Αλλαγή ροής?

topaz

Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από syncro16gr »

topaz έγραψε:Μπορεί κάποιο μέλος να με διαφωτίσει λίγο περισσότερο για το ανταλλακτικό αυτό.
Είναι για χώρες με χαμηλές θερμοκρασίες?
Είναι λάθος το σχέδιο του σασί και φέρνουν τις μοίρες πιο πίσω για να μην κόβει την ροη απότομα?
Καταλαβαίνω ότι μιλάς για το μαύρο πλαστικό, πίσω από το κρύσταλλο?
Λοιπόν, ε όχι και λάθος στο σασσί :!: λάθος σ'αυτό το όχημα :?: :!: ;)

Είναι αεραγωγός, για την έξοδο του εσωτερικού αέρα, σε μοντέλα Caravelle, Multivan. Τα μοντέλα Combi, Bus, Transporter έχουν αντίστοιχους αεραγωγούς στις μπροστινές πόρτες. Στα οχήματα που υπάρχει αυτός ο αεραγωγός, οι αντίστοιχοι στις μπροστινές πόρτες είναι κλειστοί (από μέσα) και δεν έχουν σύρτη.

Το ανταλλακτικό έχει κωδ. 255819431 (αριστερό) και 255819432 (δεξί).
Επίσης χρειάζεται, σε επαφή με το κρύσταλλο, το σχετικό "παρέμβυσμα", με κωδ. 255819447.
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
topaz

Re: Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από dimitris_volos »

Τα Τ3 δεν ειναι αυτα που θελουν νερο για να τσουλησουν :?: :mrgreen:
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
topaz

Re: Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από topaz »

=
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από syncro16gr »

αχαχαχα!!
οκ, υπάρχουν τα ξενέρωτα, υπάρχουν και αυτά που αφήνουν τα ίχνη τους απ'το νερό που στάζει...
διαλέγεις και παίρνεις!
και απ' ό,τι φαίνεται έχουμε διαλέξει απ' όλα :D
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από syncro16gr »

topaz έγραψε:Να σου πω την αλήθεια, ένα 16" διπλό η Westy και πετρέλαιο? αν έβγαινε ποτε δεν θα με χάλαγε.
Σίγουρα, από τα 2138 Syncro16" που βγήκαν από το εργοστάσιο, κάποια ήταν διπλοκάμπινα (doka=doppel kabin), κάποια westy's. Πάντως τα περισσότερα Syncro16" ήταν turbodiesel 1.6l και μερικα ήταν βενζίνη, με 2.1l (95ΗΡ με καταλύτη και 112ΗΡ χωρίς). Και βγήκε και 1 (ναι, ένα) :!: από την Dehler...

δες και περισσότερες πληροφορίες εδώ

Και τόοοοοτε βέβαια, δύσκολα το έπαιρνες χαμπάρι, καθώς η ίδια η VW ούτε καν τα διαφήμιζε καλά καλά...
Φαντάσου τώρα!
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

102_p1090202entlauftungsblende_eingeb.jpeg
normal_101_p1090144entlauft_bl_daamm.jpeg
topaz έγραψε:Θανάση σε ευχαριστώ για τους κωδικούς και για την απάντηση στην απορία μου.

Συγγνώμη δεν ήξερα καν για πιο λόγο είναι και ειδικά τόσο κοντά στη εισαγωγή.

Aρα το τσάμι είναι κομμένο > αντάπτορας > εξαγωγός ?

Τα T2 έχουνε πρόβλημα αποσυμπίεσης καμπίνας και οι πίσω πίσω συνεπιβάτες κάποιες φορες υποφέρουνε.

Βεβαια υπάρχει λύση ένα πίσω παράθυρο τύπου Safari αλλα είναι απλησίαστο και πολλές φορες τραβάει
αναθυμιάσεις μέσα.

Και πάλι sorry για το σασί και τα συναφή,τώρα μαθαίνω για τα Τ3.
Εδώ βλέπουμε τον αεραγωγό εξαγωγής αέρα, σε ένα Τ3, που επιτυγχάνεται σε συνδυασμό με την εισαγωγή φρέσκου αέρα από το περιβάλλον για καθαρισμό του αέρα του θαλάμου επιβατών.

Πως φαίνεται από το εσωτερικό του αυτοκινήτου και εκτός.

Ενδιαφέρον είναι πως για να μην γίνει πύλη εισόδου...απρόσκλητων επισκεπτών, π.χ. εντόμων, στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί ειδικό αφρώδες αεροδιαπερατό υλικό.

Αυτό σημαίνει πως, μετά πολλά χρόνια χρήσης καλό θα είναι να καθαρίζεται, όπως θα κάναμε και με ένα φίλτρο αέρα, το αρνητικό του οποίου αποτελεί το συγκεκριμένο! (Φιλτράρει τον...εξερχόμενο αέρα).

Λογικά, η απόδοσή του, (ικανότητα απρόσκοπτης κυκλοφορίας αέρα δια μέσου των κενών του), μειώνεται όσο
αυξάνεται, με την πάροδο του χρόνου, η περιεκτικότητα του σε σκόνη.


;)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από elgreco »

Mηπως ξερεις πως αφαιρειται το συγκεκριμενο φιλτρο? Στο Τ3 μου ειναι απο ανυπαρκτο μεχρι πενταβρωμικο.
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή ροής?

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

elgreco έγραψε:Mηπως ξερεις πως αφαιρειται το συγκεκριμενο φιλτρο? Στο Τ3 μου ειναι απο ανυπαρκτο μεχρι πενταβρωμικο.
To κόβουμε προσεκτικά με σέγα, αντικαθιστούμε το υλικό με ίδιας ποιότητας, διαφορετικά θα μειωθεί η ικανότητα του συστήματος για ανανέωση του αέρα του εσωτερικού, και κολλάμε με ισχυρή κόλλα.


Δυστυχώς, δεν φαίνεται να υπάρχει άλλος, ευκολότερος τρόπος.

Πάντως το υλικό αυτό δεν φιλτράρει τον αέρα. (Παρά μόνο την στιγμή που βγαίνει από το αυτοκίνητο).

Είναι, απλά, εμπόδιο για την είσοδο ξένων σωμάτων στο εσωτερικό.



:|
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”