Κεντρικός άξονας

Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Κεντρικός άξονας

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:To βρήκα στο Facebook και είπα να το ανεβάσω.
Είναι απο την άλλη άκρη του Ατλαντικού

https://shufti.wordpress.com/2015/11/22 ... g-support/
Eίναι λάθος η κατασκευή αυτή.

Η μεσαία τριβή δεν μπορεί να στηρίζεται στις προστατευτικές μπάρες.

Ο λόγος είναι ότι οι μπάρες, πολλές φορές, καλούνται να στηρίξουν το βάρος του αυτοκινήτου στο εκτός δρόμου, και υποχωρούν, ελαφρά έως αρκετά,προς τα πάνω.

Σε μία τέτοια περίπτωση όλη η μετάδοση θα στρεσάρεται από το βάρος του αυτοκινήτου με κίνδυνο να σπάσουν τα πάντα.

Οι προστατευτικές μπάρες θα πρέπει να είναι εντελώς ανεξάρτητες και με ελευθερία κινήσεων σε σχέση με την μετάδοση και τον κεντρικό.

Bέβαια εδώ βασίζεται, ενδεχομένως, στο σύστημα ελεύθερης παλινδρόμησης του κυρίως άξονα ως προς την μικρή προέκταση του.

Αυτό το σύστημα όμως, της ελεύθερης παλινδρόμησης, με το καρέ του και τις μεγάλες ανοχές που έχει, δεν κάνει για το SYNCRO, που έχει πρόβλεψη και για υψηλές ταχύτητες και που διαθέτει, άλλωστε, δικό του τέτοιο σύστημα,
ενσωματωμένο στο τελείωμα του κεντρικού στο εμπρός διαφορικό!

Το t3 θέλει άξονα με μεσαία τριβή όπως του t4, με μπιλιοφόρους η συνδυασμό μπιλιοφόρων στην μέση και σταυρών στα άκρα για μία συνεχή, χωρίς όριο ταχύτητας και βελούδινη, χωρίς τον παραμικρό κραδασμό, σε οποιαδήποτε ταχύτητα, μετάδοση της κίνησης εμπρός, όπως είναι ο αρχικός σχεδιασμός του.
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “SYNCRO & 4MOTION”