κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

topaz

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 12:53 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

topaz έγραψε:Ναι αναφέρομαι στο διπλασιασμό που προτείνεις.

Είχα τρεις εναλλακτικές, μιας και ο προφυλακτήρας που θα βάλω έχει εγκοπές για προβολείς.

Το πρόλημα είναι ότι δεν χωράνε σε μαμά (deformation panel) λόγο βάθους.

Η πρώτη ήταν, να βγάλω εντελώς το (dp) και να φτιάξω στραντζαριστές βάσεις δεξιά και αριστερά, όπως έβγαινε από το εργοστάσιο.

Το θετικό είναι ότι θα έχει εργοστασιακές προδιαγραφές αλλα σε θέμα ασφαλειας θα είναι το χειρότερο από όλες της άλλες μεθόδους.

Η δεύτερη ήταν, να δημιουργήσω εγκοπές στο υπάρχον (dp) μονο στα σημεία που βρίσκουν οι προβολείς.

Το θετικό σε αυτή τη μέθοδο είναι ότι θα κράταγα το original look αλλα και πάλι η ασφάλεια έπεφτε κατά πολύ.

Η τρίτη μέθοδος ήταν, να επιμηκύνω προς τα έξω με ενα westfalia kit.

Θα έκοβα και πάλι το μαμά (dp) στο κέντρο αυτή τη φορα για να μπορέσει να μπει η ρεζέρβα και το κουτί της.

Το θετικό είναι ότι θα έπιανα και πάλι ένα προσεγμένο look και δεν θα θα μπλόκαρα την εισερχόμενη ροη αέρα στην καμπίνα.

Η ασφάλεια όμως έρχεται πρώτα και η μέθοδος που πιστεύω ότι θα ακολουθήσω είναι η δίκια σου.

Θα κρατήσω το μαμά (dp) και θα επιμηκύνω όσο χρειαστεί με ένα δεύτερο (dp) όπου θα έχει προηγηθεί η δεύτερη μέθοδος μου πάνω σε αυτό.

Αν έρθει πολύ έξω θα το καλύψω με μια μπροστινή ρεζέρβα.

Πιστεύω το θετικό θα είναι πλήρες ασφάλεια και το μονο μείον θα είναι αν βάλω ρεζέρβα θα έρθει πλέον ψηλά και θα μπλοκάρει λίγο την εισαγωγή αέρα.

Στο τέλος αναφέρεις ενίσχυση του υπάρχον σημείου, σε πιο σημείο ακριβώς αναφέρεσαι?

Μήπως στο να γαζωθεί το υπάρχον (dp) περιμετρικά?

Για τα 55cm δεν νομίζω να μπορέσω να κάνω κάτι μιας και είναι ποιο χαμηλό από το Syncro.

Θα μετρήσω αύριο την απόσταση να δω που βρίσκομαι.
1)H τοποθέτηση ρεζέρβας εμπρός, δηλαδή ενός εντελώς άκαμπτου στοιχείου που όμως είναι ξένο σώμα και δεν
συνδέεται με τον υπάρχοντα σκελετό του αυτοκινήτου, έχει αποδειχτεί εντελώς επικίνδυνη, γιατί ουσιαστικά περιορίζει τον ελεύθερο χώρο που πάμε να δημιουργήσουμε με την επέκταση του προφυλακτήρα, και εμβολίζει το αυτοκίνητο σε περίπτωση ατυχήματος.

Αλλά ακόμα και αν με κάποιο τρόπο "δενόταν" με το υπόλοιπο σώμα, θα έπρεπε να μπουν εσωτερικές ενισχύσεις, σαν αυτές του Τ3, για να μην "εισβάλει" στην καμπίνα των επιβατών, όπως ακριβώς θα μπορούσε να συμβεί με ένα κινητήρα που βρίσκεται μπροστά από εμάς και δέχεται μεγάλα ποσά ενέργειας κατά το ατύχημα.

Ο στόχος είναι η ενέργεια να απορροφηθεί από τον φαρδύτερο, πλέον, προφυλακτήρα, και τα ψηλότερα σημεία του Τ2 που είναι πολύ ευαίσθητα, αν είναι δυνατόν, να μην έχουν συμμετοχή.

2)Ναι, θα πρέπει το σημείο που είναι κολλημένο το εργοστασιακό στοιχείο να ενισχυθεί, γιατί καθώς θα επεκταθεί προς τα εμπρός, θα έχει μοχλικές δυνάμεις και τάσεις να ξεφύγει από την ευθεία σε περίπτωση σύγκρουσης, με κατα στροφικά αποτελέσματα.

Ο στόχος είναι να διατηρείται πάντα η αρχική σχεδίαση που προβλέπει κάθετη, προς το αμάξωμα, δηλαδή παράλληλη ως προς το έδαφος, παραμορφωτική κίνηση του στοιχείου. (Φαντάσου την οριζόντια τοποθέτηση πτυσσόμενης κεραίας ραδιοφώνου και πως αυτή θα συμπτύσσονταν σε περίπτωση σύγκρουσης.).

Τελικά η δυνατότητα άρσης του βάρους του αυτοκινήτου από τον προφυλακτήρα με γρύλο, θα πρέπει να διατηρηθεί, σαν μία ελάχιστη εξασφάλιση της σωστής λειτουργίας.
(Δες και το σχετικό βιντεάκι της VW, που δείχνει τον σχεδιασμό).

3)Τα 45, (και όχι 55 cm όπως εκ΄παραδρομής έγραψα), είναι το ύψος του εμπρός προφυλακτήρα, μετρημένου στο
κέντρο, ενός μέσου επιβατικού.

Δες μερικές μετρήσεις που έχω κάνει ο ίδιος: (με την μεζούρα!)

Η τιμή που σας δίνω είναι στο μέσον ακριβώς του ύψους του προφυλακτήρα. Δίνω την μέση τιμή από μετρήσεις
αριστερά δεξιά, για να αποφύγουμε επίδραση των κλίσεων του εδάφους.

Επιβατικά:

Huyndai Getz

Εμπρός 47
Πίσω 50


Skoda Felicia

Εμπρός 47
Πίσω 50

VW GOLF 4(Για την γενιά δεν είμαι σίγουρος)

Εμπρός 45
Πίσω 55

Ηyundai Atos

Εμπρός-πίσω 46


Renault Sandero

Εμπρός 52

Πίσω 62


ΒΜW 316 (Μην με ρωτάτε γενιά)

Εμπρός 45

Πίσω -


VW POLO (Γενιά άγνωστη)

Εμπρός 45

Πίσω 53


4x4

Toyota Land Cruiser (Γενιά άγνωστη)

Εμπρός 68

(Aν και εσωτερικά κοιτώντας, ο πραγματικός προφυλακτήρας με μεταλλική ενίσχυση είναι, και εδώ, γύρω στους 45 -50 πόντους, και είναι το κομμάτι που μοιάζει σαν διακοσμητικό πλαστικό. Το υπόλοιπο είναι πλαστικός
προφυλακτήρας που στηρίζεται στον...αέρα. Οι ανάγκη για προσαρμογή, έστω με σχετικότητα, στις προδιαγραφές... ).

Πίσω 61

Νssan Extrail (Γενιά άγνωστη)

Εμπρός 57

Πίσω 51


Όσο για το Τ3 ισχύουν τα εξής:

Εικόνα

To σημείο στο σχήμα που αφορά στο ύψος του προφυλακτήρα, είναι το βελάκι, περίπου στο μέσον που
δείχνει 44,5 στιςεπιβατικές εκδόσεις και 45,5 στις φορτηγές.

Αυτό το σημείο είναι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

Προσθέτουμε ένα ύψος 5 cm. για να βρούμε το μέσον του προφυλακτήρα που έχει ύψος δέκα, περίπου, πόντων και καταλήγουμε στους 49,5 η 50,5 πόντους αντίστοιχα.

Με το δεδομένο ότι για κάθε 75 kgr. φορτίου στα εμπρός καθίσματα, χαμηλώνει ένα πόντο, (μέτρηση δική μου), καταλήγουμε σε ένα μέσο ύψος 49-50 πόντους με τον οδηγό η 48-49 και με τον συνεπιβάτη.

