Σελίδα 11 από 11

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Οκτ 2018 3:07 pm
από Hellenic Vanagon
syncroagr έγραψε:Τι έχετε να προτείνετε για 225.75.15..?(η ζάντα μου είναι 7Jx15 ET24. 5) Επίσης θα έχω κανένα θέμα? Θα βρίσκω πουθενά σε θολους ψαλίδια κτλπ?
Σε ζάντα με αυτές τις διαστάσεις, (που είναι το offset λάθος και απαιτείται η μείωση του οφελίμου φορτίου τουλάχιστον κατά 50%), η τέλεια λύση είναι ένα 255 60 15. Το αυτοκίνητο αποκτάει μία αναβάθμιση κατά 50% καλής συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες. Το ύψος του τροχού παραμένει το αρχικό. (Αναφορά σε FULDA TRUMP).
(Η κίνηση με ανοικτές συρόμενες/συρόμενη αποκλείεται, πλέον, γιατί βρίσκει. Πουθενά αλλού δεν υπάρχει πρόβλημα).

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018 2:16 pm
από sotyanif
τι διάσταση προτείνετε να μπεί,σε Borbet 7,5J 16(ET 30)
θα προτιμούσα όχι φαρδύτερο απο 215....αλλά δεν ξέρω πως θα κάθεται στην φαρδιά(7,5) ζάντα...
Να ανοίγει η συρταρωτή και να μην βρίσκουν στα φτερά.
Απλό σύνκρο,με μαμά ανάρτηση,ελαφρύ....

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Οκτ 2018 11:50 am
από t3 syncro tool
Σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα Σωτήρη το 7,5 φάρδος είναι ιδανικό για 215-225.
Θα σου συνιστούσα 215/70-80/16. Όχι πολύ φαρδύ να μήν κουράζεις τον κινητήρα και να μήν βαρύνει η κρεμαγιέρα.
https://www.elastikaleader.gr/symvoules ... utokinitou" onclick="window.open(this.href);return false;

Επίσης υπάρχουν διαστάσεις που είναι πιό σπάνιες απο άλλες και πιό ακριβές.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μιλήσεις με κάποιον λαστιχά να σου πεί ποιά διάσταση είναι πολύ κοινή-συχνή, (ωστε να βρίσκεις και ρεζέρβα μεταχειρισμένη εύκολα), να ζαντάρεις ένα λάστιχο πάνω και να κάνεις την δοκιμη σου πάνω στο αμάξι μπροστά και πίσω να δείς αν βρίσκει ή άν εξέχη πουθενά και μετά να προχωρήσεις σε αγορά.

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Οκτ 2018 1:21 pm
από Hellenic Vanagon
Γύρω από το θέμα υπάρχει πολλή επιστήμη και πολλές αντιφατικές πληροφορίες.

Θα σας πω τι διαπίστωσα πρακτικά, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, Syncro t3, που πιθανόν να έχει η να μην έχει εφαρμογή και αλλού.

1)Η εργοστασιακή διάσταση είναι λάθος, η αν θέλετε ένας, από τους συνηθισμένους σε πολλούς και διάφορους τομείς, συμβιβασμούς. Έχει επιβληθεί για, καθαρά, οικονομικούς λόγους.

2)Το βάρος του αυτοκινήτου, και αναφέρομαι στην πλήρη επιβατική μορφή ενός Caravelle/Vanagon Syncro, με οδηγό και όλα τα απαραίτητα για την κίνησή του, πλησιάζει η ξεπερνάει τους δύο τόνους.

3)Στο Passat b3 Syncro που γνωρίζω, με 1.400 kgr απόβαρο, η εργοστασιακή διάσταση είναι 205 50 15, δηλαδή η ίδια, σχεδόν, με το Vanagon Syncro των δύο τόννων που παραδιδόταν με 205 70 14. Άρα κάπου υπάρχει λάθος, δεν μπορεί και τα δύο να είναι σωστά.

4)Το θέμα καταλήγει στην πίεση ανά τετραγωνικό εκατοστό, (kg./cm²), και στην αναζήτηση της ιδανικής αναλογίας.

