Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Hellenic Vanagon έγραψε:Τα προβλήματα που αντιμετώπισα ήταν:

1) στο κεντρικό ρουλεμάν, (έτσι το χαρακτήρισε ο Ζαχαριουδάκης που τόφτιαξε).

Όμως πολύ σοβαρό πρόβλημα, και με μεγάλο κόστος, αντιμετώπισα με τον κεντρικό άξονα που πρέπει να έχει κατασκευαστικό πρόβλημα και μιλάω γενικότερα και όχι μόνο για το δικό μου.
Τον Ζαχαριουδάκη στο Μοσχάτο εννοείς H.V?

Εμένα ο δικός μου κεντρικός "κουδουνάει" όταν ζορίζεται στις πολύ χαμηλές στροφές. Το ίδιο έχεις/είχες και εσύ?
Τον έβγαλα μιά φορά, τον πήγα για ζυγοστάθμιση, έχασα 100 Ευρώ γιατί δέν έγινε τίποτα, και απο τότε δέν τον ξανακατεβάζω. Έχω συνηθίσει το κουδούνισμα. :lol:
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από syncro16gr »

Νομίζω πως το "κουδούνισμα" οφείλεται στα κενά στο σετ κορώνα-πηνιόν, που προκαλούνται με το χρόνο και τη φθορά που προκαλεί η μόνιμη τετρακίνηση.
Έβαλα το ντεκάπλερ και ησύχασε ;)
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Μπορεί να έχεις δίκιο Θανάση αλλά, δέν ξαναασχολούμε γιατί θα χάσω καμιά πεντακοσάρα για πλάκα στις δοκιμές. (Μήπως το ένα, μήπως το άλλο, άλλαξε αυτό, άλλαξε το άλλο.) Το έχω συνηθίσει και το προσέχω να μήν ακούγεται. Και άν καμιά φορά μου ξεφύγει και το κάνει, λέω οτι έχω ένα τραΐ κλεισμένο πίσω και ακούγετε η κουδούνα του. :lol:
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

syncro16gr έγραψε:
1)Νομίζω πως το "κουδούνισμα" οφείλεται στα κενά στο σετ κορώνα-πηνιόν, που προκαλούνται με το χρόνο και τη φθορά που προκαλεί η μόνιμη τετρακίνηση.

2)Έβαλα το ντεκάπλερ και ησύχασε ;)
1)Λάθος!

2)Λάθος!

(Με όλο τον σεβασμό!)
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:
Hellenic Vanagon έγραψε:Τα προβλήματα που αντιμετώπισα ήταν:

1) στο κεντρικό ρουλεμάν, (έτσι το χαρακτήρισε ο Ζαχαριουδάκης που τόφτιαξε).

Όμως πολύ σοβαρό πρόβλημα, και με μεγάλο κόστος, αντιμετώπισα με τον κεντρικό άξονα που πρέπει να έχει κατασκευαστικό πρόβλημα και μιλάω γενικότερα και όχι μόνο για το δικό μου.
Τον Ζαχαριουδάκη στο Μοσχάτο εννοείς H.V?

Εμένα ο δικός μου κεντρικός "κουδουνάει" όταν ζορίζεται στις πολύ χαμηλές στροφές. Το ίδιο έχεις/είχες και εσύ?
Τον έβγαλα μιά φορά, τον πήγα για ζυγοστάθμιση, έχασα 100 Ευρώ γιατί δέν έγινε τίποτα, και απο τότε δέν τον ξανακατεβάζω. Έχω συνηθίσει το κουδούνισμα. :lol:
1)Ναι, αυτόν εννοώ.

2)Το "κουδούνισμα" στις χαμηλές στροφές, οφείλεται στην φθορά του καρρέ που υπάρχει ανάμεσα στον άξονα της ουράς και στο VCT.

Εικόνα

Mην δοκιμάσετε:

α)Κόλλημα του άξονα με το VCT. Σταματάει ο θόρυβος αλλά τρώει το ρουλεμάν της "ουράς" που πλέον αναγκάζεται να κάνει κινήσεις εκτός φακέλλου λειτουργίας του.

β)Γέμισμα του κούφιου άξονα με διογκούμενη πολυουρεθάνη. Σταματάει ο θόρυβος αλλά:

β1)βαραίνει ο άξονας και μειώνει τις επιδόσεις, αυξάνοντας την κατανάλωση.

β2)επειδή η έγχυση πολυουρεθάνης με ατμοσφαιρική πίεση δημιουργεί ανομοιόμορφη κατανομή του υλικού, όσο αυξάνονται οι στροφές του άξονα τόσο αυξάνονται και οι ταλαντώσεις του και, συνεπώς οι κραδασμοί στην μετάδοση.

γ)το καρρέ επιδέχεται επισκευή, π.χ. με τοποθέτηση ενδιάμεσης προσθήκης κατάλληλου υλικού.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Κατασκευαστικά προβλήματα του άξονα του SYNCRO T3.

