Re: αντικατάσταση ψυγείου καλοριφέρ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018 10:32 am
1,5 μήνας μετά, έχω εγκαταστήσει το καινούριο ψυγείο και διαρροές δεν έχω. Δεν έχω όμως ούτε ζέστη..
Το κομμάτι της αλλαγής του ψυγείου είχε κάποια δυσκολία, μιας και δεν το είχα ξανακάνει σ αυτό το αμάξι, όπως και λόγω διαφόρων τεχνικών "απροβλέπτων" όπως όλες οι βίδες που κρατούσαν το κουτί του ψυγείου στο αμάξωμα ήταν σκουριασμένες και τελείως κολλημένες στη θέση τους. Δε κατάφερα να τις βγάλω με κανέναν τρόπο, παρά ξαναέκανα τρύπες πάνω τους και άνοιξα καινούρια σπειρώματα! Καλό ήταν ότι με την ευκαιρία σταμάτησα και κάποια σημάδια σκουριάς που εντόπισα και έκανα μια περιποίηση ηχομόνωσης στο μέρος κάτω απ' το ταμπλό, σαν αρχή για την ηχομόνωση όλου του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά το θέμα της θέρμανσης απ' το ψυγείο, ή μάλλον της μη θέρμανσης η κατάσταση έχει ως εξής. Έχω βγαλμένο το κάτω κομμάτι απ το ταμπλό, αυτό που είναι ακριβώς μπροστά απ τον λεβιέ ταχυτήτων, οπότε έχοντας επιλεγμένο τον αέρα να φυσάει στα πόδια, μπορώ να βάζω το χέρι μου και να ακουμπάω το ψυγείο ώστε να ελέγχω την κατάσταση θερμότητας του. Έτσι, βλέπω ότι το ψυγείο ζεσταίνεται μεν, και όταν έχω κλειστό το βεντιλατέρ παραμένει πολύ ζεστό, αλλά με το που ανοίγω το βεντιλατέρ μέσα σε ένα λεπτό από ζεστός ο αέρας που φυσάει γίνεται κρύος και το ψυγείο κρυώνει επίσης. Πρώτα στην "κάτω" του περιοχή και σιγα σιγά κρυώνει και προς τα πάνω, αλλά ο αέρας βγαίνει ήδη κρύος ρπιν κρυώσει ολόκληρο.
Τρία τα τινά που έχω σκεφτεί ότι μπορεί να φταίνε.
1. Το καινούριο ψυγείο που έβαλα της JP Group, ενώ φαίνεται πολύ συμπαγές στην κατασκευή του, με τα καπάκια του να είναι αλουμινένια κι όχι πλαστικά (στην ουσία δείχνει σαν να είναι όλο ένα σώμα από αλουμίνιο), έχει ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να καταχωρηθεί ως ελάττωμα. Η διατομή των σωληνώσεών του είναι αρκετά μικρότερη από αυτήν των σωληνώσεων του μανίσιου. Ενώ στο μανίσιο από τους φαλλούς βλέπω τις αρχές των σωληνακίων να έχουν κυκλική διατομή περί των 7 με 8 χιλιοστών, οι αντίστοιχες του JP έχουν "σχιστές" οπές, σαν πλακουτσομένος κύκλος με το μήκος να ναι περίπου στα 8 χιλιοστά. Τα νούμερα που δίνω είναι κατά προσέγγιση, αλλά αυτό που δείχνουν είναι ότι το καινούριο ψυγείο έχει πιθανότατα μικρότερη χωρητικότητα σε ψυκτικό, οπότε και λιγότερη απόδοση. Τώρα βέβαια η εταιρία που το φτιάχνει έχει βάση στη Δανία και φαίνεται αρκετά σοβαρή ώστε να μην το έχει υπολογίσει σωστά και να το χει κατασκευάσει τόσο λάθος ώστε να μη θερμαίνει. Συγκεκριμένα το ψυγείο είναι από μια σειρά που λέγεται "classic lines" και έχει ανταλλακτικά για "κλασικά" αυτοκίνητα.
Δυστυχώς δεν γέμισα το ψυγείο με αντιψυκτικό πριν το εγκαταστήσω, οπότε δε ξέρω τη χωρητικότητα του, έχω στείλει mail στην κατασκευάστρια και περιμένω απάντησή τους.
2. Διαρκώς εξαερώνω το κύκλωμα και διαρκώς θέλει κι άλλη εξαέρωση. Ένα μέρος του προβλήματος είναι ότι το ψυγείο καλοριφέρ είναι ψηλότερα από του κινητήρα. Προσπάθησα να εξαερώσω βγάζοντας λίγο τον πάνω σωλήνα του ψυγείου θέρμανσης, αλλά δε κατάλαβα διαφορά. Τελευταία σταμάτησα το αυτοκίνητο σε ανηφόρα με τη μούρη προς τα πάνω μπας και φτάσει η βίδα εξαέρωσης του ψυγείου της μηχανής ψηλότερα. Σαν κάπως καλύτερα να έγινε η δουλειά, αλλά ακόμα υπάρχει λίγος αέρας στο κύκλωμα. Τον ακούω ανοιγοκλείνοντας τη βάνα του ψυγείου θέρμανσης. Πάντως ακόμα ζέστη δε μένει αφού ανοίξω το βεντιλατέρ.
3. Άλλαξα τον θερμοστάτη στη μηχανή, του κυκλώματος ψύξης της μηχανής, επειδή είχα προβλήματα με ανεβάσματα θερμοκρασίας της μηχανής. Έβαλα έναν που ανοίγει στους 82 βαθμούς αντί γι αυτόν που είχε μέσα που άνοιγε στους 87. Ίσως να μην είναι αρκετά ζεστό το αντιψυκτικό που κυκλοφορεί ώστε να θερμάνει επαρκώς το ψυγείο; Πάντως οι σωλήνες εισόδου και εξόδου του ψυγείου καλοριφέρ μονίμως καίνε. Α, και η μηχανή κρατάει μια χαρά θερμοκρασία σύμφωνα με τον δείκτη στο καντράν.
Αυτά τα ολίγα. Σιγά σιγά θα καταλάβω τι φταίει που θα πάει. Ευτυχώς μπαίνει η άνοιξη και δεν είναι τόσο απαραίτητο επί της παρούσης
Το κομμάτι της αλλαγής του ψυγείου είχε κάποια δυσκολία, μιας και δεν το είχα ξανακάνει σ αυτό το αμάξι, όπως και λόγω διαφόρων τεχνικών "απροβλέπτων" όπως όλες οι βίδες που κρατούσαν το κουτί του ψυγείου στο αμάξωμα ήταν σκουριασμένες και τελείως κολλημένες στη θέση τους. Δε κατάφερα να τις βγάλω με κανέναν τρόπο, παρά ξαναέκανα τρύπες πάνω τους και άνοιξα καινούρια σπειρώματα! Καλό ήταν ότι με την ευκαιρία σταμάτησα και κάποια σημάδια σκουριάς που εντόπισα και έκανα μια περιποίηση ηχομόνωσης στο μέρος κάτω απ' το ταμπλό, σαν αρχή για την ηχομόνωση όλου του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά το θέμα της θέρμανσης απ' το ψυγείο, ή μάλλον της μη θέρμανσης η κατάσταση έχει ως εξής. Έχω βγαλμένο το κάτω κομμάτι απ το ταμπλό, αυτό που είναι ακριβώς μπροστά απ τον λεβιέ ταχυτήτων, οπότε έχοντας επιλεγμένο τον αέρα να φυσάει στα πόδια, μπορώ να βάζω το χέρι μου και να ακουμπάω το ψυγείο ώστε να ελέγχω την κατάσταση θερμότητας του. Έτσι, βλέπω ότι το ψυγείο ζεσταίνεται μεν, και όταν έχω κλειστό το βεντιλατέρ παραμένει πολύ ζεστό, αλλά με το που ανοίγω το βεντιλατέρ μέσα σε ένα λεπτό από ζεστός ο αέρας που φυσάει γίνεται κρύος και το ψυγείο κρυώνει επίσης. Πρώτα στην "κάτω" του περιοχή και σιγα σιγά κρυώνει και προς τα πάνω, αλλά ο αέρας βγαίνει ήδη κρύος ρπιν κρυώσει ολόκληρο.
Τρία τα τινά που έχω σκεφτεί ότι μπορεί να φταίνε.
1. Το καινούριο ψυγείο που έβαλα της JP Group, ενώ φαίνεται πολύ συμπαγές στην κατασκευή του, με τα καπάκια του να είναι αλουμινένια κι όχι πλαστικά (στην ουσία δείχνει σαν να είναι όλο ένα σώμα από αλουμίνιο), έχει ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να καταχωρηθεί ως ελάττωμα. Η διατομή των σωληνώσεών του είναι αρκετά μικρότερη από αυτήν των σωληνώσεων του μανίσιου. Ενώ στο μανίσιο από τους φαλλούς βλέπω τις αρχές των σωληνακίων να έχουν κυκλική διατομή περί των 7 με 8 χιλιοστών, οι αντίστοιχες του JP έχουν "σχιστές" οπές, σαν πλακουτσομένος κύκλος με το μήκος να ναι περίπου στα 8 χιλιοστά. Τα νούμερα που δίνω είναι κατά προσέγγιση, αλλά αυτό που δείχνουν είναι ότι το καινούριο ψυγείο έχει πιθανότατα μικρότερη χωρητικότητα σε ψυκτικό, οπότε και λιγότερη απόδοση. Τώρα βέβαια η εταιρία που το φτιάχνει έχει βάση στη Δανία και φαίνεται αρκετά σοβαρή ώστε να μην το έχει υπολογίσει σωστά και να το χει κατασκευάσει τόσο λάθος ώστε να μη θερμαίνει. Συγκεκριμένα το ψυγείο είναι από μια σειρά που λέγεται "classic lines" και έχει ανταλλακτικά για "κλασικά" αυτοκίνητα.
Δυστυχώς δεν γέμισα το ψυγείο με αντιψυκτικό πριν το εγκαταστήσω, οπότε δε ξέρω τη χωρητικότητα του, έχω στείλει mail στην κατασκευάστρια και περιμένω απάντησή τους.
2. Διαρκώς εξαερώνω το κύκλωμα και διαρκώς θέλει κι άλλη εξαέρωση. Ένα μέρος του προβλήματος είναι ότι το ψυγείο καλοριφέρ είναι ψηλότερα από του κινητήρα. Προσπάθησα να εξαερώσω βγάζοντας λίγο τον πάνω σωλήνα του ψυγείου θέρμανσης, αλλά δε κατάλαβα διαφορά. Τελευταία σταμάτησα το αυτοκίνητο σε ανηφόρα με τη μούρη προς τα πάνω μπας και φτάσει η βίδα εξαέρωσης του ψυγείου της μηχανής ψηλότερα. Σαν κάπως καλύτερα να έγινε η δουλειά, αλλά ακόμα υπάρχει λίγος αέρας στο κύκλωμα. Τον ακούω ανοιγοκλείνοντας τη βάνα του ψυγείου θέρμανσης. Πάντως ακόμα ζέστη δε μένει αφού ανοίξω το βεντιλατέρ.
3. Άλλαξα τον θερμοστάτη στη μηχανή, του κυκλώματος ψύξης της μηχανής, επειδή είχα προβλήματα με ανεβάσματα θερμοκρασίας της μηχανής. Έβαλα έναν που ανοίγει στους 82 βαθμούς αντί γι αυτόν που είχε μέσα που άνοιγε στους 87. Ίσως να μην είναι αρκετά ζεστό το αντιψυκτικό που κυκλοφορεί ώστε να θερμάνει επαρκώς το ψυγείο; Πάντως οι σωλήνες εισόδου και εξόδου του ψυγείου καλοριφέρ μονίμως καίνε. Α, και η μηχανή κρατάει μια χαρά θερμοκρασία σύμφωνα με τον δείκτη στο καντράν.
Αυτά τα ολίγα. Σιγά σιγά θα καταλάβω τι φταίει που θα πάει. Ευτυχώς μπαίνει η άνοιξη και δεν είναι τόσο απαραίτητο επί της παρούσης