"CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VANAGON

Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Hellenic Vanagon έγραψε:
Hellenic Vanagon έγραψε:
syncro16gr έγραψε:Θυμάμαι το '81, όταν ο πατέρας μου πήρε ένα καινούργιο Τ3 (1600cc, αερόψυκτο, εμπορικό), αφού κόλλησε η μηχανή από το προηγούμενο Τ2a που είχε απ' το '71, οι φίλοι του τον δούλευαν γιατί δεν πήρε το Μιτσιμπίτσι, όπως το λέγανε εκείνοι, με τα μισά λεφτά!
650.000 (δρχ.) το Transporter, 350.000 το L300 :!:
Λες να τα ήξερε όλα αυτά? Μάλλον όχι, αλλά, όπως και να το κάνεις, το πράγμα φαίνεται! Ό,τι δίνεις, παίρνεις, τους έλεγε, και να σας δω πόσα χρόνια θα πάνε τα δικά σας ;)
Και κράτησε 13 χρόνια, κουβαλώντας!
Και πουλήθηκε ΑΜΕΣΩΣ.
Και πήγε σ' έναν επιπλά, που πρέπει να το κράτησε άλλα 10, όσο το έβλεπα να κινείται και να συνεχίζει να κουβαλάει :D
Όσο προχωρημένο ήταν το Τ3, ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα, άλλο τόσο ήταν και οι αερόψυκτοι κινητήρες των 1600 και 2000 c.c..

Σημειώνω την αρχιτεκτονική boxer, με την πλήρη εξισσορόπηση των μαζών και την παντελή έλλειψη κραδασμών, (λειτουργούν σαν V6), έλειψη "καδένας" η ελαστικού οδοντωτού ιμάντα, υδραυλικές, αυτόματα ρυθμιζόμενες βαλβίδες, απουσία υγρού ψύξης και όλων των σχετικών μηχανικών μερών, ηλεκτρονική ανάφλεξη χωρίς πλατίνες, άρα το όνειρο της απλότητας και της αξιοπιστίας.

Στην πράξη όμως, ο 1600, (κωδικός CZ), απεδείχθη άχρηστος, γιατί αφ' ενός είχε την εξωφρενικά χαμηλή ιπποδύναμη των 45 hp, (!!!!), (το αυτοκίνητο φορτωμένο δεν ανέβαινε ανηφόρα), αφ' ετέρου κόλλαγαν οι βαλβίδες, με αποτέλεσμα να λυώνουν και να ανοίγουν τρύπες στις κυλινδροκεφαλές!

Το 1983, αν θυμάμαι καλά, έγινε...διαδήλωση 250 κατόχων έξω από την KARENTA, σε απαίτηση αντικατάστασης των κινητήρων! (Με κωδικό CT, που έκαναν λίγο-πολύ τα ίδια).

Το είχα αγοράσει και εγώ το 1980 και ξέρω.

Δυστυχώς, η κακοδαιμονία με τους κινητήρες συνεχίστηκε έως το τέλος της Ευρωπαϊκής παραγωγής των Τ3, (ακόμα και οι υδρόψυκτοι είχαν άριστο θεωρητικό υπόβαθρο αλλά άθλια συμπεριφορά, χάνοντας το ψυκτικό υγρό τους από τις φλάτζες των κυλινδροκεφαλών, (εξ' ου και το υποκοριστικό wasserleaker)), και η κατάσταση "ήρθε" εκεί που έπρεπε, μόνο με την Νοτιοαφρικάνικη παραγωγή, μετά το 1992, και την υιοθέτηση των πεντακύλινδρων κινητήρων της AUDI, σε διάφορους κυβισμούς και ιπποδυνάμεις.

Το αυτοκίνητο αυτό χρειάζεται εξακύλινδρα μοτέρ, πάνω από 150 hp, και μόνο έτσι προσφέρει το αληθινό του πρόσωπο.




:)
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Το σύστημα "κόλλησε" και έβγαλε πολλές καταχωρήσεις.


;)
The Syncro Heresy
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από dimitris_volos »

ενταξει, εσβησα τα πλεοναζοντα ;)
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Hellenic Vanagon έγραψε:Το αυτοκίνητο αυτό χρειάζεται εξακύλινδρα μοτέρ, πάνω από 150 hp, και μόνο έτσι προσφέρει το αληθινό του πρόσωπο. :)
Έμ δέν διάλεξε τυχαία η Porsche το Τ3 και έφτιαξε το Β32.
Κρίμα που δέν έβαλε το χέρι της και στο Syncro.
Άν και θα έπρεπε.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:
Hellenic Vanagon έγραψε:Το αυτοκίνητο αυτό χρειάζεται εξακύλινδρα μοτέρ, πάνω από 150 hp, και μόνο έτσι προσφέρει το αληθινό του πρόσωπο. :)
Έμ δέν διάλεξε τυχαία η Porsche το Τ3 και έφτιαξε το Β32.
Κρίμα που δέν έβαλε το χέρι της και στο Syncro.
Άν και θα έπρεπε.
Εντάξει, το έκανε ο OETTINGER στα 3,2 και 3,7 l:

Εικόνα

Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=PqmxL3dO ... r_embedded

(Kαι πολλοί ακόμα κατασκευαστές, μικρότερου βεληνεκούς, αλλά και ιδιώτες.).

:)
The Syncro Heresy
topaz

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 1:21 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Ο έρωτας χρόνια δέν κοιτά Topaz ;)
Είναι ερωτεύσιμο το άτιμο, είναι.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:Ο έρωτας χρόνια δέν κοιτά Topaz ;)
Είναι ερωτεύσιμο το άτιμο, είναι.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=fb4 ... =endscreen


:lol:
The Syncro Heresy
topaz

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 1:20 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από dimitris_volos »

Hellenic Vanagon έγραψε:
t3 syncro tool έγραψε:Ο έρωτας χρόνια δέν κοιτά Topaz ;)
Είναι ερωτεύσιμο το άτιμο, είναι.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=fb4 ... =endscreen


:lol:
Το pussy wagon αυτοκολλητο ειναι ολα τα λεφτα !!!! :D
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”