Αν λάβουμε υπ' όψη μας ότι κατά το φρενάρισμα χαμηλώνει άλλους δύο-τρεις πόντους, και αν φορτωθεί, (ωφέλιμο
ενός τόννου), έως και...δέκα, καταλαβαίνουμε ότι θα μπορούσε άνετα και χωρίς να μπορεί να κατηγορηθεί για κάτι,
η VW να του είχε...χαρίσει μερικούς πόντους ακόμα.

Στο αντίστοιχο σημείο το SYNCRO δείχνει 49,5 πόντους.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Όσο για το kit της WESTFALIA για το Τ2, έχω την εντύπωση πως είναι απλώς βάση για την ρεζέρβα, και πάντως χωρίς μελέτη για σωστή συμπεριφορά κατά την σύγκρουση.

Νομίζω πως ούτε η WESTFALIA ισχυρίστηκε ποτέ κάτι τέτοιο.
The Syncro Heresy
topaz

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 12:44 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
topaz

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 12:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
pada
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 7:14 pm

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από pada »

Ευχαριστώ πολύ για αυτά που μου μαθαίνετε.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Να και ένας συνδυασμός cruncher-bullbar που δείχνει να είναι εντελώς λάθος, σε σημείο επικίνδυνο και για τον ιδιοκτήτη και για τους άλλους.

Εικόνα

Μόνο τους ταύρους και τους ταράνδους μπορεί να ωφελήσει, προσφέροντας πολλές πιθανότητες επιβίωσης, (των ταύρων και των ταράνδων!)!


:lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Κυρ 17 Φεβ 2013 1:25 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

:lol: :lol: :lol:
Για φαντάσου να κυκλοφορείς στην Αθήνα έτσι και να ψάχνεις να παρκάρεις στην Κυψέλη. :lol: :lol:

Για πολύ ειδικές περιπτώσεις και μόνο για το χτύπημα άγριων ζώων όπως προείπες.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από sotyanif »

Hellenic Vanagon έγραψε:Να και ένας συνδυασμός cruncher-bullbar που δείχνει να είναι εντελώς λάθος, σε σημείο επικίνδυνο και για τον ιδιοκτήτη και για τους άλλους.

Εικόνα

Μόνο τους ταύρους και τους ταράνδους μπορεί να ωφελήσει, προσφέροντας πολλές πιθανότητες επιβίωσης. (των ταύρων και των ταράνδων!)!


:lol:
Χαχαχαχα.το σχόλιό σου ,τα σπάει :lol: :lol: :lol: :lol:
Και άμα σκεφτείς ,οτι πρόκειται για αερόψυκτο και κάμπερ.........μάλλον τα ζώα προλαβαίνουν να φύγουν απο την πορεία του αυτοκινήτου :lol: :lol: :lol: :lol:


Υ.Γ. τι να δένει εκεί μπροστά άραγε;κανένα μηχανάκι;
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε::lol: :lol: :lol:
Για φαντάσου να κυκλοφορείς στην Αθήνα έτσι και να ψάχνεις να παρκάρεις στην Κυψέλη. :lol: :lol:

Για πολύ ειδικές περιπτώσεις και μόνο για το χτύπημα άγριων ζώων όπως προείπες.
To ίδιο σφάλμα επαναλαμβάνεται και εδώ: cruncher στηριγμένος πάνω στον προφυλακτήρα που με την σειρά του στηρίζεται στο "deformation element", σε άλλα με δύο και σε άλλα με τέσσερεις δεκάρες βίδες, και όχι με κατάλληλο κόλλημα πάνω στην εσωτερική δομή:

Εικόνα

Αποτέλεσμα: εντελώς ανεξέλεγκτη συμπεριφορά και δημιουργία φορτίων σε λάθος σημεία και με φορά και διεύθυνση που δεν θα έπρεπε.

Αυτές οι κατασκευές δείχνουν καθαρά την έλλειψη αίσθησης των τεράστιων φορτίων που δημιουργούνται στην περιοχή σε περίπτωση σύγκρουσης και άγνοια της ανάγκης για ελεγχόμενη παραμόρφωση, σαν ένα ενιαίο σύνολο, με στόχο την ελεγχόμενη απορρόφηση της ενέργειας χωρίς, κατά το δυνατόν, να κινδυνέψουν οι επιβάτες.
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”