1)Σχεδιαστικό "σφάλμα".
(Τα εισαγωγικά επειδή έχει γίνει σκόπιμα, για λόγους οικονομίας, α)στην κατασκευή, β)στην κατανάλωση καυσίμου, γ)στην απώλεια ιπποδύναμης και μάλιστα των ιδιαίτερα χαμηλής απόδοσης κινητήρων των βασικών εκδόσεων.).

Θα έπρεπε να έχει "μεσαία τριβή", όπως π.χ. στο επόμενο μοντέλο το Τ4:

Εικόνα

Γιατί; Όπως είναι αιωρούμενος, ελάχιστα αν ξεφύγει στην ζυγοστάθμιση, η ελάχιστες φθορές στους σταυρούς η στα μπρούτζινα δακτυλίδια του συστήματος ακύρωσης μετάδοσης κραδασμών, ο άξονας ταλαντώνεται και δημιουργεί κραδασμούς στην μετάδοση.

2)Κατασκευαστικό σφάλμα, (ίσως όχι σε όλες τις παρτίδες):

α)τα "νύχια" της πλευράς με το "silent block", δεν είναι απόλυτα παραλληλισμένα μεταξύ τους αλλά "φεύγουν" μία έως δύο μοίρες.

Εικόνα

Αποτέλεσμα: ο σταυρός δεν περιστρέφεται απόλυτα ελεύθερα, χωρίς το παραμικρό "κλικ", όπως πρέπει, αλλά κάνει, έστω και ελάχιστα, "κόμπιασμα", πράγμα που έχει σαν συνέπεια, ακόμα και με καινούργιους σταυρούς, να μην σταματούν ποτέ οι κραδασμοί αλλά και, σχετικά σύντομα, να καταστρέφεται ο σταυρός.

Και αν σας πουν ότι "θα στρώσει" με το δούλεμα, σας λένε ψέμματα.

Λύση; Πέρασμα άξονα παραλληλισμού και τοποθέτηση σταυρού που εργάζεται απόλυτα, μα απόλυτα, ελεύθερα!

β)Τα "λούκια" που κουμπώνουν οι ασφάλειες των σταυρών είναι πολύ ρηχά με αποτέλεσμα να δημιουργείται θανάσιμος κίνδυνος από το "ξεκούμπωμα" του κεντρικού σε μεγάλες ταχύτητες.

Λύση; Κόλλημα με "αργκόν", με αριστοτεχνικό και μόνο τρόπο, των σταυρών πάνω στα "νύχια", κάτι που σε ορισμένες παρτίδες αξόνων εφαρμόζεται εργοστασιακά. Προσοχή! Μόνο αριστοτεχνικό κόλλημα επιτρέπεται, που να μην σκεβρώσει ούτε τα "ποτήρια" του σταυρού, ούτε τα "νύχια", αλλά και να μην εξατμίσει το εμπεριεχόμενο γράσο.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Hellenic Vanagon έγραψε: Το "κουδούνισμα" στις χαμηλές στροφές, οφείλεται στην φθορά του καρρέ που υπάρχει ανάμεσα στον άξονα της ουράς και στο VCT.
Τουλάχιστον τώρα, ξέρω τι να φτιάξω όταν έρθει η ανάπτυξη. Thank's H.V.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από stavros syncro »

t3 syncro tool έγραψε:
Hellenic Vanagon έγραψε: Το "κουδούνισμα" στις χαμηλές στροφές, οφείλεται στην φθορά του καρρέ που υπάρχει ανάμεσα στον άξονα της ουράς και στο VCT.
Τουλάχιστον τώρα, ξέρω τι να φτιάξω όταν έρθει η ανάπτυξη. Thank's H.V.
Οπότε σε λίγες μέρες θα το έχεις έτοιμο λογικά!!! Η ανάπτυξη έχει έρθει....όπως λένε.... :lol: :lol: :lol:
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από syncro16gr »

Hellenic Vanagon έγραψε:
syncro16gr έγραψε:
1)Νομίζω πως το "κουδούνισμα" οφείλεται στα κενά στο σετ κορώνα-πηνιόν, που προκαλούνται με το χρόνο και τη φθορά που προκαλεί η μόνιμη τετρακίνηση.

2)Έβαλα το ντεκάπλερ και ησύχασε ;)
1)Λάθος!

2)Λάθος!

(Με όλο τον σεβασμό!)
1. Δεν έχω αποδείξεις, αλλά καθώς το σετ κορώνα-πηνιόν έχει λοξά "δόντια", θεώρησα ότι είναι πιο ευάλωτο απ' ό,τι τα ίσια γρανάζια του καρέ. Μπορεί να είναι κι έτσι που λες.

Παρόμοιο καρέ έχει και πίσω. Μόνο το μπροστά φθείρεται;

2. Μα ησύχασε σου λέω! Δεν το πιστεύεις;
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από syncro16gr »

t3 syncro tool έγραψε:... λέω οτι έχω ένα τραΐ κλεισμένο πίσω και ακούγετε η κουδούνα του. :lol:
:lol: :lol: :lol:
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΛΟΙΠΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ”