1)Τα στοιχεία της...μαμάς, (VW).
2)Tα τρία crash test του Αμερικάνικου οργανισμού ΝΗΤSA για το Τ3, α)αερόψυκτου, β)υγρόψυκτου με μεταλλικούς και γ)υγρόψυκτου με πλαστικούς προφυλακτήρες.
3)Tην βαθμολογία της NHTSA και συγκριτικά της με άλλα Ευρωπαϊκά, Αμερικάνικα, Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
4)Τις εκτιμήσεις του άλλου μεγάλου Αμερικάνικου, ασφαλιστικού, οργανισμού, ΙΙΗS, που μιλάει υπεύθυνα γιατί...πληρώνει αν κάνει λάθος.
5)Το, γνωστό εν πολλοίς, crash test της Σουηδικής, ασφαλιστικής εταιρείας, FOLKSAM. που επίσης, κρατήστε το αυτό γιατί έχει ειδική σημασία, πληρώνει.
6)Συγκριτικό crash test, προς άλλα ομοειδή "προωθημένου θαλάμου οδήγησης" της ADAC.
7)Τις διαφορετικές και αλληλοσυγκρουόμενες βαθμολογήσεις της FOLKSAM, το αίνιγμα στο οποίο θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση.
8)Στοιχεία για την συμπεριφορά του σασί και την ποιότητα του μετάλλου του Τ3.
9)Περιστατικά συγκρούσεων με αντικείμενα αλλά και οχήματα, από την αληθινή ζωή. (Ενν. σε μη ελεγχόμενες συνθήκες).
10)Πως αντιμετωπίζεται η έλλειψη αερόσακων (!).
11)Πιθανές αναβαθμίσεις στην παθητική ασφάλεια.
12)Προσωπικές αναφορές από εμπειρίες/μαρτυρίες στον δρόμο.
Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον, και θα ήθελα να παρακαλέσω για την συμβολή σας με κάθε είδους στοιχεία για την συμπλήρωση μιας όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένης εικόνας του Τ3, ενός τόσο ιδιόρρυθμου, ιδιοφυϊούς, και μοναδικού αυτοκινήτου.