5)Επειδή επεμβαίνουν πάρα πολλοί παράγοντες, (μίγμα ελαστικού, χρήση, ταχύτητες κ.α.), τελικά ο προσδιορισμός γίνεται μάλλον πρακτικά και, τουλάχιστον για το Syncro t3, έτσι έγινε.

Υπήρξε στην αρχή το βασικό μοντέλλο, (2 wd), με τους 45 ημιθανείς ίππους, (cz κινητήρας), που έπρεπε να μπορεί να τσουλάει, έστω και άδειο, και να ανεβαίνει και καμμιά μικροανηφόρα, (έστω και άδειο).

*Τιμόνι χωρίς υδραυλική υποβοήθηση.

*Κατανάλωση στα ύψη.

*Βλάβες σε κάθε βόλτα, έστω και άδειο.

*Διάσταση ελαστικού 185 80 14, ούτε καν radial αλλά συμβατικά, (αν μπορούσαν θα έβαζαν από 2cv).

*Στην 4wd έκδοση των 2.100 cc πήγαν σε διάσταση 205 80 14, με έξτρα χρεωνόμενες ζάντες των 6'' αντί των 5 1/2'', στην έκδοση φορτηγού, ενώ στα επιβατικά το μάξιμουμ τέθηκε στο 205 70 14.

Όλα αυτά με την συνοδεία αναιμικών αερόψυκτων και μετά, (Syncro εποχή), υδρόψυκτων κινητήρων με αστείες επιδόσεις και τεράστια τεχνικά σφάλματα, (μέσα στην αδιαμφισβήτητη τεχνική πρωτοπορεία τους).

(Τελικά, θα πρέπει τα γεγονότα να τα βλέπουμε υπό το πρίσμα της εποχής τους).

Άρα τα ελαστικά παρέμειναν, (ακόμα και στο SYNCRO 16'', που έδινε μία ευκαιρία για αλλαγή κατεύθυνσης με την παρουσιασή του), στο κατώτατο, ελάχιστο, δυνατό όριο, ακόμα και για τις τετρακίνητες εκδόσεις για τις οποίες δεν υπήρχε ούτε καν σκέψη για ομολογκάρισμα νέων/αναβάθμιση υπαρχόντων κινητήρων σε μία περίοδο κρίσης και, κυρίως, πίεσης των λογιστών για κατάργηση του t3 και παρουσίαση του t4 για χιλιάδες, λογιστικούς, λόγους.

Πάμε στο δια ταύτα.

6)Εάν ο κινητήρας έχει αλλαχτεί/αναβαθμιστεί, δεν υπάρχει κανένας λόγος να παραμείνουμε στην εργοστασιακή διάσταση, δείτε παρόμοια 4wd αυτοκίνητα, με ισχυρούς κινητήρες, τι διαστάσεις χρησιμοποιούν.

7)Στο t3 ειδικά, με τον προωθημένο θάλαμο οδήγησης και σε ταχύτητες μέχρι τα 150 χλμ/ω, (γιατί σε μεγαλύτερες εμφανίζεται το σταθεροποιητικό φαινόμενο της αόρατης αεροτομής που μόνο το t3 διαθέτει), υπάρχει ανάγκη για πολύ φαρδύ ελαστικό, όσο το δυνατόν φαρδύτερο, σε μία προσπάθεια περιορισμού της ευαισθησίας σε πλάγιες ριπές ανέμου.

Και πράγματι, είναι δραστική η βελτίωση που προσφέρουν τα φαρδύτερα ελαστικά, όπως είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω τοποθετώντας τα 255 60 15 σε ζάντες με το λάθος offset 24, που όμως δημιούργησαν τον χώρο για την τοποθέτησή τους.

Όμως η βελτίωση ήταν δραματική και σε άλλες συνθήκες:

*Σε στροφές με μεγάλη, (έως απίστευτη), ταχύτητα, σε σημείο τα g των επιταχύνσεων να προκαλούν μυοσκελετικούς πόνους! (Όσοι έχετε τρέξει με αγωνιστικά αυτοκίνητα καταλαβαίνετε τι εννοώ).

