Απορίες ΤΟΜΥ

Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από BUS1988 »

t3 syncro tool έγραψε:Πάντως επειδή έχω δεί την δουλειά του μηχανικού στην Βουλγαρία που λέει ο Θέμης.........αν είχα πετρέλαιο και ήθελα μετατροπή τέτοιου είδους (εννοώ πολυπλοκότητας σε αλλαγές), μόνο εκεί θα πήγαινα.
Μπάμπη η μετατροπή που είδες είναι του γκουρού των Τ3.
Υπάρχει άλλος γκουρού των Τ4 :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από kozagio »

tomy έγραψε:Κομπλέ η μετατροπή , να βάλω μπρος και να φύγω τι κοστίζει περίπου ?
Όταν μιλάς για vw δεν υπάρχει η έννοια βάζω μπρος και φεύγω... :lol: :lol: :lol: . Πέρα από την πλάκα να σκεφτείς ότι πάντα μία μετατροπή είναι μετατροπή και ίσως βγάλει παιδικές ασθένειες.
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από kozagio »

tomy έγραψε:
BUS1988 έγραψε:
tomy έγραψε:Αυτός εχει ηλεκτρονικά https://www.car.gr/parts/view/3888540/ ?
Έχει, αλλά μπορεί να μπεί και χωρίς ηλεκτρονικά με μηχανική πόμπα.
Νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις στο βανάκι σου.
Ευχαριστώ, μηχανική τρόμπα από άλλο VW ? Και θα έχει την ίδια απόδοση , 90hp ?
Πάντως και το δικό μου έχει μια φίσα ,με το σήμα CHECK ENGINE, αλλά δεν έχει εγκέφαλο τώρα
τι είναι δε ξέρω. :roll:
Συμφωνώ με την μηχανική αντλία υψηλής πίεσης, η κατασκευή γίνεται πιό απλή και οι πιθανές μελλοντικές βλάβες είναι φθηνότερες, χάνεις λίγο σε απόδοση αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Εγώ βέβαια με το κόλλημα της τεχνολογίας που έχω θα το έκανα ηλεκτρονικό αλλά δεν το προτείνω σε κανένα αλλο
tomy
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από tomy »

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας ! Αν δε σου κάνει κόπος, Θέμη ρώτα σε παρακαλώ τον γκουρού
των Τ4 κόστος και πόσες μερες θέλει .
Στο σασμάν μπαίνει κούτα ή θέλει πατεντες ?
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από BUS1988 »

Γράψε μου κωδικό μοτέρ και κωδικό σαζμάν που φοράς
tomy
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από tomy »

BUS1988 έγραψε:Γράψε μου κωδικό μοτέρ και κωδικό σαζμάν που φοράς
Κωδικό σασμάν δεν κατάφερα να βρω. Το όχημα είναι του 98 και ο κινητήρας 1,9 TD 68hp ABL.
Άβαταρ μέλους
Kyros Granazis
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Σάβ 03 Δεκ 2016 8:17 pm

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από Kyros Granazis »

Ποιός είναι ο γκουρού των t4 ,ορε σύντροφοι;Προς αποφυγή σκανδάλων elsanast@gmail.com.Ευχαριστω εκ των προτέρων!
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από BUS1988 »

Ο γκουρού των Τ4 είναι ο Ivo, όσοι παρευρίσκονται στις Βαλκανικές συναντήσεις τον έχουν δεi σίγουρα (όσοι δεν έρχονται καιρός να αρχίσουν να έρχονται!).
Μετά από συζήτηση που είχα μαζί του η προτροπή του είναι να μην γίνει μετατροπή σε 1,9 Tdi αλλά να ακολουθηθεί η νέα τάση στα Τ4 diesel στη Βουλγαρία που είναι η εγκατάσταση LPG, ταυτόχρονα με το πετρέλαιο.
Το 2,5 Tdi με LPG λιώνει λάστιχα από το σπινάρισμα, το 2,4 κινείται αξιοπρεπέστατα και το 1,9 TD κατά τον Ivo θα "πετάξει".
Κόστος μετατροπής περί τα 400-500 ευρώ.
Δεν ξέρω τι γίνεται με το Ελληνικό ΚΤΕΟ μετά όμως, βγάζουμε την μπουκάλα, περνάμε ΚΤΕΟ και την ξανατοποθετούμε?
tomy
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από tomy »

Ευχαριστώ πολύ. Δεν είμαι φαν του LPG , αν μπορείς να τον ρωτήσεις πόσο κάνει η μετατροπή σε 1,9TDi
να δω εάν συμφέρει.
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΜΗΧΑΝΗ”