#1 Για βενζινοκινητήρες με διανομέα, (ντιστριμπιτέρ), μόνο.
#2 Αν καίτε σούπερ βενζίνη μπορείτε να χρησιμοποιείτε απλή χωρίς πρόβλημα, ~18% μείωση στο κόστος λειτουργίας.
#3 Πιστοποιημένα από διεθνείς οργανισμούς, 6% μείωση στην κατανάλωση λόγω surface discharge μπουζί.
#4 Ακόμα 2-3% μείωση στην κατανάλωση λόγω ανάφλεξης πλάσματος.
#5 Επιπλέον 2-3% λόγω ΜΚΙΙ μπουζί σε συνδυασμό με δεύτερο πολλαπλασιαστή.
#6 Αύξηση ροπής-ιπποδύναμης που γίνεται άμεσα αισθητή.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ:
http://www.vwsyncro.eu/p/blog-page_34.html
To σύστημα δεν είναι ακόμα έτοιμο, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω αν σας ενδιαφέρει.
Plasma surface discharge ignition.
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Plasma surface discharge ignition.
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Plasma surface discharge ignition.
01 Δεκεμβρίου 2021
Τριάμιση χρόνια πέρασαν από την αρχική καταχώρηση.
Το σύστημα εξελίχθηκε και δούλεψε τέλεια σε κινητήρα Digifant, (g60).
Στην τελευταία αναβάθμιση προέκυψε κάτι αναπάντεχο: το ιερό δισκοπότηρο των συστημάτων ανάφλεξης, ο ταυτόχρονος διπλός σπινθήρας, έκανε την εμφάνισή του:
Χρόνια και χρόνια ακούω και διαβάζω ότι είναι αδύνατον να συμβεί κάτι τέτοιο...
Τι επίδραση θα έχει στην λειτουργία του κινητήρα δεν γνωρίζω ακόμα. Επειδή όμως έχει επιδιωχθεί, μετά μανίας, αυτή η λειτουργία, για δεκαετίες, θεωρώ πως θα είναι ενδιαφέρουσα.
Τριάμιση χρόνια πέρασαν από την αρχική καταχώρηση.
Το σύστημα εξελίχθηκε και δούλεψε τέλεια σε κινητήρα Digifant, (g60).
Στην τελευταία αναβάθμιση προέκυψε κάτι αναπάντεχο: το ιερό δισκοπότηρο των συστημάτων ανάφλεξης, ο ταυτόχρονος διπλός σπινθήρας, έκανε την εμφάνισή του:
Χρόνια και χρόνια ακούω και διαβάζω ότι είναι αδύνατον να συμβεί κάτι τέτοιο...
Τι επίδραση θα έχει στην λειτουργία του κινητήρα δεν γνωρίζω ακόμα. Επειδή όμως έχει επιδιωχθεί, μετά μανίας, αυτή η λειτουργία, για δεκαετίες, θεωρώ πως θα είναι ενδιαφέρουσα.
The Syncro Heresy