*Σε εκτός δρόμου διαδρομές, δικίνητος λόγω επισκευής κεντρικού, περνούσα σε σημεία που πριν, με τα εργοστασιακά, δυσκολευόμουν/κόλαγα τετρακίνητος.

("Οh vot a feeling").

*Στο φρενάρισμα, και μέχρι την, (εύκολη), υπερθέρμανση των φρένων, πρέπει να κρατιέσαι γερά στο κάθισμα σου.


Aκόμα να πούμε ότι:

*Εφ' όσον η υδραυλική κρεμαγιέρα είναι σε καλή κατάσταση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, έχει κατασκευαστεί για τεράστια φορτία.

*Αν δεν υπάρχει υδραυλικό τιμόνι, (βασικό κριτήριο που ανάγκασε τον κατασκευαστή στην αρχική τοποθέτηση αστείων ελαστικών, γιατί το υδραυλικό ήταν μόνο με παραγγελία και πανάκριβο, είπαμε το πρίσμα της εποχής), δεν το συζητάμε, το τιμόνι απλά δεν στρίβει.



Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.


The Syncro Heresy

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Οκτ 2018 4:07 pm
από Jimmu
Eμείς ευχαριστούμε για τις εμπεριστατωμένες απόψεις σου και τις γνώσεις που μοιράστηκες μαζί μας.

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιούλ 2019 5:43 pm
από panosT3SYNCRO
Καλησπέρα ομάδα
Πρόσφατα αγόρασα 16 ζάντες απο Mercedes ml
Απ ότι φαίνεται θα χρειαστώ σίγουρα πιο μακριά μπουζονια κ ίσως κ αποστατες
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω μακρυτερα μπουζονια απ τα εργοστασιακα;
Αντί για μπουζονια μπορώ να χρησιμοποιήσω μόνο πιο μακριά μπουλονια;
Η ζάντες είναι 16Χ6.5 με 47 οφσετ κ 225/75 λάστιχο

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 08 Ιούλ 2019 9:53 am
από t3 syncro tool
Μπουζόνια θα πρέπει να αλλάξεις.

Ίσως και μπουλόνια άν η πατούρα στην ζάντα είναι διαφορετική απο την πατούρα που έχει το μπουλόνι στο Τ3.

Εδώ θα βρείς ότι θέλεις. www.boulonia.gr

Η γνώμη μου βέβαια είναι να ζητήσεις βοήθεια και απο κάποιον λαστιχά, που έχει γνώσεις απο μετατροπές.
Στο λέω για να είσαι σίγουρος τί ακριβώς θα χρειαστείς, γιατί δέν είναι και πάμφθηνα τα μπουζόνια-μπουλόνια. Μην πληρώνεις τζάμπα χρήματα.

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 08 Ιούλ 2019 5:40 pm
από panosT3SYNCRO
Βρήκα απευθείας
Σ ευχαριστώ

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Νοέμ 2021 6:44 pm
από spine253
Μετά από ψάξιμο κατέληξα να βάλω λάστιχα για τις 14άρες ζάντες μου. Βρήκα μία διάσταση 195/80/14 που κάθησε αρκετά καλά, τουλάχιστον έτσι έδειξε μέχρι τώρα, σε αντικατάσταση του 185/80/14 που φορούσα.


Μικρή η διαφορά, αλλά δεν ήθελα να ρίξω πολύ την απόδοση στην ανηφόρα και ν αυξήσω την κατανάλωση. Τα λάστιχα είναι με πέλμα All terrain. Σε πρώτες βόλτες που έκανα σε άσφαλτο, δεν ακούω κάποιον επιπλέον θόρυβο, τον οποίο υποτίθεται ότι δίνουν τα all terrain. Τα λάστιχα είναι LT (light truck) με δείκτη ταχύτητας/βάρους 106/104Q. Η αρχική εντύπωση είναι θετική. Να τα δούμε και στο χώμα..

Re: Zαντες και Λαστιχα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2021 7:28 pm
από syncro16gr
Χαχα! Πώς φαίνεται έτσι ρε φίλε;! Σα μπαλόνι είναι! Βάλε καμία καλύτερη φωτό... 😉

Ένιγουέι, με γεια τα λάστιχα 😊