Κατασκευαστικά προβλήματα του άξονα του SYNCRO T3.
1)Σχεδιαστικό "σφάλμα".
(Τα εισαγωγικά επειδή έχει γίνει σκόπιμα, για λόγους οικονομίας, α)στην κατασκευή, β)στην κατανάλωση καυσίμου, γ)στην απώλεια ιπποδύναμης και μάλιστα των ιδιαίτερα χαμηλής απόδοσης κινητήρων των βασικών εκδόσεων.).
Θα έπρεπε να έχει "μεσαία τριβή", όπως π.χ. στο επόμενο μοντέλο το Τ4:
Γιατί; Όπως είναι αιωρούμενος, ελάχιστα αν ξεφύγει στην ζυγοστάθμιση, η ελάχιστες φθορές στους σταυρούς η στα μπρούτζινα δακτυλίδια του συστήματος ακύρωσης μετάδοσης κραδασμών, ο άξονας ταλαντώνεται και δημιουργεί κραδασμούς στην μετάδοση.
2)Κατασκευαστικό σφάλμα, (ίσως όχι σε όλες τις παρτίδες):
α)τα "νύχια" της πλευράς με το "silent block", δεν είναι απόλυτα παραλληλισμένα μεταξύ τους αλλά "φεύγουν" μία έως δύο μοίρες.
Αποτέλεσμα: ο σταυρός δεν περιστρέφεται απόλυτα ελεύθερα, χωρίς το παραμικρό "κλικ", όπως πρέπει, αλλά κάνει, έστω και ελάχιστα, "κόμπιασμα", πράγμα που έχει σαν συνέπεια, ακόμα και με καινούργιους σταυρούς, να μην σταματούν ποτέ οι κραδασμοί αλλά και, σχετικά σύντομα, να καταστρέφεται ο σταυρός.
Και αν σας πουν ότι "θα στρώσει" με το δούλεμα, σας λένε ψέμματα.
Λύση; Πέρασμα άξονα παραλληλισμού και τοποθέτηση σταυρού που εργάζεται απόλυτα, μα απόλυτα, ελεύθερα!
β)Τα "λούκια" που κουμπώνουν οι ασφάλειες των σταυρών είναι πολύ ρηχά με αποτέλεσμα να δημιουργείται θανάσιμος κίνδυνος από το "ξεκούμπωμα" του κεντρικού σε μεγάλες ταχύτητες.
Λύση; Κόλλημα με "αργκόν", με αριστοτεχνικό και μόνο τρόπο, των σταυρών πάνω στα "νύχια", κάτι που σε ορισμένες παρτίδες αξόνων εφαρμόζεται εργοστασιακά. Προσοχή! Μόνο αριστοτεχνικό κόλλημα επιτρέπεται, που να μην σκεβρώσει ούτε τα "ποτήρια" του σταυρού, ούτε τα "νύχια", αλλά και να μην εξατμίσει το εμπεριεχόμενο γράσο.