Αυτός είναι ο πύρος που βρίσκεται μέσα στο διαφορικό. Συνδέεται με τον πύρο απο το φουσκάκι που είναι έξω απο το διαφορικό (το μπλέ). Άν έχει σκουριάσει και δέν μπαινοβγαίνει ελεύθερα μέσα στο διαφορικό, δέν θα σου δουλευει το μπλοκέ.
ssshiftlockdiffrod-600x800_0.png
Εδώ βλέπεις πώς φαίνεται η άκρη του πύρου άν βγάλεις το μπλέ φουσκάκι. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βγάλεις τις φούσκες απο το πίσω και το μπροστά διαφορικό, και να πιέσεις με το δάχτυλό σου τους πύρους, να δείς άν μπαινοβγαίνουν μέσα-έξω στα διαφορικα ελεύθερα. (Επίσης βλέπεις οτι στα Syncro με πίσω μπλοκέ, για να βγάλεις την μίζα....πρέπει να αφαιρέσεις όλο το σύστημα του μπλοκέ. Φούσκα και βάση δηλαδή. Εγκυκλοπαιδική ενημέρωση μόνο.
)
1062885.jpg
Εδώ βλέπεις πώς ενώνεται ο πύρος απο το μπλέ φουσκάκι, με τον πύρο μέσα στο διαφορικό. Εκεί που είναι κόκκινο (το 3) υπάρχει ένα μικρό σιδερένιο πυράκι που τα ενώνει. ΠΡΟΣΟΧΗ στο βγάλσιμο-βάλσιμο. Είναι πολύ μικρό και άν σου πέσει κάτω.....υπάρχει πιθανότητα να μην το βρείς.
Diff-lock-actuator1.jpg
Εδώ βλέπεις το δίχαλο που μπλοκάρει το διαφορικό. Ο προηγούμενος Πύρος (εικόνα 1) ...σπρώχνει αυτό το δίχαλο και γίνετε η εμπλοκή. (Εδώ βλέπεις το διαφορικό μπλοκαρισμένο)
P1010691.JPG
Επίσης κάτι σημαντικό. Να ξέρεις οτι άν ΔΕΝ μπλοκάρει το πίσω διαφορικό ΔΕΝ μπλοκάρει ούτε το μπροστά. Οπότε καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα το πίσω μπλοκέ αν δουλεύει σωστά, και μόλις το φτιάξεις βλέπεις άν δουλεύει και το μπροστά διαφορικό. Δηλαδή ακόμα και να μήν έχει πρόβλημα το μπροστά μπλοκέ.....άν δέν δουλεψει το πίσω......δέν θα δουλέψει ούτε το μπροστά.
Στην ερώτησή σου άν μπορεί να κολλήσει το μπλοκέ ενεργοποιημένο.......ναί μπορεί. Έχει συμβεί. Σπάνια βέβαια αλλα μπορεί να συμβεί.
Ελπίζω να σε κατατόπησα επαρκώς.