Υγραεριο
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: Υγραεριο
Δεν θα ήθελα να συνεχίσω αυτό το θέμα. Ο καθένας έχει προσωπική κρίση και αποφασίζει τι τον συμφέρει.
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Υγραεριο
Δεν χρειάζεται να μαλώνουμε, άλλωστε ο καθένας μπορεί να πει την άποψή του εδώ μέσα, αρκεί να είναι προσεκτικός και να μην χρησιμοποιεί προσβλητικό ύφος.
Τη δική μου εμπειρία την έχω γράψει σε προηγούμενη ανάρτησή μου και μέχρι σήμερα δεν έχει διαφοροποιηθεί.
Δείτε εδώ την κατανάλωση που έχω σε υγραέριο.
Σχετικά με την κατανάλωση, κάποιος προσπάθησε να μου "εξηγήσει" πρόσφατα ότι με το υγραέριο είναι λίγο μεγαλύτερη, λόγω της διαφοράς όγκου που έχει το υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη. Δεν το κατάλαβα.
Εκείνο που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι επειδή η θερμογόνος ικανότητα του υγραερίου είναι μικρότερη από της βενζίνης, αν και τα οκτάνια είναι περισσότερα, η ρύθμιση είναι τέτοια ώστε για να πετύχεις περίπου ισοδύναμη ισχύ, βάζεις περισσότερη ποσότητα καυσίμου.
Τη δική μου εμπειρία την έχω γράψει σε προηγούμενη ανάρτησή μου και μέχρι σήμερα δεν έχει διαφοροποιηθεί.
Δείτε εδώ την κατανάλωση που έχω σε υγραέριο.
Σχετικά με την κατανάλωση, κάποιος προσπάθησε να μου "εξηγήσει" πρόσφατα ότι με το υγραέριο είναι λίγο μεγαλύτερη, λόγω της διαφοράς όγκου που έχει το υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη. Δεν το κατάλαβα.
Εκείνο που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι επειδή η θερμογόνος ικανότητα του υγραερίου είναι μικρότερη από της βενζίνης, αν και τα οκτάνια είναι περισσότερα, η ρύθμιση είναι τέτοια ώστε για να πετύχεις περίπου ισοδύναμη ισχύ, βάζεις περισσότερη ποσότητα καυσίμου.
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
-
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2018 9:22 am
- Τοποθεσία: σαλονικα ρουλς
Re: Υγραεριο
ετσι ακριβως ειναι.λογω μικροτερης θερμογονου δυναμης ΚΑΤ'ΟΓΚΟ,αναγκαστικά ριχνουμε περισοτερο καυσιμο για να κινηθουμε οπως κινουμαστε με την βενζινη.μπορουμε να κανουμε ρυθμιση για απολυτη οικονομια και να καιει ιδια ποσοτητα αεριου με βενζινη,αλλα τοτε το οχημα χανει το 30% της δυναμης τουλαχιστων,και ρισκαρουμε ακομη περισοτερο για σπασιμο μηχανης η λιωσιμο μπιστονιων,λογο ακομη πιο αυξημενης θερμοκρασιας λειτουργιας του μοτερ,απο οτι αν το ρυθμιζαμε για κανονικη λειτουργια.
(τονισα το κατ'ογκο διοτι κατα βαρος εχει μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη αλλα πληρωνουμε ογκο ,οχι βαρος,και λογο μικροτερης πυκνοτητας στον ιδιο ογκο εχουμε λιγοτερο βαρος lpg απο οτι βενζινη)
(τονισα το κατ'ογκο διοτι κατα βαρος εχει μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη αλλα πληρωνουμε ογκο ,οχι βαρος,και λογο μικροτερης πυκνοτητας στον ιδιο ογκο εχουμε λιγοτερο βαρος lpg απο οτι βενζινη)
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018 2:24 pm
Re: Υγραεριο
Καλημέρα !
Μπαίνω και εγώ στην συζήτηση μιας και το αέριο είναι πλέον κατά εμε must ..
Το αυτοκίνητο μου είναι τ5 του 2008 (βενζινοκινητήρας).
Το τοποθέτησα πριν περίπου 2 χρόνια , σύστημα blend (12-20 βενζίνη και το υπόλοιπο υγραέριο )
Στα τεχνικά του θέματος : δεν υπάρχει καμία διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα όσο αφορά ιπποδύναμη, στόφες κινητήρα κλπ
Από ίσως placebo effect θα έλεγα ότι τραβάει λίγο καλύτερα αλλά αυτό είναι ανεπαίσθητη αίσθηση μη εξακριβωμένη με νούμερα !!
Το ποσοστό βενζίνης που καίγεται μαζί με το αέριο θεωρητικά λιπαίνει επαρκώς τον κινητήρα μειώνοντας το πρόβλημα των πρώτων συστημάτων .
Στα περίπου 35000 χιλιόμετρα που έχω διανύσει μέχρι τώρα δεν έχει εμφανιστεί κανένα εμφανές παρατράγουδο στα σέρβις .
Στην οικονομία η διαφορά και πάλι είναι κάτι λίγο σχετικό :θέλω να το υπολογίζω γύρω στο 35% με απλές μετρήσεις όχι τόσο ακριβείς ώστε το 35αρι να είναι τόσο έγκυρο !!
Το σκεπτικό το δικό μου πριν την τοποθέτηση ήταν με βάση μια πιο μακροπρόθεσμη σε εισαγωγικά απόσβεση από τα δυο έτη που αναφέρουν αρκετοί ,και το θεώρησα εως ένα πάγιο έξοδο που έπρεπε επενδύσω ,από αυτά που ίσως δεν πρέπει να μπαίνουν στο κυνήγι της απόσβεσης ,υπάρχουν πράγματα που πήραμε για το βαν που ίσως δεν θα κάνουν ποτέ απόσβεση ,αλλά ήταν για λόγους αισθητικούς και προσωπικούς !!!
Εγώ προσωπικά βλέπω ότι έχω από την πρώτη μερα μείωση στο ρεζερβουάρ αισθητή , ψυχολογικά επίσης σκέφτομαι λιγότερο το κόστος μετακινήσης (μια και είναι το κύριο και μοναδικό όχημα που έχω ) , δεν μπαίνω τόσο στο τριπάκι της απόσβεσης μιας και το όχημα ήρθε για να μείνει όποτε κάποτε θα κάνει και αυτή την πολυπόθητη ίσως απόσβεση , Συντηρώ και ελέγχω τον κινητήρα υποδειγματικά και νομίζω ότι όλα βαίνουν καλός μέχρι τώρα ..
Μπαίνω και εγώ στην συζήτηση μιας και το αέριο είναι πλέον κατά εμε must ..
Το αυτοκίνητο μου είναι τ5 του 2008 (βενζινοκινητήρας).
Το τοποθέτησα πριν περίπου 2 χρόνια , σύστημα blend (12-20 βενζίνη και το υπόλοιπο υγραέριο )
Στα τεχνικά του θέματος : δεν υπάρχει καμία διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα όσο αφορά ιπποδύναμη, στόφες κινητήρα κλπ
Από ίσως placebo effect θα έλεγα ότι τραβάει λίγο καλύτερα αλλά αυτό είναι ανεπαίσθητη αίσθηση μη εξακριβωμένη με νούμερα !!
Το ποσοστό βενζίνης που καίγεται μαζί με το αέριο θεωρητικά λιπαίνει επαρκώς τον κινητήρα μειώνοντας το πρόβλημα των πρώτων συστημάτων .
Στα περίπου 35000 χιλιόμετρα που έχω διανύσει μέχρι τώρα δεν έχει εμφανιστεί κανένα εμφανές παρατράγουδο στα σέρβις .
Στην οικονομία η διαφορά και πάλι είναι κάτι λίγο σχετικό :θέλω να το υπολογίζω γύρω στο 35% με απλές μετρήσεις όχι τόσο ακριβείς ώστε το 35αρι να είναι τόσο έγκυρο !!
Το σκεπτικό το δικό μου πριν την τοποθέτηση ήταν με βάση μια πιο μακροπρόθεσμη σε εισαγωγικά απόσβεση από τα δυο έτη που αναφέρουν αρκετοί ,και το θεώρησα εως ένα πάγιο έξοδο που έπρεπε επενδύσω ,από αυτά που ίσως δεν πρέπει να μπαίνουν στο κυνήγι της απόσβεσης ,υπάρχουν πράγματα που πήραμε για το βαν που ίσως δεν θα κάνουν ποτέ απόσβεση ,αλλά ήταν για λόγους αισθητικούς και προσωπικούς !!!
Εγώ προσωπικά βλέπω ότι έχω από την πρώτη μερα μείωση στο ρεζερβουάρ αισθητή , ψυχολογικά επίσης σκέφτομαι λιγότερο το κόστος μετακινήσης (μια και είναι το κύριο και μοναδικό όχημα που έχω ) , δεν μπαίνω τόσο στο τριπάκι της απόσβεσης μιας και το όχημα ήρθε για να μείνει όποτε κάποτε θα κάνει και αυτή την πολυπόθητη ίσως απόσβεση , Συντηρώ και ελέγχω τον κινητήρα υποδειγματικά και νομίζω ότι όλα βαίνουν καλός μέχρι τώρα ..
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Υγραεριο
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Δέν ήξερα οτι υπάρχει σύστημα Blend. Ενδιαφέρον ακούγετε!!!
Δέν ήξερα οτι υπάρχει σύστημα Blend. Ενδιαφέρον ακούγετε!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018 2:24 pm
Re: Υγραεριο
Θα επανέλθω στο θέμα της κίνησης με υγραέριο μια και πρόσφατα προχώρησα σε μια επιδιόρθωση ενός θέματος που είχα με κατανάλωση λαδιού .
Υπενθυμίζω ότι το μοντέλο είναι τ5 Με τον κινητήρα AXA 1984cc με κύριο καύσιμο την βενζίνη .
Τα χιλιόμετρα που έχουν γίνει μετά την μετατροπή έφτασαν πλέον τα 65000 χλ.
Όταν ανοίξαμε την μηχανή διαπιστώσαμε την ζημιά στα τσιμουχακια στις βαλβίδες και αλλάχθηκαν μαζί με καινούργιες βαλβίδες και έδρες με πιο σκληρά μέταλλα .
Η εργασία στις έδρες κι στις βαλβίδες έγινε με το σκεπτικό ότι αφού είναι το μοτέρ ε ανοιχτό και το κόστος για το καπάκι δεν ήταν απαγορευτικό γιατι να μην προχωρήσουμε σε μια εργασία που θα προστάτευε τον κινητήρα από τα προβλήματα που βγάζει ενδεχόμενος το υγραέριο σε αυτο το κομμάτι του κινητήρα .
Έγινε επίσης και μια γενική καθαριότητα στο εσωτερικό του μοτέρ και ελέχθηκαν τα πάντα .
Να επισημάνω ότι δεν υπήρχε πρόβλημα στις έδρες και στις βαλβίδες με τα 65000 χλ που είχε διανύσει το όχημα με υγραέριο και με συνολικά τις 120000 που έχει στο σύνολο του .
Επίσης το πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού σε συζητηση με τον μηχανικό, μου τόνισε ότι το πρόβλημα στα τσιμουχακια δεν οφειλόταν στην χρήση του υγραερίου μιας και είναι ένα θέμα που συναντάτε σε πολλά τ5 με τον παραπάνω κινητήρα .
Επίσης μια επικαιροποίηση της κατανάλωσης και τις οικονομίας καυσίμου που είναι και το ζητούμενο της μετατροπής σε υγραέριο ...
Το όχημα με 80 λίτρα βενζίνης η αυτονομία εφτανε περί τα 590- 630 χλ στην καλύτερη.
Οι μετρήσεις είναι σε κατάσταση ταξιδιού σε μικτό αλλά και ανοιχτό δρόμο με το όχημα φορτωμένο με όλη την εκδρομική προίκα και τετραμελή οικογένεια
Τώρα με το υγραέριο με 54 λίτρα και 4-5 λίτρα βενζίνης (το σύστημα ψεκάζει ένα μικρό ποσοστό βενζίνης μόνιμα παράλληλα με το υγραέριο για την λίπανση της κεφαλής . Περίπου 1-1.2 λίτρα ανά 100 χλ ) η απόσταση που καλύπτει είναι από 430-470 χλ .
Σε ένα πρόχειρο υπολογισμό χωρίς να μπω σε βαθιά μαθηματικά η οικονομία ξεπερνάει εύκολα το 40% με ένα +- 5% ανάλογος των διαφορετικών τιμών στα καύσιμα που υπάρχουν άνα την επικράτεια .
Γενικό συμπέρασμα ....
Ναι στην υγραεριοκίνηση έφοσον το μοτέρ μπορεί να την υποστηρίξει ..
Πλέον υπάρχουν ενημερωμένοι τεχνίτες με πολλές και ενημερωμένες λίστες με κινητήρες που ενδείκνυται η μη η χρήση του υγραερίου .
Υπενθυμίζω ότι το μοντέλο είναι τ5 Με τον κινητήρα AXA 1984cc με κύριο καύσιμο την βενζίνη .
Τα χιλιόμετρα που έχουν γίνει μετά την μετατροπή έφτασαν πλέον τα 65000 χλ.
Όταν ανοίξαμε την μηχανή διαπιστώσαμε την ζημιά στα τσιμουχακια στις βαλβίδες και αλλάχθηκαν μαζί με καινούργιες βαλβίδες και έδρες με πιο σκληρά μέταλλα .
Η εργασία στις έδρες κι στις βαλβίδες έγινε με το σκεπτικό ότι αφού είναι το μοτέρ ε ανοιχτό και το κόστος για το καπάκι δεν ήταν απαγορευτικό γιατι να μην προχωρήσουμε σε μια εργασία που θα προστάτευε τον κινητήρα από τα προβλήματα που βγάζει ενδεχόμενος το υγραέριο σε αυτο το κομμάτι του κινητήρα .
Έγινε επίσης και μια γενική καθαριότητα στο εσωτερικό του μοτέρ και ελέχθηκαν τα πάντα .
Να επισημάνω ότι δεν υπήρχε πρόβλημα στις έδρες και στις βαλβίδες με τα 65000 χλ που είχε διανύσει το όχημα με υγραέριο και με συνολικά τις 120000 που έχει στο σύνολο του .
Επίσης το πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού σε συζητηση με τον μηχανικό, μου τόνισε ότι το πρόβλημα στα τσιμουχακια δεν οφειλόταν στην χρήση του υγραερίου μιας και είναι ένα θέμα που συναντάτε σε πολλά τ5 με τον παραπάνω κινητήρα .
Επίσης μια επικαιροποίηση της κατανάλωσης και τις οικονομίας καυσίμου που είναι και το ζητούμενο της μετατροπής σε υγραέριο ...
Το όχημα με 80 λίτρα βενζίνης η αυτονομία εφτανε περί τα 590- 630 χλ στην καλύτερη.
Οι μετρήσεις είναι σε κατάσταση ταξιδιού σε μικτό αλλά και ανοιχτό δρόμο με το όχημα φορτωμένο με όλη την εκδρομική προίκα και τετραμελή οικογένεια
Τώρα με το υγραέριο με 54 λίτρα και 4-5 λίτρα βενζίνης (το σύστημα ψεκάζει ένα μικρό ποσοστό βενζίνης μόνιμα παράλληλα με το υγραέριο για την λίπανση της κεφαλής . Περίπου 1-1.2 λίτρα ανά 100 χλ ) η απόσταση που καλύπτει είναι από 430-470 χλ .
Σε ένα πρόχειρο υπολογισμό χωρίς να μπω σε βαθιά μαθηματικά η οικονομία ξεπερνάει εύκολα το 40% με ένα +- 5% ανάλογος των διαφορετικών τιμών στα καύσιμα που υπάρχουν άνα την επικράτεια .
Γενικό συμπέρασμα ....
Ναι στην υγραεριοκίνηση έφοσον το μοτέρ μπορεί να την υποστηρίξει ..
Πλέον υπάρχουν ενημερωμένοι τεχνίτες με πολλές και ενημερωμένες λίστες με κινητήρες που ενδείκνυται η μη η χρήση του υγραερίου .
- sotyanif
- Δημοσιεύσεις: 2015
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
- Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη
Re: Υγραεριο
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση-επικαιροποίηση !
Είναι να μπεί και στο δικό μου Τ3 (2.100 κυβικά καταλυτικό (MV κωδικός)
Είναι να μπεί και στο δικό μου Τ3 (2.100 κυβικά καταλυτικό (MV κωδικός)
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018 2:24 pm
Re: Υγραεριο
Καλησπέρα ..
θα τολμούσα να προτείνω το σύστημα που θα τοποθετήσεις να έχει μονιμη συμετοχη ένα ποσοστό βενζίνης ..
Το λέω γιατι υπάρχουν και τα συστήματα που η βενζίνη ψεκάζετε κατά περίσταση .
Δηλαδή μετά από ένα συγκεκριμένο φορτίο η συγκεκριμένες στόφες του κινητήρα .
Μπορεί να επηρεάζει ελαφρώς την κατανάλωση αλλά σίγουρα προσφέρει μια καλύτερη λίπανση στην κεφαλή .
θα τολμούσα να προτείνω το σύστημα που θα τοποθετήσεις να έχει μονιμη συμετοχη ένα ποσοστό βενζίνης ..
Το λέω γιατι υπάρχουν και τα συστήματα που η βενζίνη ψεκάζετε κατά περίσταση .
Δηλαδή μετά από ένα συγκεκριμένο φορτίο η συγκεκριμένες στόφες του κινητήρα .
Μπορεί να επηρεάζει ελαφρώς την κατανάλωση αλλά σίγουρα προσφέρει μια καλύτερη λίπανση στην κεφαλή .
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018 2:24 pm
Re: Υγραεριο
Καλημέρα και καλή χρόνια σε όλη την παρέα .
Στην συνέχεια της συζήτησης για το υγραέριο και πλέον με 100.000 (με χρήση υγραερίου ) θέλω να προσθέσω τα θετικά αλλά και κάποια παρατράγουδα που ακόμα δεν έχω ξεδιαλύνει .
Σε πρώτη φάση να πω ότι Ολοκλήρωσα ένα ταξίδι 7000 χιλιομέτρων στην Ευρώπη που με τις τιμές στην αμόλυβδη στα ύψη δεν θα το αποφάσιζα εύκολα αν δεν είχα εναλλακτικό καύσιμο το υγραέριο .
Ναι στο υγραέριο όσο αφορά τους χιλιόμετροφαγους.
Η διαφορά σε ευρώ είναι αξιόλογα μεγαλύτερη και σίγουρα συμφέρει σε βάθος χρόνου.
Το πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν σε μεγάλο υψόμετρο (πέρασμα των Άλπεων)
Αντιμετώπισα πρόβλημα αρχικα με αρκετά μειωμένη υπόδύναμη στην ανάβαση και κάποια check engine που εμφανίστηκαν περιοδικά σε μέγιστο φορτίο
Γυρνώντας σε αμόλυβδη το πρόβλημα εξαφανιζόταν και το λαμπάκι έσβηνε , βελτιώνονταν η απόκριση του κινητήρα αλλα παρέμενε χαμηλότερη η ιπποδύναμη από το φυσιολογικό (λογικό λόγο διαφοράς πυκνότητας του αέρα )
Κατεβαίνοντας σε χαμηλότερο υψόμετρο και γυρνώντας στο υγραέριο ο κινητήρας δούλεψε πάλι υποδειγματικά και χωρίς κανένα check engine .
Πρώτες σκέψεις εκείνη την στιγμή ήταν κακό/νοθευμένο καύσιμο , πρόβλημα με τα ρεύματα , πρόβλημα με κάποιο Μπέκ ψεκασμού , η πρόβλημα με το μείγμα λόγο υψομέτρου
Το καύσιμο τελείωσε και ανανεώθηκε με καινούργιο, το ταξίδι ολοκληρώθηκε επιτυχώς χωρίς αλλά προβλήματα
Στον γυρισμό σε έλεγχο αρχικά με τον μηχανικό αλλά και σε δεύτερο χρόνο με τον εγκατάστατη/μηχανικό του υγραερίου άκρη δεν βγάλαμε μιας και σε διεξοδικό έλεγχο όλα δούλευαν και δουλεύουν κανονικά .
Ο κωδικός σφάλματος που είχε κράτησει στο log ο εγκέφαλος οδηγούσε σε misfire περιοδικα σε ολους τους κύλινδρους
Σε συζήτηση μαζί τους καταλήγουμε ότι ίσως η σχέση μείγματος στο υγραέριο σε μεγάλο υψόμετρο οπου η πυκνότητα του αέρα είναι διαφορετική να οδηγεί σε προβλήματα παρότι δεν έχουν αναφερθεί ανάλογα περιστατικά που να οδηγούν σε check engine και τόσο κακή απόδοση του κινητήρα .
Τέλος καλό όλα καλά με ένα μεγάλο ναι στο υγραέριο από εμένα που έκανε αυτό το ταξίδι οικονομικότερο
Στην συνέχεια της συζήτησης για το υγραέριο και πλέον με 100.000 (με χρήση υγραερίου ) θέλω να προσθέσω τα θετικά αλλά και κάποια παρατράγουδα που ακόμα δεν έχω ξεδιαλύνει .
Σε πρώτη φάση να πω ότι Ολοκλήρωσα ένα ταξίδι 7000 χιλιομέτρων στην Ευρώπη που με τις τιμές στην αμόλυβδη στα ύψη δεν θα το αποφάσιζα εύκολα αν δεν είχα εναλλακτικό καύσιμο το υγραέριο .
Ναι στο υγραέριο όσο αφορά τους χιλιόμετροφαγους.
Η διαφορά σε ευρώ είναι αξιόλογα μεγαλύτερη και σίγουρα συμφέρει σε βάθος χρόνου.
Το πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν σε μεγάλο υψόμετρο (πέρασμα των Άλπεων)
Αντιμετώπισα πρόβλημα αρχικα με αρκετά μειωμένη υπόδύναμη στην ανάβαση και κάποια check engine που εμφανίστηκαν περιοδικά σε μέγιστο φορτίο
Γυρνώντας σε αμόλυβδη το πρόβλημα εξαφανιζόταν και το λαμπάκι έσβηνε , βελτιώνονταν η απόκριση του κινητήρα αλλα παρέμενε χαμηλότερη η ιπποδύναμη από το φυσιολογικό (λογικό λόγο διαφοράς πυκνότητας του αέρα )
Κατεβαίνοντας σε χαμηλότερο υψόμετρο και γυρνώντας στο υγραέριο ο κινητήρας δούλεψε πάλι υποδειγματικά και χωρίς κανένα check engine .
Πρώτες σκέψεις εκείνη την στιγμή ήταν κακό/νοθευμένο καύσιμο , πρόβλημα με τα ρεύματα , πρόβλημα με κάποιο Μπέκ ψεκασμού , η πρόβλημα με το μείγμα λόγο υψομέτρου
Το καύσιμο τελείωσε και ανανεώθηκε με καινούργιο, το ταξίδι ολοκληρώθηκε επιτυχώς χωρίς αλλά προβλήματα
Στον γυρισμό σε έλεγχο αρχικά με τον μηχανικό αλλά και σε δεύτερο χρόνο με τον εγκατάστατη/μηχανικό του υγραερίου άκρη δεν βγάλαμε μιας και σε διεξοδικό έλεγχο όλα δούλευαν και δουλεύουν κανονικά .
Ο κωδικός σφάλματος που είχε κράτησει στο log ο εγκέφαλος οδηγούσε σε misfire περιοδικα σε ολους τους κύλινδρους
Σε συζήτηση μαζί τους καταλήγουμε ότι ίσως η σχέση μείγματος στο υγραέριο σε μεγάλο υψόμετρο οπου η πυκνότητα του αέρα είναι διαφορετική να οδηγεί σε προβλήματα παρότι δεν έχουν αναφερθεί ανάλογα περιστατικά που να οδηγούν σε check engine και τόσο κακή απόδοση του κινητήρα .
Τέλος καλό όλα καλά με ένα μεγάλο ναι στο υγραέριο από εμένα που έκανε αυτό το ταξίδι οικονομικότερο