"CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VANAGON

Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

"CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VANAGON

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

http://www.youtube.com/watch?v=5XdohA-4 ... r_embedded

(Βιντεάκια από το "you tube" δεχόσαστε;)

:D
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

ΑΝΟΗΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΥΟU TUBE!

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Kαι επειδή διαβάζω τα σχόλια κάποιου "TURK3YSTYLE5" κάτω από το βιντεάκι στο you tube, "VOLVO VS VW"

εμείς, τουλάχιστον, γνωρίζουμε τι θα συνέβαινε σε περίπτωση, ο μη γένοιτο, που...

Εικόνα
http://www.vanagon.com/info/safety/volv ... /index.htm

καθώς και το...κλάμα μετά την δοκιμή:

"Volvo Page Edit

Liftarn, I am new to wikipedia edits so please excuse me if I have erred. I recently make a change to Volvo_cars to remove a statement regarding the C-pillar that I believe to be incorrect. You replaced it with "The Volvo 745 had some severe problems that could cause sever injuries in a frontal colission.[14]" Apart from the spelling mistakes, that too is an unsupportable conclusion from ref 14 (the Vanagon - Volvo 745 crash test). Please refer to the discussion page for my justification for the edit. Why did you undo my change? User:garlandw72.39.151.5 (talk) 00:08, 14 January 2008 (UTC)

You may fix the spelling if you want, but the facts are correct. Both about the C pillar and the rename from 740 to 940. The full ref is not avaoilable online as far as I have found. // Liftarn (talk)

Please clarify. Please explain how there is a problem with the Volvo 745 C-pillar based on the video images of the reference. In the images, the C-pillar is not damaged. The A-pillar is squashed right up to the B-pillar but that is NOT because of a faulty design; it is squashed because the Vanagon is high. Any vehicle will undergo an A-pillar deformation if the impact comes in at that height. I repeat, it is not a fault of the 745; it is merely a consequence of this particular accident. Since the images were posted on a Vanagon site, it appears that the point of the test is to show that the Vanagon is not quite the death trap that it first appears to be because the front structure is quite rigid and higher than a typical car. To prove the point, they crashed it into what was widely achnowledged to be one of the safest cars on the road at the time - the 745. They could have used a big Mersedes and have gotten the same result. This of course points to an important safety issue, the mismatch of vehicle heights, that deserves a full discussion given the number of SUVs and large trucks on the road these days and the push to smaller, greener passenger cars. But again, to finger the 745 as the issue is wrong. I am not disputing the fact that the 740 series became the 940 series; that is well known. Nor am I disputing that the 940 has some safety improvements over the 740 (SIPS for instance). I am quite familiar with the 745 and I have never heard of the C-pillar weakness that you claim. I also checked with the large collection of experienced people in the Volvo owners community at http://www.brickboard.com. They never heard of a C-pillar weakness. So please back up your claim that there are severe problems in a 745 that could cause severe injuries in a frontal collision. If you can't do that, then please remove that statement as per the spirit of Wikipedia. User:garlandw72.39.151.5 (talk) 11:58, 14 January 2008 (UTC)

The original source is a Folksam study that showed a weakness in the Volvo 745 design. // Liftarn (talk)"



:lol:
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από syncro16gr »

Αυτός είσαι :!:
Δηλαδή, αυτό είναι το Τ3 :idea:
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
topaz

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 3:05 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

syncro16gr έγραψε:Αυτός είσαι :!:
Δηλαδή, αυτό είναι το Τ3 :idea:
Προέκυψε να είναι κάτι πολύ καλύτερο από αυτό που και η ίδια η VW περίμενε, απαντώντας, τότε, δεκαετία '80, σε σχετικά ερωτήματα, πως έχει την ίδια παθητική ασφάλεια με ένα GOLF 1, σε όσους τρόμαζαν βλέποντας ότι δεν υπάρχει "καπώ" και "μούρη", όπως ώφειλε να υπάρχει σε κάθε "καθώς πρέπει" αυτοκίνητο.

Και την εκτίμηση αυτή, φυσικά, δεν την έδινε τυχαία. Την βάσιζε σε δοκιμές μετωπικής πρόσκρουσης, με 50 χλμ., σε σταθερό εμπόδιο, με επίκάλυψη 100%, όπως ήταν οι προδιαγραφές της εποχής.

Στην δοκιμασία αυτή, το Τ3 τα πήγαινε καλά, αν και ξεπερνούσε το όριο ΗIC των 1000 μονάδων.

Με βάση αυτό το δεδομένο έγινε δεκτό στις Η.Π.Α., σαν ημιφορτηγό/επιβατικό, που δεν χρειαζόταν να ανταποκρίνεται στις αυστηρότερες προδιαγραφές περί επιβατικών.


Φυσικά άλλα παρόμοια της εποχής αυτοκίνητα, FORD TRANSIT, FIAT 238, TOYOTA HIACE κ.τ.λπ., ούτε κατά διάνοια μπορούσαν να πλησιάσουν αυτές τις επιδόσεις, γιατί απλούστατα δεν είχαν σχεδιαστεί με την προοπτική να εξαχθούν στις Η.Π.Α..

Το ωραίο όμως ήρθε μετά, στην πράξη.

Το Τ3 απεδείχθη το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της δεκαετίας '80-'90, στην πράξη, ασφαλέστερο από όλα τα Αμερικάνικα θηρία, με συντελεστή θνησιμότητας 0,6, τα Ευρωπαϊκά βαριά "σοφιστικέ" μοντέλα, (φυσικά και το ίδιο, με τον σχεδιασμό "αράχνης" για την μεταστροφή των οριζόντιων δυνάμεων των συγκρούσεων σε κάθετες, είναι εξαιρετικά "σοφιστικέ"), και τα Ιαπωνικά τσόφλια, (αναφέρομαι πάντα σε Ιαπωνικά δεκαετίας '80).

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Και αυτό, σύμφωνα με τον εγκυρότερο Αμερικάνικο οργανισμό για θέματα στατιστικής μελέτης συγκρούσεων/θανάτων στην Αμερική, τον ΙΙΗS, o oποίος λαμβάνοντας υπ΄όψη του τις, μέτριες, αρχικές, αντικειμενικές μετρήσεις του άλλου μεγάλου Αμερικάνικου οργανισμού με το ίδιο αντικείμενο, της NHTSA, διαπίστωνε με έκπληξη πως το Τ3, (VANAGON αποκλειστικά επιβατικό στις Η.Π.Α. και μηδέποτε TRANSPORTER), τελικά, στην πράξη, είχε... 62 % λιγότερους θανάτους από τους αναμενόμενους, καταλαμβάνοντας με αυτό τον τρόπο την πρώτη θέση στις ευχάριστες εκπλήξεις!

http://www.iihs.org/externaldata/srdata/docs/sr2604.pdf


ΙHS, deaths less than predicted
Εικόνα




Στο απίθανο αυτό αποτέλεσμα, με βάση την...οπτική φοβία που δημιουργεί το αυτοκίνητο, εκτός από την πρωτοποριακή δομή παθητικής ασφάλειας του, συνετέλεσαν και δύο ακόμα παράγοντες:

1)Στα αποτελέσματα των crash test σε σταθερό εμπόδιο, δεν λαμβάνεται υπ' όψη η μάζα του οχήματος.
Άρα σε πραγματικές συνθήκες, ένα βαρύ όχημα με μέτριες αρχικές επιδόσεις σε σταθερό εμπόδιο, (περίπτωση NHTSA/VANAGON), μπορεί να υπερέχει, έως και πολύ, σε σύγκρουση με ένα ελαφρύτερο όχημα, το οποίο είχε άριστες αρχικές μετρήσεις. (Έτσι και οι βαθμολογία του NCAP με τα...αστέρια, έχει μόνο περιορισμένη αξία, σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς, αλλά χρησιμοποιείται στο έπακρο από το marketing των κατασκευαστών).

2)Η σπουδαία ενεργητική ασφάλεια που παρέχει, έχοντας ειδικό σχεδιασμό στις αναρτήσεις του, το τιμόνι του, την, (όσο παράξενο και αν ακούγεται), πολύ μελετημένη αεροδυναμική του, , το χαμηλό κέντρο βάρους, (παρά το ύψος του,ειδικά το SYNCRO με τα 140 kgr. "έρμα"), και το "κράτημα" γρήγορου σπορ αυτοκινήτου, όπως φαίνεται από τις επιδόσεις του σε δοκιμασίες "skid pad".


Παρόμοιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας εγχείρημα, αποτόλμησε η MERCEDES με το SMART, αλλά δύο δεκαετίες, (περίπου), αργότερα και σε ευκολότερο, κατά την ταπεινή μου άποψη, θέμα.


:)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Κυρ 06 Ιαν 2013 12:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Kαι φυσικά, οι Σουηδοί, μετά από αυτό που είδαν με τα ματάκια τους, κατέταξαν το Τ3 στην μέγιστη κατηγορία ασφάλειας, +40%, (στοιχεία για μέχρι το 2001), θεωρώντας το ασφαλέστερο από MERCEDES και BMW και πολλά άλλα αυτοκίνητα με αερόσακους την στιγμή που το Τ3, όπως είναι γνωστό, δεν διαθέτει.

Εικόνα

(Μετά βέβαια, για λόγους εσωτερικούς, οικονομοτεχνικούς, δικούς τους, το αποκαθήλωσαν αφηνωντας όμως τα, ίδιας εποχής, Σουηδικά μοντέλλα χωρίς αλλαγές στην κατάταξη.
Μην ξεχνάμε ότι η FOLKSAM είναι ασφαλιστικός οργανισμός, και με βάση τα συμπεράσματα που εξάγει διαμορφώνει ανάλογα και τα ασφάλιστρα.).

:)
The Syncro Heresy
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από dimitris_volos »

παρα πολυ ενδιαφερον !!
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Kαι μιας και κάτι ανάφερα περί δοκιμασίας skidpad, το SYNCRO, με τα νορμάλ ελαστικά του, πρώτευε πάντα, όπως και στην δοκιμασία slalom.

(Mε 255/60/15, που προτείνω, ώστε να μην αλλάζει η διάμετρος του τροχού σε σχέση με το αρχικό 205 80 14, η απόδοσή του ανεβαίνει κατακόρυφα, σε επίπεδα αυτοκινήτου αγώνων.).

Δείτε πως βαθμολογήθηκε από το πολύ ειδικού κοινού περιοδικό "POPULAR MECHANICS":(.68/.67).

Εικόνα

Αποτέλεσμα, το "POPULAR MECHANICS", σήμερα, 28 χρόνια μετά, θεωρεί το (CAMPER) SYNCRO, ένα από 10 πλέον επιθυμητά αυτοκίνητα, στον παράδεισο της αφθονίας αυτοκινήτων και επιλογών, τις H.Π.Α.:

Εικόνα


:)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Κυρ 06 Ιαν 2013 6:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
topaz

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 1:23 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από syncro16gr »

Θυμάμαι το '81, όταν ο πατέρας μου πήρε ένα καινούργιο Τ3 (1600cc, αερόψυκτο, εμπορικό), αφού κόλλησε η μηχανή από το προηγούμενο Τ2a που είχε απ' το '71, οι φίλοι του τον δούλευαν γιατί δεν πήρε το Μιτσιμπίτσι, όπως το λέγανε εκείνοι, με τα μισά λεφτά!
650.000 (δρχ.) το Transporter, 350.000 το L300 :!:
Λες να τα ήξερε όλα αυτά? Μάλλον όχι, αλλά, όπως και να το κάνεις, το πράγμα φαίνεται! Ό,τι δίνεις, παίρνεις, τους έλεγε, και να σας δω πόσα χρόνια θα πάνε τα δικά σας ;)
Και κράτησε 13 χρόνια, κουβαλώντας!
Και πουλήθηκε ΑΜΕΣΩΣ.
Και πήγε σ' έναν επιπλά, που πρέπει να το κράτησε άλλα 10, όσο το έβλεπα να κινείται και να συνεχίζει να κουβαλάει :D
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”