Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: οτι να'ναι...

Δημοσίευση από BUS1988 »

topaz έγραψε:Ok ευχαριστώ, πολύ καλή διαφώτιση.

Από ότι κατάλαβα με τα ονόματα που προανάφερες δεν πρέπει να υπάρχει γιατρειά στα σωθικά των συγκεκριμένων κιβωτίων, σωστά?

Ποια είναι η εναλλακτική σε κομπλέ κιβώτιο, και ποια η διαμόρφωση εγχωριων συνεργείων/μαστόρων πάνω σε αυτό το θέμα?

Ξέρω ότι έχουμε το ίδιο Fag στο πηνίο, πως γίνετε να έχει έλλειψη στην λίπανση, δεν είναι βουτηγμένο.
Όσον αφορά το ρουλεμάν μόλις αντιληφθούμε "χτύπημα" στο σαζμάν στην όπισθεν ή την πρώτη - G όταν αφήνουμε το συμπλέκτη πάμε κατευθείαν για κατέβασμα, σημαίνει ότι το ρουλεμάν έχει πάρει κενά και σύντομα θα φαγωθούν τα δόντια του πηνίου.
Μεγάλη διαφορά στο χρόνο ζωής τους κάνουν οι νοτιοαφρικάνικες πλάκες αναλίπανσης οι οποίες φροντίζουν να πηγαίνει παραπάνω λαδάκι στα ρουλεμάν που το χρειάζονται. Στα μη εμβαπτισμένα ρουλεμάν η λίπανση γίνεται με τις σταγόνες βαλβολίνης που συμπαρασύρουν τα γρανάζια γυρνώντας. Οι πλάκες αναλίπανσης φροντίζουν να κατευθύνονται οι εν λόγω σταγόνες στα ρουλεμάν που λέγαμε.

Όσον αφορά τα γρανάζια 3ης-4ης ή 4ης-5ης στα 5άρια σαζμάν και το αντίστοιχο κόμπλερ για τα πριν 1989 μοντέλλα υπάρχουν heavy duty από τη weddle industries με το αντίστοιχο κόστος βέβαια.

Εικόνα
Τα νορμάλ και τα heavy duty (περασμένα στον άξονα) δίπλα-δίπλα.

Τέλος η εναλλακτική σε ολόκληρο σαζμάν για τους δικούνητους είναι το UN1 από Renault 21. Δες το link που έβαλε ο Σωτήρης εδώ:

http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=20&t=414
topaz

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 1:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
topaz

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 1:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από BUS1988 »

Οι νοτιοαφρικάνικες πλάκες στο σαζμάν...

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Το διάγραμμα για την τοποθέτηση συνοδεύει τις πλάκες κατά την αγορά τους.
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από BUS1988 »

Βρήκα άλλη μία φωτό που είχα ανεβάσει σε ξένο φόρουμ για τη διαφορά νορμάλ και ενισχυμένων γραναζιών.
Βλέπετε πόσο "ψιλά" είναι τα δόντι στα νορμάλ και πόσο "γαϊδουρινά" στα ενισχυμένα.

Εικόνα
topaz

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 1:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Γιάννης - Μεσολόγγι
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2012 12:21 am

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Γιάννης - Μεσολόγγι »

Για δες τα πλαστικά πηγές που τα πουλάνε. Έχω φορέσει δυο ζευγάρια, και στα δυο αυτοκίνητα. Τα πήρα από τον πρώτο στις διευθύνσεις που σου στέλνω. Μέσα στη σακούλα μου είχε σε φωτοτυπία φωτογραφίες με βέλη που έδειχναν που ακριβώς θα βιδωθούν στο καβούκι.

1. http://www.vw-t3-bus-shop.de/eng/gearbo ... parts.html
2. http://www.busschmiede.de/shop/T3-SA-OE ... 3-Getriebe
3. http://www.syncro-services.com/en/driev ... rboxbrakes
topaz

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 1:35 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Όποιος έχει όρεξη, φτιάχνει καφέ, και βλέπει λύσιμο-δέσιμο σαζμάν syncro (μπλοκέ) με κατεστραμένη την 4η.

http://www.youtube.com/watch?v=1BwwXdkCimg
http://www.youtube.com/watch?v=AJ2AML_A0pE
http://www.youtube.com/watch?v=6rlQJk7Nsqo


(Είπα να μήν τα βάλω σε καινούργιο θέμα ή στα "Syncro-4motion", μιάς και μιλάγαμε για το ξαφνικό "σπάσιμο" της 4ης σε αυτό το θέμα. Άν νομίζουν οι διαχειριστές μπορούν να τα αλλάξουν θέμα ή κατηγορία.)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Τα προβλήματα που αντιμετώπισα ήταν:

1) στο κεντρικό ρουλεμάν, (έτσι το χαρακτήρισε ο Ζαχαριουδάκης που τόφτιαξε).

Και μάλιστα δεν χάλασε το ίδιο αλλά η "φωλιά" του με αποτέλεσμα να βρίσκει στο τοίχωμα και να προκαλεί θόρυβο.

2)Επίσης κόλησα με αργκόν το συγχρονιζέ της τρίτης που είχε ραγίσει, πριν όμως προλάβει να δημιουργήσει πρόβλημα. (Αναφέρομαι στο γνωστό θέμα).

3)Ακόμα, κατά την αλλαγή κινητήρα, φάνηκε να στραβογυρίζει ο άξονας του "μπρισντιρέκ", κάτι που ελάχιστα γινόταν αισθητό, όταν πατούσα το αμπραγιάζ, με ανεπαίσθητο κραδασμό.

(Αυτό το τελευταίο, ξέρω πως το προκάλεσα εγώ με κάτι "ταρζανιές", και δεν το χρεώνω στο αυτοκίνητο).

Ο Ραφτόπουλος μου είπε πως το σασμάν του Τ3 αντέχει άνετα τα 350 bhp της PORSCHE και πως προσοχή χρειάζεται μόνο το γρανάζι της πρώτης που το κουρεύει αν με τέρμα γκάζι αφήσεις το αμπραγιάζ απότομα.

Βέβαια δεν διευκρίνισα αν μετά κάθε αγώνα έκανε επισκευή, αλλά στις συνθήκες αυτές, λίγο-πολύ, είναι αναμενόμενο για κάθε αυτοκίνητο.

Ταξίδεψα σε όλη την Ελλάδα με τον V6 με όχι λιγότερο από 140-150 χλμ./ω, (συνήθως), και δεν είχα ποτέ, (άλλο), πρόβλημα.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε από Καναδά, μεταχειρισμένο, με άγνωστο αριθμό χιλιομέτρων.

Όμως πολύ σοβαρό πρόβλημα, και με μεγάλο κόστος, αντιμετώπισα με τον κεντρικό άξονα που πρέπει να έχει κατασκευαστικό πρόβλημα και μιλάω γενικότερα και όχι μόνο για το δικό μου.

Την λύση που έδωσα, δεν πρόλαβα να την ελέγξω λόγω ακινητοποίησης του αυτοκινήτου.
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΛΟΙΠΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ”