1)Θα το δεις στην πορεία.syncro16gr έγραψε:1. Δεν έχω αποδείξεις, αλλά καθώς το σετ κορώνα-πηνιόν έχει λοξά "δόντια", θεώρησα ότι είναι πιο ευάλωτο απ' ό,τι τα ίσια γρανάζια του καρέ. Μπορεί να είναι κι έτσι που λες.Hellenic Vanagon έγραψε:1)Λάθος!syncro16gr έγραψε:
1)Νομίζω πως το "κουδούνισμα" οφείλεται στα κενά στο σετ κορώνα-πηνιόν, που προκαλούνται με το χρόνο και τη φθορά που προκαλεί η μόνιμη τετρακίνηση.
2)Έβαλα το ντεκάπλερ και ησύχασε
2)Λάθος!
(Με όλο τον σεβασμό!)
Παρόμοιο καρέ έχει και πίσω. Μόνο το μπροστά φθείρεται;
2. Μα ησύχασε σου λέω! Δεν το πιστεύεις;
2)Ησύχασε, αλλά υποβαθμίστηκε δραματικά η εντός δρόμου συμπεριφορά, από αυτή ενός γρήγορου και άνετου σπορ αυτοκινήτου, σε εκείνη ενός βαν.
Και η διαφορά, και στην ασφάλεια, είναι τόσο σημαντική που δεν θα έπρεπε ποτέ, για κανένα οικονομικό η τεχνικό λόγο, να προτείνεται κάτι τέτοιο!
Ακόμα, επειδή μπορεί σε πολλούς να περνάει η ιδέα ότι στην χειρότερη, το SYNCRO μετατρέπεται, με το decoupler, σε ένα 2WD, η αλήθεια είναι πως αποκτάει πολύ χειρότερη συμπεριφορά σαν 2WD από το δικίνητο αδελφάκι του εντός δρόμου, επειδή υπάρχουν σημαντικές διαφορές στην ανάρτηση, διαφορές που έχει επιβάλει ο σχεδιαστικός προσανατολισμός για την εκτός δρόμου κίνηση.