t3 syncro tool έγραψε:Πάντως επειδή έχω δεί την δουλειά του μηχανικού στην Βουλγαρία που λέει ο Θέμης.........αν είχα πετρέλαιο και ήθελα μετατροπή τέτοιου είδους (εννοώ πολυπλοκότητας σε αλλαγές), μόνο εκεί θα πήγαινα.
Μπάμπη η μετατροπή που είδες είναι του γκουρού των Τ3.
Υπάρχει άλλος γκουρού των Τ4
tomy έγραψε:Κομπλέ η μετατροπή , να βάλω μπρος και να φύγω τι κοστίζει περίπου ?
Όταν μιλάς για vw δεν υπάρχει η έννοια βάζω μπρος και φεύγω... . Πέρα από την πλάκα να σκεφτείς ότι πάντα μία μετατροπή είναι μετατροπή και ίσως βγάλει παιδικές ασθένειες.
Έχει, αλλά μπορεί να μπεί και χωρίς ηλεκτρονικά με μηχανική πόμπα.
Νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις στο βανάκι σου.
Ευχαριστώ, μηχανική τρόμπα από άλλο VW ? Και θα έχει την ίδια απόδοση , 90hp ?
Πάντως και το δικό μου έχει μια φίσα ,με το σήμα CHECK ENGINE, αλλά δεν έχει εγκέφαλο τώρα
τι είναι δε ξέρω.
Συμφωνώ με την μηχανική αντλία υψηλής πίεσης, η κατασκευή γίνεται πιό απλή και οι πιθανές μελλοντικές βλάβες είναι φθηνότερες, χάνεις λίγο σε απόδοση αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Εγώ βέβαια με το κόλλημα της τεχνολογίας που έχω θα το έκανα ηλεκτρονικό αλλά δεν το προτείνω σε κανένα αλλο
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας ! Αν δε σου κάνει κόπος, Θέμη ρώτα σε παρακαλώ τον γκουρού
των Τ4 κόστος και πόσες μερες θέλει .
Στο σασμάν μπαίνει κούτα ή θέλει πατεντες ?
Ο γκουρού των Τ4 είναι ο Ivo, όσοι παρευρίσκονται στις Βαλκανικές συναντήσεις τον έχουν δεi σίγουρα (όσοι δεν έρχονται καιρός να αρχίσουν να έρχονται!).
Μετά από συζήτηση που είχα μαζί του η προτροπή του είναι να μην γίνει μετατροπή σε 1,9 Tdi αλλά να ακολουθηθεί η νέα τάση στα Τ4 diesel στη Βουλγαρία που είναι η εγκατάσταση LPG, ταυτόχρονα με το πετρέλαιο.
Το 2,5 Tdi με LPG λιώνει λάστιχα από το σπινάρισμα, το 2,4 κινείται αξιοπρεπέστατα και το 1,9 TD κατά τον Ivo θα "πετάξει".
Κόστος μετατροπής περί τα 400-500 ευρώ.
Δεν ξέρω τι γίνεται με το Ελληνικό ΚΤΕΟ μετά όμως, βγάζουμε την μπουκάλα, περνάμε ΚΤΕΟ και την ξανατοποθετούμε?