Intercooler

Άβαταρ μέλους
Psyncro
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Τετ 05 Απρ 2017 10:07 am
Τοποθεσία: SKG

Re: Intercooler

Δημοσίευση από Psyncro »

Και εγώ εκεί κόλησα Μπάμπη ,στο πάνε έλα και στο αποτέλεσμα λόγο απόστασης....
If you like to travel with your self,you're never alone..!
Don't be scared to walk alone,don't be scared to like it...!

1990 T3 1.6TD (JX) Westfalia Camper Hard-top
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Intercooler

Δημοσίευση από kozagio »

Το intercooler δεν δουλεύει μακριά από την εισαγωγή του κινητήρα και μακριά από την τουρμπίνα. Θα πρέπει να μπεί σε τέτοιο σημείο που να μην επηρεάζεται από τις θερμοκρασίες του κινητήρα και να δέχεται πάνω του άφθονο κρύο αέρα. Επειδή το Τ3 δεν έχει κάποιο καλό τέτοιο μέρος τότε καλό θα ήταν να μπεί intercooler με βεντιλατερ πχ απο Mitsubishi Pajero και όσο το δυνατόν μακριά από λάσπες. Μετά την τοποθέτηση μπορεί να γίνει αύξηση της πίεσης της αντλίας πετρελαίου σε λογικά πλαίσια.
Άβαταρ μέλους
Psyncro
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Τετ 05 Απρ 2017 10:07 am
Τοποθεσία: SKG

Re: Intercooler

Δημοσίευση από Psyncro »

Δημήτρη βρήκα την καλύτερη λύση για τις θερμοκρασίες μας επιτέλους!!!

1) βγάζεις τον θερμοστάτη τελείως και έτσι έχεις μόνιμη κυκλοφορία και την θερμοκρασία τέρμα κάτω.....
2) παίρνεις το μοτέρ στο χέρι... :-)

αχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Θέμη πότε θα πάμε καμιά βόλτα στον γκουρού..?
Δεν την παλεύω άλλο με τις θερμοκρασίες..
Κάτι πρέπει να γίνει...
Γκάζια δεν θέλω(αλλαγή μοτέρ δλδ) γιατί μετά πάμε σε άλλο έργο...
Θερμοκρασίες σωστές ψάχνω...κάτι μας είπες τώρα πες... :-)
If you like to travel with your self,you're never alone..!
Don't be scared to walk alone,don't be scared to like it...!

1990 T3 1.6TD (JX) Westfalia Camper Hard-top
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Intercooler

Δημοσίευση από kozagio »

Έχω μία ερώτηση στους πετρελαιοκίνητους. Έχετε αλλάξει αντλία νερού; Αν ναι τότε πιθανόν να έχετε βάλει λάθος αντλία . Τα περισσότερα καταστήματα ανταλλακτικών δίνουν την ίδια αντλία νερού που έχουν και όλα τα υπόλοιπα μοτέρ της vw πράγμα που είναι λάθος γιατί το Τ3 με την μηχανή πίσω και ψυγείο μπροστά φοράει αντλία με μεγαλύτερη παροχή απ όλα τα άλλα.

Έπειτα ψάχνετε τον χρονισμό του μοτέρ και δεν εννοώ με το μάτι αλλά με μικρομετρικο ρολόι.

Το ψυγείο έχει καθαριστεί ποτέ;

Τέλος το χειρότερο ....... Παίρνουμε μία συμπίεση και ο Θεός βοηθός
Άβαταρ μέλους
Psyncro
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Τετ 05 Απρ 2017 10:07 am
Τοποθεσία: SKG

Re: Intercooler

Δημοσίευση από Psyncro »

Kozagio
1) Πρέπει να την ξαναβγάλω να δω διάμετρο αν είναι 30mm η 40mm αν εννοείς αυτό ?
2) Χρονισμό μάλον θα πρέπει να κάνω ένα τσεκ...( το μικρομετρικό με αγχώνει λίγο που λες, διότι ζω στο Ελλάδα και εδώ
δεν τα παν και πολύ καλά με τα ρολογάκια ακρίβειας....που σημαίνει πρέπει να βρω κατάλληλο καρδιολόγο....
3)Ψυγείο έχω αλλάξει καινούργιο (χωρίς να έχω κάνει καθαρισμό στο κύκλωμα γιατί ακούω διάφορα αρνητικά..)
4)Tο χειρότερο δεν θέλω να το βάλω στο μυαλό μου....:-)
If you like to travel with your self,you're never alone..!
Don't be scared to walk alone,don't be scared to like it...!

1990 T3 1.6TD (JX) Westfalia Camper Hard-top
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Intercooler

Δημοσίευση από kozagio »

Όχι. δεν εννοώ τη διάμετρο . αν θυμάμαι καλά κάπου επάνω στα πτερύγια της αντλίας υπάρχει ένας δεκαδικός αριθμός που αναφέρεται στην πίεση που σηκώνει η αντλία . Για το Τ3 η πίεση που αναγράφεται είναι 3,0 ή 3,2 bar και τα πτερύγια είναι μαντεμενια ενώ σε όλα τα άλλα τα πτερύγια είναι από λαμαρίνα και γράφουν πάνω 2,3 bar. Στο​ δικό μου μοτέρ που είναι 2Ε έχω την μικρή αντλία και δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί το θερμικό φορτίο του βενζινοκινητήρα δεν έχει καμμία σχέση με του πετρελαιοκινητήρα.

Τώρα γράφεις ότι άλλαξες ψυγείο . Τι ψυγείο έβαλες ; Είναι γνήσιο BEHR ή κάτι άλλο. Και αν είναι γνήσιο είναι το μεγάλο ή το μικρό;

Εδώ θα δεις το γνήσιο ψυγείο viewtopic.php?f=28&t=1174
Άβαταρ μέλους
Psyncro
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Τετ 05 Απρ 2017 10:07 am
Τοποθεσία: SKG

Re: Intercooler

Δημοσίευση από Psyncro »

kozagio έγραψε:Όχι. δεν εννοώ τη διάμετρο . αν θυμάμαι καλά κάπου επάνω στα πτερύγια της αντλίας υπάρχει ένας δεκαδικός αριθμός που αναφέρεται στην πίεση που σηκώνει η αντλία . Για το Τ3 η πίεση που αναγράφεται είναι 3,0 ή 3,2 bar και τα πτερύγια είναι μαντεμενια ενώ σε όλα τα άλλα τα πτερύγια είναι από λαμαρίνα και γράφουν πάνω 2,3 bar. Στο​ δικό μου μοτέρ που είναι 2Ε έχω την μικρή αντλία και δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί το θερμικό φορτίο του βενζινοκινητήρα δεν έχει καμμία σχέση με του πετρελαιοκινητήρα.

Τώρα γράφεις ότι άλλαξες ψυγείο . Τι ψυγείο έβαλες ; Είναι γνήσιο BEHR ή κάτι άλλο. Και αν είναι γνήσιο είναι το μεγάλο ή το μικρό;

Εδώ θα δεις το γνήσιο ψυγείο viewtopic.php?f=28&t=1174
ωραία θα την βγάλω να δω τι λέει. Τώρα για το ψυγείο όχι δεν είναι ΒΕΗR ένα της VALEO έβαλα..
If you like to travel with your self,you're never alone..!
Don't be scared to walk alone,don't be scared to like it...!

1990 T3 1.6TD (JX) Westfalia Camper Hard-top
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Intercooler

Δημοσίευση από kozagio »

Δεν μπορώ να πω κάτι για το valeo αλλά γενικά ξέρω ότι τα ημιτασιον ψυγεία έχουν θέμα. Και ιδιαίτερα αν είναι τα λεπτά. Στα πετρέλαια τα γνήσια ψυγεία είναι πιο χοντρά απ ότι στις βενζίνες. Όσο για την αντλία υπάρχουν πολλές του εμπορίου που δεν γράφουν τίποτα και αυτό είναι πολύ ύποπτο.
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Intercooler

Δημοσίευση από syncro16gr »

Τα "λεπτά" ψυγεία (πάχος ~34mm) έμπαιναν σε κινητήρες DF, DG, SP (1.9Βενζίνη), ενώ τα "χοντρά" (πάχος ~42mm) σε κινητήρες DJ, MV, SR (2.1Βενζίνη), CS, KY (Diesel), JX (T-Diesel).

Είναι εντυπωσιακό, πάντως, το θέμα αυτό με τα ψυγεία:
Η ίδια η BEHR-HELLA έχει δύο κωδικούς ψυγείων, με ίδιες διαστάσεις, χοντρά και τα δύο.
Ο ένας λέει "για οχήματα με ψυγείο υψηλής απόδοσης", o άλλος λέει "εναλλακτική για επισκευές σε σχέση με την τρέχουσα αξία του οχήματος" :!: :?: :!:

Εικόνα

To VALEO έχει διαστάσεις (mm) 568x437x44 (= 10.92lt)
To BEHR-HELLA έχει διαστάσεις (mm) 569x426x42 (= 10.18lt)

Η ικανότητα, βέβαια, του ψυγείου δεν εξαρτάται από τον "εξωτερικό" του όγκο, αλλά από τον όγκο του υγρού που χωράει, τη συνολική επιφάνεια των ψυκτρών, το υλικό και την αγωγιμότητα και άλλα... Βγάλτε συμπέρασμα...

:)
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Intercooler

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Ωραία όλα αυτά βρε παιδιά αλλά να ρωτήσω το πιό απλό?

Εξαέρωση σωστή έχεις κάνει ποτέ?

Βγάλε την μάσκα μπροστά και βάλε την παλάμη σου στο πάνω μέρος του ψυγείου να δείς αν ζεματάει!!
Αν είσαι τίγκα στον αέρα μέσα στο ψυγείο και δουλεύουν οι μισές ή τα 3/4 των ψυκτρών.....ότι και να αλλάξεις, πάλι θερμακρασίες θα έχεις.

κάντο μια βόλτα να ζεσταθεί, Βάλτο σε μιά ανηφόρα καλή με την μούρη πάνω, βγάλε την μάσκα και ξεβίδωσε την 14άρα βίδα στο πάνω αριστερό μέρος του ψυγείου. Σιγά σιγά ξεβιδώνουμε και Όχι όλη την βίδα.....ίσα ίσα να περάσει ο αέρας ή το νερό του έχει μέσα. Άν δείς νερό καλώς. Άν ακούσεις αέρας να βγαίνει, περιμένεις με ανοιχτή την βίδα μέχρι να στάξει νερό. Μόλις στάξει ξανακλείνεις την βίδα. Επαναλαμβάνεις 2-3 φορές.

Θέλει προσοχή η εξαέρωση στα Τ3 με την μηχανή πίσω, το ψυγείο μπροστά και 8 μέτρα σωλήνες ενδιάμεσα!!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΜΗΧΑΝΗ”