Εν τω μεταξύ, πολλοί αγνοούν πως για να κρίνει κανείς τα αποτελέσματα μίας σύγκρουσης, θα πρέπει να ξέρει τα πραγματικά δεδομένα, (ταχύτητες, φορτίο εμπλεκομένων οχημάτων, γωνίες επαφής, κ.α.), και έτσι βλέποντας διάφορες παραπλανητικές εικόνες από εντελώς άγνωστες και ανεξέλεγκτες καταστάσεις συγκρούσεων που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, έχοντας και την προκατάληψη για τα "χωρίς μούρη" αυτοκίνητα, θεωρούν πως το Τ3 είναι κατώτερο από οτιδήποτε στις συγκρούσεις.BUS1988 έγραψε:Πραγματικά εντυπωσιακό!
Σε αυτό έχει συντελέσει και το βίντεο, στο youtube, ενός κρετίνου, που δείχνει ένα Τ3 να συνθλίβεται πάνω σε ένα σταθερό εμπόδιο, κάτι που έγινε, όπως μαθεύτηκε αργότερα, με ένα φορτωμένο αυτοκίνητο και με τεράστια ταχύτητα, εντελώς έξω από κάθε προδιαγραφή, για λόγους δοκιμής του τοίχου!
Η πραγματικότητα όμως, είναι αυτή που εμφανίζεται στο πιο πάνω test με τον τίτλο "οβίδα"!
Και επειδή ίσως κάποιοι μας πουν πως σε μία παρόμοια παρουσίαση τα αποτελέσματα μπορεί να μαγειρευτούν, η ότι αυτό το "Κ70", του test, δεν έχει σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα, για πάρτε εικόνα από ένα
"real life" crash test με ένα ΑUDI, (A6;), ΤΟΥ 2000+:
Γενική άποψη του συμβάντος (Τα εμπλεκόμενα οχήματα είναι στην θέση που βρέθηκαν αμέσως μετά το ατύχημα)
Το AUDI
To ((κουκλί), SYNCRO) T3
Μία τυπική εμφάνιση ζημιάς SYNCRO για ζημιά αυτού του μεγέθους, που είδαμε, σε "συμβατικό" αυτοκίνητο.