κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:Πολύ καλό το ονομαζόμενο "cruncher", ιδίως για μέσα στην πόλη σε μικρές ταχύτητες γλυτώνεις πολλές ζημιές.

Για off road όμως μειώνει κατα πολύ την γωνία εισόδου σε εμπόδια και είναι εντελώς άβολο.
Τώρα και σκάβουμε μπροστά με την μούρη μας. Φανταστείτε να την μεγαλώσουμε καμιά 15αριά πόντους κι'όλας :lol: :lol: :lol:
To πλάτος της προσθήκης είναι λιγότερο από 10 πόντοι, το όφελος όμως στην παθητική ασφάλεια είναι τεράστιο.

Όταν το "deformation element" έχει εξαντλήσει τα περιθώρια παραμόρφωσης, αρχίζει να επηρρεάζεται το σασί, περιορίζοντας τον χώρο, (και τις πιθανότητες), επιβίωσης των επιβατών.

Αυτό το φαινόμενο δεν εξαλείφεται με τον "τραγανιστή", αλλά συμβαίνει πολύ αργότερα, δίνοντας την δυνατότητα στον "εξωσκελετό" του Τ3 να αντέξει σε μεγαλύτερες καταπονήσεις.

Θα έπρεπε η VW να το είχε κάνει η ίδια, αλλά σταμάτησε εκεί που την συνέφερε, καλύπτοντας απλά τις απαιτήσεις των προδιαγραφών της εποχής.

Όσο για τις εκτός δρόμου διαδρομές, πολύ εύκολα οι μοίρες προσβολής εμποδίου διατηρούνται με μία, (μικρή), ανύψωση του αμαξώματος, που με την σειρά της αυξάνει και αυτή ακόμα περισσότερο την παθητική ασφάλεια, φέρνοντας σε επαφή τον "θώρακα" του Τ3 με πολύ εύθραυστα σημεία του "αντισυμβαλλόμενου".


Φίλε PADA το deformation element είναι αυτό στην εικόνα με το νούμερο 4, και είναι βασικό στοιχείο στην "άμυνα"
ενός Τ3 σε περίπτωση ατυχήματος.

Είναι αυτό που προτείνω να διπλασιαστεί.


Εικόνα

Eδώ βλέπουμε την θολοτή κατασκευή του εμπρός μέρους του Τ3, (πολλαπλάσια αντοχή στην συμπίεση σε σχέση με μία ίδια ευθύγραμμη δομή), τα στοιχεία τύπου Υ, (7), που για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν σε αυτοκίνητο, (στο Τ2 του 1975), επιτρέποντας άριστη συμπεριφορά στην νέα δοκιμασία μετωπικής offset πολύ μικρής επικάλυψης, (λιγότερο από το 50%), (απίστευτη πρόβλεψη πριν 35 χρόνια!), με την προϋπόθεση ότι δημιουργούμε χώρο με τον προτεινόμενο διπλασιασμό, και το deformation element, (1), έτοιμο για...περιπέτειες:

(Το κομμάτι του διπλασιασμού είναι το #1, αλλά από την κυκλική γραμμή και εμπρός).

Εικόνα

Βλέπεις αγαπητέ PADA, πως αυτό που μοιάζει με μπροστινό προφυλακτήρα σε ένα Τ3, δεν έχει σχέση με ότι συναντάμε σε άλλα αυτοκίνητα, αλλά αποτελεί ένα "εξωσκελετό" που αποροφά την ενέργεια των συγκρούσεων, κάτι που στις συμβατικές σχεδιάσεις συμβαίνει εσωτερικά του οχήματος, στις λεγόμενες "ζώνες απορρόφησης", στον συμβατικό σκελετό δηλαδή που υφίσταται εκεί.


Περισσότερα στην συνέχεια.

Καλημέρα σας!

Εικόνα

:lol:
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Eδώ, φίλε PADA, μπορείς να δεις την λειτουργία του deformation element, (από παρουσίαση της VW):


Εικόνα


(Αριστερό κλικ στην εικόνα, αριστερό κλικ στο "άνοιγμα").


:)
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Kάτι ακόμα σημαντικό:

όλα τα παραπάνω λειτουργούν ενιαία σαν ένα σύνολο, κάτι που επιτυγχάνεται με την μελετημένη εφαρμογή και διασπορά των δυνάμεων. (Εξ΄ου και η ανάγκη για κόλλημα με Αργκόν γύρω-γύρω που λέγαμε).

Αυτός είναι ο λόγος, που ένα "bull-bar", με την στήριξη σε δύο η σε τέσσερα σημεία, (στην καλύτερη), λειτουργεί ανεξέλεγκτα, προκαλώντας ζημιές και στο όχημα που είναι εφοδιασμένο με αυτόν.

