Όσον αφορά το ρουλεμάν μόλις αντιληφθούμε "χτύπημα" στο σαζμάν στην όπισθεν ή την πρώτη - G όταν αφήνουμε το συμπλέκτη πάμε κατευθείαν για κατέβασμα, σημαίνει ότι το ρουλεμάν έχει πάρει κενά και σύντομα θα φαγωθούν τα δόντια του πηνίου.topaz έγραψε:Ok ευχαριστώ, πολύ καλή διαφώτιση.
Από ότι κατάλαβα με τα ονόματα που προανάφερες δεν πρέπει να υπάρχει γιατρειά στα σωθικά των συγκεκριμένων κιβωτίων, σωστά?
Ποια είναι η εναλλακτική σε κομπλέ κιβώτιο, και ποια η διαμόρφωση εγχωριων συνεργείων/μαστόρων πάνω σε αυτό το θέμα?
Ξέρω ότι έχουμε το ίδιο Fag στο πηνίο, πως γίνετε να έχει έλλειψη στην λίπανση, δεν είναι βουτηγμένο.
Μεγάλη διαφορά στο χρόνο ζωής τους κάνουν οι νοτιοαφρικάνικες πλάκες αναλίπανσης οι οποίες φροντίζουν να πηγαίνει παραπάνω λαδάκι στα ρουλεμάν που το χρειάζονται. Στα μη εμβαπτισμένα ρουλεμάν η λίπανση γίνεται με τις σταγόνες βαλβολίνης που συμπαρασύρουν τα γρανάζια γυρνώντας. Οι πλάκες αναλίπανσης φροντίζουν να κατευθύνονται οι εν λόγω σταγόνες στα ρουλεμάν που λέγαμε.
Όσον αφορά τα γρανάζια 3ης-4ης ή 4ης-5ης στα 5άρια σαζμάν και το αντίστοιχο κόμπλερ για τα πριν 1989 μοντέλλα υπάρχουν heavy duty από τη weddle industries με το αντίστοιχο κόστος βέβαια.
Τα νορμάλ και τα heavy duty (περασμένα στον άξονα) δίπλα-δίπλα.
Τέλος η εναλλακτική σε ολόκληρο σαζμάν για τους δικούνητους είναι το UN1 από Renault 21. Δες το link που έβαλε ο Σωτήρης εδώ:
http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=20&t=414