανοιχτό μυαλό σε νέες ιδέες, αβίαστα εξάγεται το συμπέρασμα από τις σχετικές μελέτες, πως η αυτοκινητοβιομηχανία φόρτωσε βάρος, πολυπλοκότητα και κόστος στον τελικό καταναλωτή, κυριολεκτικά, χωρίς λόγο, η καλύτερα, με μόνο κριτήριο το μεγαλύτερο κέρδος!

Αλλά λίγη υπομονή... (Να έχει και σασπένς το θέμα μπας και ανέβει λίγο η αναγνωσιμότητα... :lol:)


:)
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Πάντως, σε σχέση με το παραπάνω περιστατικό AUDI-SYNCRO, πιστεύω, δεν θα είμασταν μακρυά από την πραγματικότητα, αν λέγαμε πως το μεν AUDI αχρηστεύθηκε, με την έννοια ότι η επισκευή του κοστίζει ακριβότερα από ένα άλλο ίδιο μεταχειρισμένο, το δε SYNCRO, παραβλέποντας λίγο το θέμα της αισθητικής και με λίγο ξεστράβωμα στην λαμαρίνα της πόρτας του οδηγού για να ανοίγει, θα μπορούσε να παραμείνει και να κυκλοφορεί, χωρίς πρόβλημα, έτσι.

Μόνες επισκευές, το προβολάκι ομίχλης, το φως του φλας και, ίσως, το δοχείο του νερού των καθαριστήρων.

Έτσι δικαιώνονται και αυτοί που, το 1980, το αποκάλεσαν "οβίδα", όπως είδαμε στην περίπτωση με το Κ70.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Μιλώντας τώρα για τα στοιχεία που δίνει η VW δεν θα σας κουράσω επαναλαμβάνοντας αυτά που μπορείτε να δείτε στα πολλά βίντεο παρουσίασης του Τ3, σε Γερμανική έκδοση, (Γερμανικά-Αγγλικά), Αμερικάνικη και Νοτιοαφρικάνικη, (κυρίως χιουμοριστικά, πολύ ωραία βιντεάκια), στα Αγγλικά στο youtube και αλλού.

Θα σας αποκαλύψω όμως τα μυστικά της δομής παθητικής ασφάλειας του Τ3, και ίσως, κάποια στιγμή, σε άλλο νήμα, τα μυστικά της ενεργητικής ασφάλειας.

Βλέπετε οι Γερμανοί πολλές φορές λειτουργούν με κριψύνοια και έτσι μένουν στο σκοτάδι σημεία που θα έκαναν, στην προκειμένη, πολλούς κατόχους Τ3 ακόμα πιο υπερήφανους για το απίθανο αυτό αυτοκίνητο!

:D
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Η MERCEDES μιμειται την VW!

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Δέκα πέντε χρόνια μετά την παρουσίαση του Τ3, η MERCEDES με το SMART, εφάρμοσε μία παρόμοια αρχιτεκτονική, (κινητήρας/κίνηση πίσω), και μία παρόμοια δομή παθητικής ασφάλειας:
http://en.wikipedia.org/wiki/Smart_%28automobile%29

Εικόνα


Aνάμεσα σε άλλα ενδιαφέροντα σημεία, θα επικεντρώσω την προσοχή σας στα δύο στοιχεία του σασσί που είναι κατασκευασμένα με κλίση, (αναφέρομαι σε αυτά που είναι βαμένα κόκκινα):

Εικόνα

Με την κατασκευή αυτή επιτυγχάνεται η αλλαγή της διεύθυνσης των οριζόντια εφαρμοζόμενων δυνάμεων, σε κάθετες. Πολύτιμη δυνατότητα γιατί έτσι απαιτείται πολύ μικρότερος χώρος για την απορρόφηση και διασπορά των δυνάμεων που αναπτύσσονται κατά την δοκιμασία της σύγκρουσης!

Όμως αυτό συμβαίνει και στο, σχεδιασμένο τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια πριν, Τ3?

Ποστάρω εδώ ένα στιγμιότυπο από το σχετικό με την παθητική ασφάλεια του Τ3 βίντεο του κατασκευαστή, (αυτό με τις πόρτες χωρίς την "επιδερμίδα" τους, γιατί έτσι φαίνεται πιο καθαρά το φαινόμενο.).

Εικόνα

Όπου βλέπουμε ότι ένα μεγάλο μέρος της σύγκρουσης, τεράστια ποσά ενέργειας πραγματικά, απορροφώνται σε κάθετη κίνηση!

Η ιδιοφυΐα του κατασκευαστή σε όλο της το μεγαλείο!

Η ίδια αρχή εφαρμόζεται και εδώ:

Εικόνα

Προσέξατε πως το #2 στοιχείο δεν είναι εντελώς κάθετο στην κόκκινη τραβέρσα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Παρ 22 Φεβ 2013 2:26 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

METΩΠΙΚΗ ΜΕ ΒΜW 520!

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΜΕ BMW 520 (;)
Εικόνα

Η οδηγός της ΒΜW βγήκε στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούστηκε μετωπικά με το Τ3! (2WD)

H οδηγός της ΒΜW, έφυγε, από το σημείο του ατυχήματος, βαριά τραυματισμένη, δυστυχώς, για το νοσοκομείο.

Οι επιβάτες του Τ3 με ελαφρείς τραυματισμούς, μάλλον για το σπίτι τους, γιατί δεν γίνεται καμμία αναφορά στο άρθρο για ανάγκη δικής τους περίθαλψης.

Ατυχώς επίσης, δεν αναφέρεται η ταχύτητα των οχημάτων η το αν φόραγαν τις ζώνες τους οι επιβάτες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Πέμ 20 Οκτ 2016 12:51 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
topaz

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 12:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”