Αλλαγή ροής?
Αλλαγή ροής?
=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή ροής?
Καταλαβαίνω ότι μιλάς για το μαύρο πλαστικό, πίσω από το κρύσταλλο?topaz έγραψε:Μπορεί κάποιο μέλος να με διαφωτίσει λίγο περισσότερο για το ανταλλακτικό αυτό.
Είναι για χώρες με χαμηλές θερμοκρασίες?
Είναι λάθος το σχέδιο του σασί και φέρνουν τις μοίρες πιο πίσω για να μην κόβει την ροη απότομα?
Λοιπόν, ε όχι και λάθος στο σασσί λάθος σ'αυτό το όχημα
Είναι αεραγωγός, για την έξοδο του εσωτερικού αέρα, σε μοντέλα Caravelle, Multivan. Τα μοντέλα Combi, Bus, Transporter έχουν αντίστοιχους αεραγωγούς στις μπροστινές πόρτες. Στα οχήματα που υπάρχει αυτός ο αεραγωγός, οι αντίστοιχοι στις μπροστινές πόρτες είναι κλειστοί (από μέσα) και δεν έχουν σύρτη.
Το ανταλλακτικό έχει κωδ. 255819431 (αριστερό) και 255819432 (δεξί).
Επίσης χρειάζεται, σε επαφή με το κρύσταλλο, το σχετικό "παρέμβυσμα", με κωδ. 255819447.
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Re: Αλλαγή ροής?
=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3169
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
- Τοποθεσία: volos
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή ροής?
Τα Τ3 δεν ειναι αυτα που θελουν νερο για να τσουλησουν
...my name is Cooled, Air Cooled.
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Re: Αλλαγή ροής?
=
.
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή ροής?
αχαχαχα!!
οκ, υπάρχουν τα ξενέρωτα, υπάρχουν και αυτά που αφήνουν τα ίχνη τους απ'το νερό που στάζει...
διαλέγεις και παίρνεις!
και απ' ό,τι φαίνεται έχουμε διαλέξει απ' όλα
οκ, υπάρχουν τα ξενέρωτα, υπάρχουν και αυτά που αφήνουν τα ίχνη τους απ'το νερό που στάζει...
διαλέγεις και παίρνεις!
και απ' ό,τι φαίνεται έχουμε διαλέξει απ' όλα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή ροής?
Σίγουρα, από τα 2138 Syncro16" που βγήκαν από το εργοστάσιο, κάποια ήταν διπλοκάμπινα (doka=doppel kabin), κάποια westy's. Πάντως τα περισσότερα Syncro16" ήταν turbodiesel 1.6l και μερικα ήταν βενζίνη, με 2.1l (95ΗΡ με καταλύτη και 112ΗΡ χωρίς). Και βγήκε και 1 (ναι, ένα) από την Dehler...topaz έγραψε:Να σου πω την αλήθεια, ένα 16" διπλό η Westy και πετρέλαιο? αν έβγαινε ποτε δεν θα με χάλαγε.
δες και περισσότερες πληροφορίες εδώ
Και τόοοοοτε βέβαια, δύσκολα το έπαιρνες χαμπάρι, καθώς η ίδια η VW ούτε καν τα διαφήμιζε καλά καλά...
Φαντάσου τώρα!
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή ροής?
Εδώ βλέπουμε τον αεραγωγό εξαγωγής αέρα, σε ένα Τ3, που επιτυγχάνεται σε συνδυασμό με την εισαγωγή φρέσκου αέρα από το περιβάλλον για καθαρισμό του αέρα του θαλάμου επιβατών.topaz έγραψε:Θανάση σε ευχαριστώ για τους κωδικούς και για την απάντηση στην απορία μου.
Συγγνώμη δεν ήξερα καν για πιο λόγο είναι και ειδικά τόσο κοντά στη εισαγωγή.
Aρα το τσάμι είναι κομμένο > αντάπτορας > εξαγωγός ?
Τα T2 έχουνε πρόβλημα αποσυμπίεσης καμπίνας και οι πίσω πίσω συνεπιβάτες κάποιες φορες υποφέρουνε.
Βεβαια υπάρχει λύση ένα πίσω παράθυρο τύπου Safari αλλα είναι απλησίαστο και πολλές φορες τραβάει
αναθυμιάσεις μέσα.
Και πάλι sorry για το σασί και τα συναφή,τώρα μαθαίνω για τα Τ3.
Πως φαίνεται από το εσωτερικό του αυτοκινήτου και εκτός.
Ενδιαφέρον είναι πως για να μην γίνει πύλη εισόδου...απρόσκλητων επισκεπτών, π.χ. εντόμων, στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί ειδικό αφρώδες αεροδιαπερατό υλικό.
Αυτό σημαίνει πως, μετά πολλά χρόνια χρήσης καλό θα είναι να καθαρίζεται, όπως θα κάναμε και με ένα φίλτρο αέρα, το αρνητικό του οποίου αποτελεί το συγκεκριμένο! (Φιλτράρει τον...εξερχόμενο αέρα).
Λογικά, η απόδοσή του, (ικανότητα απρόσκοπτης κυκλοφορίας αέρα δια μέσου των κενών του), μειώνεται όσο
αυξάνεται, με την πάροδο του χρόνου, η περιεκτικότητα του σε σκόνη.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
The Syncro Heresy
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: Αλλαγή ροής?
Mηπως ξερεις πως αφαιρειται το συγκεκριμενο φιλτρο? Στο Τ3 μου ειναι απο ανυπαρκτο μεχρι πενταβρωμικο.
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή ροής?
To κόβουμε προσεκτικά με σέγα, αντικαθιστούμε το υλικό με ίδιας ποιότητας, διαφορετικά θα μειωθεί η ικανότητα του συστήματος για ανανέωση του αέρα του εσωτερικού, και κολλάμε με ισχυρή κόλλα.elgreco έγραψε:Mηπως ξερεις πως αφαιρειται το συγκεκριμενο φιλτρο? Στο Τ3 μου ειναι απο ανυπαρκτο μεχρι πενταβρωμικο.
Δυστυχώς, δεν φαίνεται να υπάρχει άλλος, ευκολότερος τρόπος.
Πάντως το υλικό αυτό δεν φιλτράρει τον αέρα. (Παρά μόνο την στιγμή που βγαίνει από το αυτοκίνητο).
Είναι, απλά, εμπόδιο για την είσοδο ξένων σωμάτων στο εσωτερικό.
The Syncro Heresy