Φωτα πορειας (Τ3)
- syncroagr
- Δημοσιεύσεις: 584
- Εγγραφή: Σάβ 28 Σεπ 2013 3:18 pm
Φωτα πορειας (Τ3)
Σκεφτηκα να βαλω διαφορετικες λαμπες (εχω αυτες με το "κιτρινο" φως) και σκεφτομαι να βαλω λευκο φως.
Ειχα βρει ενα ζευγαρι(Η4 παντα) αλλα το φως δεν ηταν εντονο,εχετε να προτεινετε κατι?
Ειχα βρει ενα ζευγαρι(Η4 παντα) αλλα το φως δεν ηταν εντονο,εχετε να προτεινετε κατι?
H φαση που βρισκεις καποιους καπου ψηλα.
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Φωτα πορειας (Τ3)
Το πρόβλημα με τη χαμηλή ένταση των φώτων στα Τ3 είναι μια αναγνωρισμένη παθογένεια.
Η αιτία είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει ρελέ φώτων, με αποτέλεσμα όλη η ένταση του ρεύματος (αρκετά Αμπέρ) να περνάει μέσα από τις επαφές του διακόπτη φώτων και του λεβιέ του τιμονιού και, με την πάροδο των χρόνων, η ικανότητα του κυκλώματος να μεταφέρει "όλο" το ρεύμα στις λάμπες, εξασθενεί.
Η λαμπρότητα δεν είναι θέμα του χρώματος της λάμπας και, επομένως, είτε κίτρινο είτε λευκό, το φως πρέπει να έχει την απαιτούμενη ένταση. Και στο δικό μου βανάκι, σε έλεγχο ΚΤΕΟ, έχουν σημειώσει "μειωμένη ένταση φώτων", ως δευτερεύουσα βλάβη.
Μια προσέγγιση θα ήταν να βάλουμε λάμπες περισσότερων Watt. Έτσι θα είχαμε περισσότερο φως. Όμως, έτσι επιβαρύνουμε το - ήδη βεβαρυμένο - κύκλωμα με περισσότερα Αμπέρ, πράγμα που οδηγεί στην ακόμα γρηγορότερη γήρανση.
Η πιο ενδεδειγμένη λύση, σύμφωνα με τους ειδικούς στο διεθνές στερέωμα των Τ3, δεν είναι να αλλάξουμε τις λάμπες, αλλά στο να "διορθώσουμε" το κύκλωμα, παρεμβάλλοντας τα απαραίτητα ρελέ. Αν ψάξεις στο δίκτυο, υπάρχουν σχετικές λύσεις, μια από τις οποίες φαίνεται στην φωτό:
Η αιτία είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει ρελέ φώτων, με αποτέλεσμα όλη η ένταση του ρεύματος (αρκετά Αμπέρ) να περνάει μέσα από τις επαφές του διακόπτη φώτων και του λεβιέ του τιμονιού και, με την πάροδο των χρόνων, η ικανότητα του κυκλώματος να μεταφέρει "όλο" το ρεύμα στις λάμπες, εξασθενεί.
Η λαμπρότητα δεν είναι θέμα του χρώματος της λάμπας και, επομένως, είτε κίτρινο είτε λευκό, το φως πρέπει να έχει την απαιτούμενη ένταση. Και στο δικό μου βανάκι, σε έλεγχο ΚΤΕΟ, έχουν σημειώσει "μειωμένη ένταση φώτων", ως δευτερεύουσα βλάβη.
Μια προσέγγιση θα ήταν να βάλουμε λάμπες περισσότερων Watt. Έτσι θα είχαμε περισσότερο φως. Όμως, έτσι επιβαρύνουμε το - ήδη βεβαρυμένο - κύκλωμα με περισσότερα Αμπέρ, πράγμα που οδηγεί στην ακόμα γρηγορότερη γήρανση.
Η πιο ενδεδειγμένη λύση, σύμφωνα με τους ειδικούς στο διεθνές στερέωμα των Τ3, δεν είναι να αλλάξουμε τις λάμπες, αλλά στο να "διορθώσουμε" το κύκλωμα, παρεμβάλλοντας τα απαραίτητα ρελέ. Αν ψάξεις στο δίκτυο, υπάρχουν σχετικές λύσεις, μια από τις οποίες φαίνεται στην φωτό:
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- syncroagr
- Δημοσιεύσεις: 584
- Εγγραφή: Σάβ 28 Σεπ 2013 3:18 pm
Re: Φωτα πορειας (Τ3)
Θαναση,εγώ προσωπικά δεν έχω παραπονο,θέλω να αλλάξω τα κίτρινα φωτα για λόγους ομορφιάς.Το θέμα μου είναι ότι οι λευκές λάμπες που είχα βάλει βάλει δεν ήταν καλές,γιαυτό ρωτάω αν έχετε να προτείνετε κάτι.
Από ενδιαφέρον τώρα,εσύ Θανάση το έχεις κάνει αυτό?(εννοώ το κύκλωμα)
Από ενδιαφέρον τώρα,εσύ Θανάση το έχεις κάνει αυτό?(εννοώ το κύκλωμα)
H φαση που βρισκεις καποιους καπου ψηλα.
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
- sotyanif
- Δημοσιεύσεις: 2015
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
- Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη
Re: Φωτα πορειας (Τ3)
Όπως τα λέει ο Θανάσης είναι τα πράματα!!
Και βάζοντας λάμπες 80/100,κινδυνεύεις να πάρουν φωτια/λυώσουν τα καλώδια η οι επαφές του σινιάλου...
Δες και αυτόν τον Καναδό..
https://shufti.blog/
Και βάζοντας λάμπες 80/100,κινδυνεύεις να πάρουν φωτια/λυώσουν τα καλώδια η οι επαφές του σινιάλου...
Δες και αυτόν τον Καναδό..
https://shufti.blog/
- syncroagr
- Δημοσιεύσεις: 584
- Εγγραφή: Σάβ 28 Σεπ 2013 3:18 pm
Re: Φωτα πορειας (Τ3)
Αν βρούμε τις ίδιες κίτρινες λάμπες σε λευκές (εννοώ w&) θα κάνουμε δουλειά ή να το αφήσω έτσι,μην καουμε ζωντανοί χαχαχα.
H φαση που βρισκεις καποιους καπου ψηλα.
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Φωτα πορειας (Τ3)
Κοίτα, σε όλα τα αυτοκίνητα οι προτεινόμενες λάμπες Η4 έχουν ισχύ 60/55W (μακρυνά/κοντινά) και λαμπρότητα 1650/1000lm (lumen = κεριά ), για ονομαστική τάση ~12.8V. Αν η πραγματική τάση στα φις της λάμπας είναι χαμηλή, τότε η λαμπρότητα πέφτει εκθετικά! Αν μετρήσεις π.χ. 12V, έχεις 802lm, αν μετρήσεις 11V, έχεις 597lm.
Μια δοκιμή: όταν έχεις αναμμένα φώτα ΜΑΚΡΥΝΑ και ανεβάσεις το μοχλό στο σημείο ΠΡΙΝ κάνει "κλικ" (χωρίς να αλλάξει σκάλα), βλέπεις κάποια μικρή ενίσχυση φωτός;; Είναι γιατί το κύκλωμα "χοντραίνει", μικραίνει η αντίσταση...
Η Osram είχε κυκλοφορήσει κάποτε λάμπες Η4 100/80W (που λέει κι ο Σώτος) αλλά μάλλον τις έχει αποσύρει - τουλάχιστον δεν τις προτείνει πλέον στο επίσημο σάιτ της, γιατί θα έχουν λιώσει πολλά καλώδια και μπορεί κάποιοι να κινδύνεψαν και με φωτιές... Για να βάλεις τέτοιες, πρέπει να αλλάξεις μάλλον πολλά πράγματα και μπορεί και τα ίδια τα φώτα (οι καθρέφτες τους) να μην αντέχουν τις θερμοκρασίες.
Δες και στο σάιτ αυτού του Αμερικάνου, στο electrical / headlight mods
Για μένα είναι ένα καλό πρότζεκτ, αλλά δεν το ξεκίνησα ακόμα...
Μια δοκιμή: όταν έχεις αναμμένα φώτα ΜΑΚΡΥΝΑ και ανεβάσεις το μοχλό στο σημείο ΠΡΙΝ κάνει "κλικ" (χωρίς να αλλάξει σκάλα), βλέπεις κάποια μικρή ενίσχυση φωτός;; Είναι γιατί το κύκλωμα "χοντραίνει", μικραίνει η αντίσταση...
Η Osram είχε κυκλοφορήσει κάποτε λάμπες Η4 100/80W (που λέει κι ο Σώτος) αλλά μάλλον τις έχει αποσύρει - τουλάχιστον δεν τις προτείνει πλέον στο επίσημο σάιτ της, γιατί θα έχουν λιώσει πολλά καλώδια και μπορεί κάποιοι να κινδύνεψαν και με φωτιές... Για να βάλεις τέτοιες, πρέπει να αλλάξεις μάλλον πολλά πράγματα και μπορεί και τα ίδια τα φώτα (οι καθρέφτες τους) να μην αντέχουν τις θερμοκρασίες.
Δες και στο σάιτ αυτού του Αμερικάνου, στο electrical / headlight mods
Για μένα είναι ένα καλό πρότζεκτ, αλλά δεν το ξεκίνησα ακόμα...
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- sotyanif
- Δημοσιεύσεις: 2015
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
- Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη
Re: Φωτα πορειας (Τ3)
Και αυτές εδώ...αν και δεν έχουν κάποια περιγραφή....
http://kourouklidis.gr/index.php?route= ... uct_id=256
http://kourouklidis.gr/index.php?route= ... uct_id=256
- syncroagr
- Δημοσιεύσεις: 584
- Εγγραφή: Σάβ 28 Σεπ 2013 3:18 pm
Re: Φωτα πορειας (Τ3)
Λοιπον με μια αναζητηση που εκανα με εναν φιλο,βρηκα αυτο που βρηκε και ο Σωτηρης δηλαδη το εξης,εχουν βγει λαμπες τεχνολογιας LED οι οποιες χρειαζονται μικροτερα ποσα ενεργειας για να παραγουν περισσοτερο και καθαροτερο φως,συγκεκριμενα βρηκα ζευγος λαμπες led 35w με 5000κτλπ lumen ενω οι αλογονου χρειαζεται 60/55w για να παραγει οπως ειπε ο θανασης 1000lm.
Πιστευετε οτι σαν λαμπα θα προκαλεσει παλι λιωσιμο καλωδιων και γενικα αυξηση της θερμοκρασιας?
Πιστευετε οτι σαν λαμπα θα προκαλεσει παλι λιωσιμο καλωδιων και γενικα αυξηση της θερμοκρασιας?
H φαση που βρισκεις καποιους καπου ψηλα.
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
- Γιάννης - Μεσολόγγι
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2012 12:21 am
Re: Φωτα πορειας (Τ3)
Λοιπόν, επειδή το θέμα με ενδιαφέρει ως προοπτική βελτίωσης, κάνω ανακεφαλαίωση:
Είδα δυο θέματα-δυνητικές λύσεις.
α) Ο Θανάσης (ο Πολυχρονεμένος σήμερα, 19 Ιαν, να είναι καλά), είπε για βελτίωση μέσω της σταθεροποίησης της τάσης με ρελλέ. Όπως είδα στα λινκ των Αμερικανών, έχουμε σημαντική ποιοτική και ποσοτική βελτίωση. Είδα επίσης κιτ με 28 δολάρια συν μεταφορικά. Δηλ δυο ρελλέ με τις καλωδιώσεις, έτοιμα για ασφαλειοθήκη.
β) Οι άλλοι δείχνουν λάμπες λεντ.
Δεν έχω άποψη για το (β). Ενδεχομένως να είναι λύση. Είδα μικρά φορτία ρεύματος στα λεντ. Δεν ξέρω το εύρος βολταζ ή και Amp που έχουν για ασφαλή κι αποτελεσματική λειτουργία. Δηλ στα 11,8 V πχ τι κάνουν?
Είδα δυο θέματα-δυνητικές λύσεις.
α) Ο Θανάσης (ο Πολυχρονεμένος σήμερα, 19 Ιαν, να είναι καλά), είπε για βελτίωση μέσω της σταθεροποίησης της τάσης με ρελλέ. Όπως είδα στα λινκ των Αμερικανών, έχουμε σημαντική ποιοτική και ποσοτική βελτίωση. Είδα επίσης κιτ με 28 δολάρια συν μεταφορικά. Δηλ δυο ρελλέ με τις καλωδιώσεις, έτοιμα για ασφαλειοθήκη.
β) Οι άλλοι δείχνουν λάμπες λεντ.
Δεν έχω άποψη για το (β). Ενδεχομένως να είναι λύση. Είδα μικρά φορτία ρεύματος στα λεντ. Δεν ξέρω το εύρος βολταζ ή και Amp που έχουν για ασφαλή κι αποτελεσματική λειτουργία. Δηλ στα 11,8 V πχ τι κάνουν?
-
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Τετ 08 Απρ 2015 3:27 pm