Παρ' όλα αυτά, είναι αναγκαίος όταν θέλουμε να προστατέψουμε ψηλά το αμάξωμα, (έως το παρμπρίζ), από συγκρούσεις με ταύρους και ταράνδους, (σοβαρό πρόβλημα έχουν με τους ταράνδους στις σκανδιναυικές χώρες),
γιατί τα σημεία αυτά είναι εντελώς εύθραυστα, και οπωσδήποτε οφελούνται από την ενίσχυση αυτή, όσο και αν απέχει από το ιδανικό.

:)
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Kαι εδώ η θέση που καταλαμβάνει στην γενικότερη δομή παθητικής ασφάλειας, (εν είδει θώρακος), του εμπρός μέρους, του Τ3, (#1):

T3, ο "ιστός της αράχνης" και το "deformation element"
Εικόνα
(μία από τις αγαπημένες μου φωτό)

:)
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

To Βιντεάκι κόβετε πάνω αρχή της παραμόρφωσης.
Υπάρχει πουθενά ολόκληρο?
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:To Βιντεάκι κόβετε πάνω αρχή της παραμόρφωσης.
Υπάρχει πουθενά ολόκληρο?
Στο τελευταίο καρρέ θα το δεις σε πλήρη συμπίεση.

Έτσι το δίνει η VW, και πρόσεξα πολύ, στο απόσπασμα που παράθεσα, να μην λείπει ούτε ένα καρρέ.

Το απόσπασμα αυτό είναι από το 2ο, (από τα 3), βίντεο παρουσίασης, του Τ3, της VW και θα το βρεις εδώ:

http://www.youtube.com/watch?v=Iwa9vdq8dvw

;)
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Πάντως τα βιντεάκια σου δίνουν την αίσθηση οτι και πάλι να το έβαζε σε γραμμή παραγωγής η VW, πολύ μικρές αλλαγές θα έκανε στο σασί, μπορεί και καθόλου.
Και να φανταστούμε οτι η κατασκευή είναι απο την δεκαετία του 80.!!!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:Πάντως τα βιντεάκια σου δίνουν την αίσθηση οτι και πάλι να το έβαζε σε γραμμή παραγωγής η VW, πολύ μικρές αλλαγές θα έκανε στο σασί, μπορεί και καθόλου.
Και να φανταστούμε οτι η κατασκευή είναι απο την δεκαετία του 80.!!!!!
Δεν είναι τυχαίο ότι στις Η.Π.Α., την χώρα της αφθονίας των αυτοκινήτων, υπάρχει ένα πολύ σημαντικό funclub...

;)
The Syncro Heresy
topaz

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 12:54 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

topaz έγραψε:HellenicVanagon μου έδωσες μια παρα πολύ ωραία ιδέα για τη σπαζοκεφαλιά που είχα για το deformation panel Thanks.
Aν αναφέρεσαι στον διπλασιασμό που προτείνω, ναι μπορεί να λειτουργήσει και στο Τ2 θαυμάσια, γιατί η δομή του είναι πολύ γερή και υπάρχουν οι προϋποθέσεις να ωφεληθεί από αυτό.

Βασικές προϋποθέσεις:

α)Με το αυτοκίνητο φορτωμένο εμπρός και φρεναρισμένο καθώς κινείται, η απόσταση του προφυλακτήρα από το έδαφος, θα πρέπει να μην μειώνεται περισσότερο από το μέσο ύψος προφυλακτήρα των άλλων αυτοκινήτων.
(Περίπου 55 cm). Aλλιώς το παιχνίδι έχει χαθεί.

β)Θα πρέπει το κόλλημα να γίνει με Αργκόν και να προστατευθεί πολύ καλά από την διάβρωση, περιφερειακά, η περιοχή της συγκόλησης με τα κατάλληλα υλικά.

γ)Θα πρέπει ο αναβαθμισμένος προφυλακτήρας να αντέχει το βάρος του αυτοκινήτου σε κάθετη, προς το έδαφος, φόρτιση. (Π.χ. σήκωμα με γρύλλο).

Σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύει από ανεξέλεγκτη παραμόρφωση κατά την συμπίεση σε ατύχημα, πράγμα που μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις αντί για θετικές.

Για να το πετύχουμε αυτό, τοποθετούμε περιφερειακή ενισχύση γύρω-γύρω, (στο σημείο της συγκόλλησης),
ώστε η τελική κατασκευή να θυμίζει πτυσσόμενη κεραία αυτοκινήτου.

Επίσης καλό θα ήταν να ενισχυθή περιφερειακά και το σημείο που το υπάρχον στοιχείο είναι συγκολλημένο στην οριζόντια τραβέρσα.
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”