"CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VANAGON

Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από stavros syncro »

t3 syncro tool έγραψε:Ο έρωτας χρόνια δέν κοιτά Topaz ;)
Είναι ερωτεύσιμο το άτιμο, είναι.
Θα συμφωνήσω.....16αρι και ξερό ψωμί....
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από stavros syncro »

Αλλά και ο 1,8Τ καλά το πάει το syncro ...πολύ δύναμη εκτός (έχω καιρό να χρησιμοποιήσω G) και ήρεμα και ωραία στο δρόμο....ωραίο μοτεράκι....
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

stavros syncro έγραψε:Αλλά και ο 1,8Τ καλά το πάει το syncro ...πολύ δύναμη εκτός (έχω καιρό να χρησιμοποιήσω G) και ήρεμα και ωραία στο δρόμο....ωραίο μοτεράκι....
Στον Καναδά, επειδή έχει κυκλοφορήσει αρκετά, το βάζουν και στην μορφή με σπειροειδή υπερσυμπιεστή, (g60), και είναι πολύ ευχαριστημένοι.

Eδώ ένα 2WD με g60:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera

Το πλεονέκτημα του, με κάποιες μικροβελτιώσεις, είναι ότι δίνει από πολύ νωρίς καλή ροπή, χωρίς turbo lag, προσομοιάζοντας με την λειτουργία ενός εξακύλινδρου μοτέρ και μάλιστα, συγκρίνοντας το με το VR6, με το οποίο έμπαινε στα ίδια αυτοκίνητα, (Corrado, Passat B3), λέγεται πως το ξεπερνάει και σε δύναμη και σε οικονομία και σε αντοχή. Υστερεί μόνο στο ότι δουλεύει πιο άγρια.

Ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο μοτέρ με το 1,8Τ.

Σίγουρα ένα από τα καλύτερα μοτέρ της V.A.G., και ναι σίγουρα κάνει για το SYNCRO, έχοντας και το πλεονεκτήματα ποικοιλότητας στην διαχείριση ισχύος, (αναβαθμίσεις, ρυθμίσεις και προσωπικές προσαρμογές κατά το δοκούν, κ.τ.λπ.), που δίνει η τεχνολογία turbo.

Nάτος ο "άρρωστος":
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1965.shtml

Bέβαια υπάρχει και το V6 biturbo...


:)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Τρί 08 Ιαν 2013 9:01 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από stavros syncro »

Bέβαια υπάρχει και το V6 biturbo...

Φαντάζομαι πολύ δύναμη.... :) :) :)
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

stavros syncro έγραψε:Bέβαια υπάρχει και το V6 biturbo...

Φαντάζομαι πολύ δύναμη.... :) :) :)
Bλέπω στην υπογραφή σου έχεις 16αρι με 1,8t;

Ωραίος!

Ναι, το V6 biturbo, και με το σχετικό γαργάλημα, φτάνει άνετα τα 400 hp, και απαιτεί πλέον και μία σειρά από αναβαθμίσεις, σε φρένα, μετάδοση, ψύξη μετάδοσης/κινητήρα, όργανα ελέγχου κ.τ.λπ..

Μιας και τα λέμε αυτά, να μην παραλείψω πως το σασσί δέχεται και V8 και W12!

:lol:
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από stavros syncro »

Ναι όντως έχω 16άρι με 1,8Τ πάνω κανα δύο χρόνια...μηδέν προβλήματα και το έχω μαμά ακόμα με 180hp....το μόνο λάθος που έχω κάνει είναι ότι φοράω πολύ μακρυά 4η (0.70) γιατί το syncro ήταν 1,6TD το οποίο φόραγε τα κοντά κορονωπήνεια (6,16) και η οποία πέφτει πολύ μακρυά για βενζίνη....θα την αλλάξω σε 0,78 κάποια στιγμή (λόγο εποχής τα πράγματα πάνε σε slow motion) και ίσως μετά ανεβάσω λίγο την ιπποδύναμη...όχι πολύ όμως για να μην πάρω το σασμάν στο χέρι...προς το παρόν δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί όλα μέσα στο σασμάν είναι weddle... Όπως ήταν πριν (με 0.85) είχα 80 χιλ/ώρα με 3000 στροφές ενώ τώρα έχω 97χιλ/ώρα... αλλά στις ανηφόρες έχω θέμα ή στους επαρχιακούς που χρησιμοποιώ περισσότερο την 3η από ότι θα ήθελα...
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

stavros syncro έγραψε:Ναι όντως έχω 16άρι με 1,8Τ πάνω κανα δύο χρόνια...μηδέν προβλήματα και το έχω μαμά ακόμα με 180hp....το μόνο λάθος που έχω κάνει είναι ότι φοράω πολύ μακρυά 4η (0.70) γιατί το syncro ήταν 1,6TD το οποίο φόραγε τα κοντά κορονωπήνεια (6,16) και η οποία πέφτει πολύ μακρυά για βενζίνη....θα την αλλάξω σε 0,78 κάποια στιγμή (λόγο εποχής τα πράγματα πάνε σε slow motion) και ίσως μετά ανεβάσω λίγο την ιπποδύναμη...όχι πολύ όμως για να μην πάρω το σασμάν στο χέρι...προς το παρόν δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί όλα μέσα στο σασμάν είναι weddle... Όπως ήταν πριν (με 0.85) είχα 80 χιλ/ώρα με 3000 στροφές ενώ τώρα έχω 97χιλ/ώρα... αλλά στις ανηφόρες έχω θέμα ή στους επαρχιακούς που χρησιμοποιώ περισσότερο την 3η από ότι θα ήθελα...
Aντί να αλλάξεις την σχέση, μήπως σε συμφέρει να αυξήσεις, έστω λίγο, την ιπποδύναμη; Ίσως σου κοστίσει, περίπου, το ίδιο.
(Αυτά είναι τα ωραία του turbo).


:)
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από stavros syncro »

Είμαι σε πολύ μεγάλο δίλημμα...το έχω σκεφτεί και αυτό...αλλά επειδή το syncro είναι κατά βάση offroad δεν θα ήθελα να επέμβω στον κινητήρα (έχει ο αδελφός μου S3 με πάρα πολλά άλογα και ξέρω τι προβλήματα παρουσιάζονται) ώστε να παραμείνει μαμά και να μην έχω το μυαλό μου συνέχεια εκεί...θα δούμε...δεν έχω αποφασίσει ακόμα...εάν αποφασίσω θα το κάνω στην αθήνα, γιατί εδώ στην πάτρα δεν τους έχω εμπιστοσύνη καθόλου...
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

stavros syncro έγραψε:Είμαι σε πολύ μεγάλο δίλημμα...το έχω σκεφτεί και αυτό...αλλά επειδή το syncro είναι κατά βάση offroad δεν θα ήθελα να επέμβω στον κινητήρα (έχει ο αδελφός μου S3 με πάρα πολλά άλογα και ξέρω τι προβλήματα παρουσιάζονται) ώστε να παραμείνει μαμά και να μην έχω το μυαλό μου συνέχεια εκεί...θα δούμε...δεν έχω αποφασίσει ακόμα...εάν αποφασίσω θα το κάνω στην αθήνα, γιατί εδώ στην πάτρα δεν τους έχω εμπιστοσύνη καθόλου...
Eμένα στην Αθήνα μου το κατάστρεψαν...(σχεδόν).


;)
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από stavros syncro »

Εχει άκρες ο αδελφός μου εκεί...το S3 δουλεύει 5 χρόνια τώρα άψογα...με πίστες (σέρρες και μέγαρα) και με πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδια αλλά και πόλη...θα δούμε....
Syncro 16'' 1.8T
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”