"Syncro Off-Road Abilities"

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

"Syncro Off-Road Abilities"

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Eλπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... highlight=
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: "Syncro Off-Road Abilities"

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Πολύ.
Respect !!!!!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: "Syncro Off-Road Abilities"

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

HV θα χαρούμε πολύ να σε δούμε στη συνάντηση να μας τα πεις από κοντά (ότι προλάβεις (δε νομίζω ότι φτάνουν 3 μέρες). Για βάλτο στο πρόγραμμα.
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "Syncro Off-Road Abilities"

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

T3syncrocamper έγραψε:HV θα χαρούμε πολύ να σε δούμε στη συνάντηση να μας τα πεις από κοντά (ότι προλάβεις (δε νομίζω ότι φτάνουν 3 μέρες). Για βάλτο στο πρόγραμμα.
Kάποια άλλη φορά.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία!
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: "Syncro Off-Road Abilities"

Δημοσίευση από elgreco »

Χλωμο το βλεπω να υπαρχει αλλη φορά αλλα αυτο ειναι μι αλλη ιστορια....
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

SAE "WHITE PAPER" ABOUT SYNCRO!

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

SAE "WHITE PAPER" ABOUT SYNCRO!

Πολύτιμο...

http://www.easy2design.de/stuff/visco_sae.pdf
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: "Syncro Off-Road Abilities"

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Πολύ διάβασμα έχει να πέσει. :lol:

Και μιά που ανέφερες το visco ΗV.

Σήμερα συνάντησα έναν συνταξιούχο τεχνικό οχημάτων του ΟΤΕ.
Με είδε με το Syncro και με σταμάτησε στον δρόμο. Πετάχτηκε απο το καφενείο στην γειτονιά σάν τρελός μέσα στην μέση του δρόμου. :lol:
Μου έπιασε κουβέντα για το αυτοκίνητο, και μου είπε οτι πέταξαν πολλά σαζμάν και μηχανικά μέρη απο τα syncro του ΟΤΕ, για ανακύκλωση. !!!!!!!!!!!
Επισκευασμένα σαζμάν, καινούργια σαζμάν και μηχανές 112.
Όταν τον ρώτησα γιατί χαλάγαν τα σαζμάν μου είπε το εξής καταπληκτικό:
Αυτοί μου λέει που τα οδηγούσαν, νόμιζαν οτι απο τα κουμπάκια του μποκέ, έμπαινε το 4Χ4.!!!!!!! Δέν είχαν ιδέα για το Visco, και πώς να οδηγούν το αμάξι, ούτε το τί κάνανε πραγματικά τα κουμπάκια των μπλοκέ.
Έτσι λοιπόν κάνανε άπειρα χιλιόμετρα με το πίσω μπλοκέ κομπλαρισμένο, και του είχε τύχει και με το μπροστινό κομπλαρισμένο μέσα στην πόλη, και επειδή δέν μπορούσε να στρίψει το "σαϊνη" το τιμόνι, απο το ζόρισμα τα έσπασε όλα.
Όταν τον ρώτησα "καλά, η VW δέν τους έλεγε πώς να τα οδηγάνε?" μου είπε το εξής τρελλό. Χαζή ήταν η Kosmocar? Λεφτά απο τα ανταλλακτικά ήθελε να βγάλει. Χαρά της να έσπαγαν????????????
Ελλάδα το μεγαλείο σου........
Τον πήγα σπίτι του μετά και μου έδωσε μιά καινούργια βάση απο τον Δυναμό της 112.
Ήταν ότι του είχε απομείνει απο την θητεία του στον ΟΤΕ. Τον ευχαρίστησα, τον αποχαιρέτησα και σκέφτηκα απο μέσα μου: Κοίτα να μήν τον ξέρω νωρίτερα.
Για ακόμα μιά φορά διαπιστώνω οτι στην ζωή, εκτός απο φίλους, πρέπει να ξέρεις και ανθρώπους που κατέχουν τις κατάλληλες θέσεις..........
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "Syncro Off-Road Abilities"

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:Πολύ διάβασμα έχει να πέσει. :lol:

Και μιά που ανέφερες το visco ΗV.

Σήμερα συνάντησα έναν συνταξιούχο τεχνικό οχημάτων του ΟΤΕ.
Με είδε με το Syncro και με σταμάτησε στον δρόμο. Πετάχτηκε απο το καφενείο στην γειτονιά σάν τρελός μέσα στην μέση του δρόμου. :lol:
Μου έπιασε κουβέντα για το αυτοκίνητο, και μου είπε οτι πέταξαν πολλά σαζμάν και μηχανικά μέρη απο τα syncro του ΟΤΕ, για ανακύκλωση. !!!!!!!!!!!
Επισκευασμένα σαζμάν, καινούργια σαζμάν και μηχανές 112.
Όταν τον ρώτησα γιατί χαλάγαν τα σαζμάν μου είπε το εξής καταπληκτικό:
Αυτοί μου λέει που τα οδηγούσαν, νόμιζαν οτι απο τα κουμπάκια του μποκέ, έμπαινε το 4Χ4.!!!!!!! Δέν είχαν ιδέα για το Visco, και πώς να οδηγούν το αμάξι, ούτε το τί κάνανε πραγματικά τα κουμπάκια των μπλοκέ.
Έτσι λοιπόν κάνανε άπειρα χιλιόμετρα με το πίσω μπλοκέ κομπλαρισμένο, και του είχε τύχει και με το μπροστινό κομπλαρισμένο μέσα στην πόλη, και επειδή δέν μπορούσε να στρίψει το "σαϊνη" το τιμόνι, απο το ζόρισμα τα έσπασε όλα.
Όταν τον ρώτησα "καλά, η VW δέν τους έλεγε πώς να τα οδηγάνε?" μου είπε το εξής τρελλό. Χαζή ήταν η Kosmocar? Λεφτά απο τα ανταλλακτικά ήθελε να βγάλει. Χαρά της να έσπαγαν????????????
Ελλάδα το μεγαλείο σου........
Τον πήγα σπίτι του μετά και μου έδωσε μιά καινούργια βάση απο τον Δυναμό της 112.
Ήταν ότι του είχε απομείνει απο την θητεία του στον ΟΤΕ. Τον ευχαρίστησα, τον αποχαιρέτησα και σκέφτηκα απο μέσα μου: Κοίτα να μήν τον ξέρω νωρίτερα.
Για ακόμα μιά φορά διαπιστώνω οτι στην ζωή, εκτός απο φίλους, πρέπει να ξέρεις και ανθρώπους που κατέχουν τις κατάλληλες θέσεις..........
Tην αφήγηση σου αυτή την θεωρώ σημαντικής ιστορικής αξίας, για τρεις λόγους:

1)Αποτελεί κομμάτι της πορείας του αυτοκινήτου στην Ελλάδα και απόδειξη της ανωριμότητας της αγοράς για κάτι πολύ προχωρημένο που δεν μπόρεσε ποτέ να καταλάβει και, έτσι, να αποδεχτεί, (παρά μόνο περιορισμένα).

2)Επίσης το θεωρώ μία απόδειξη της Ελληνικής νοοτροπίας , (επιτρέψτε μου να μην εξειδικεύσω περισσότερο), που μας οδήγησε εδώ που είμαστε σήμερα.

3)Δικαιώνει απόλυτα την VW που αρνήθηκε να εξάγει στις Η.Π.Α. το αυτοκίνητο με το εμπρός μπλοκέ, (με το πίσω μπλοκέ το έστελνε), φοβούμενη την οδήγηση, με το εμπρός μπλοκέ μόνιμα μπλοκαρισμένο, από διάφορες θείες οδηγούς, (θείες εννοώ ως προς την ηλικία και όχι ως προς την χάρι), που θα "επιχειρούσαν" στην άσφαλτο να στρίψουν!

Βέβαια δεν φαντάστηκε ποτέ πως θα "επιχειρούσαν" με "θεία χάρι" με το αυτοκίνητο αυτό στην Ελλάδα...
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”