Σελίδα 2 από 3

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Φεβ 2018 5:33 pm
από kozagio
Giorgos Sks έγραψε:
T3syncro 991 έγραψε:https://translate.googleusercontent.com ... GpSSyTk-3w Θα προτεινα ενα διαφορικο περιορισμενης ολισθισης ,για να αυξησεις τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και να βγαζεις ατελειωτα γουστα!!!!!!!!!
Έχεις δίκιο για το διαφορικό ότι θα αυξήσει τις δυνατότητες κατά πολύ.... είναι όμως λιγο ακριβούτσικο μπορώ να πω... έχω ψάξει (και ψάχνω ακόμη) για το διαφορικό της ZF που είναι 40%, το οποίο κυκλοφόρησε στην Ελλάδα και θεώρώ ότι μπορεί να βρω κανένα μεταχειρισμενο κατά λαθος... απλά είναι θέμα τύχης να πέσω επάνω του... (όπως έπεσα σε δυναμο 90Α καινουργιο!!) Ψάχνω-Ψάχνω!!!!!
Επειδή το είχα ψάξει . Το μόνο που είχα βρει ,το είχε ο Τάσσης στην Αθήνα πριν 2 χρόνια . Τα 400 ευρώ που ζητούσε μου φαίνονταν πολλά για κάτι που δεν ήξερα πόσο θα δουλέψει αφού τα δισκάκια τρώγονται . Υπάρχει και η λύση του μπλοκέ από συνκρο που σίγουρα θα βρεις ευκολοτερα και σε ξεκολαει από δύσκολες καταστάσεις.

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Φεβ 2018 6:59 am
από T3syncro 991

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2018 9:40 pm
από Dimitris
Αυτό είναι TBD όχι LSD

TBD are a gear driven design, the gears only transmit power 1 way and so they only work on acceleration and act as an open diff under deceleration, this is important. Besides limiting wheel spin an important function of a LSD is to stabilize the car under braking, TBD does not accomplish this, only a plate type does, the higher the lockup(even up to 100%) the better for braking for acceleration 20-50% lock is usually speced

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Δευ 05 Μαρ 2018 7:01 pm
από T3syncro 991

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Δευ 05 Μαρ 2018 10:12 pm
από kozagio
Α γειά σου αυτό ακριβώς εννοώ :-D :-D :-D

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Μάιος 2018 2:38 pm
από T3syncro 991
Στο παρακατω βιντεο βλεπουμε ενα VW T3 2WD με σασμαν syncro με μπλοκε, σε ενα πολυ εντυπωσιακο περασμα.https://www.youtube.com/watch?v=HBuwgoNwLns

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Μάιος 2018 1:44 pm
από t3 syncro tool
Άγιο είχε!!!

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2018 8:50 pm
από spine253
Πολύ χρήσιμα αυτού του τύπου τα μπλοκέ. Τους τελευταίους μήνες έχω κολλήσει τρεις φορές πολύ άσχημα, τις δύο σε λάσπη και την τρίτη σε καβάλημα πεζοδρομίου! Θα μου άρεσε πολύ να φορούσα κάτι τέτοιο.

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2018 9:24 pm
από t3 syncro tool
Σήκωνε χειρόφρενο ίσα να μπλοκάρει ο τροχός. 2, 3 κλίκ ανάλογα την ρύθμιση του χειροφρένου.
Η πρώτη και η όπισθεν είναι πολύ δυνατές και υπερισχύουν της δύναμης του χειροφρένου στα 2-3 κλίκ.
Δέν πιάνει πάντα...δέν είναι για πολλά μέτρα.....αλλά μπορεί να σε σώσει σε δύσκολες καταστάσεις.

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2018 9:44 pm
από spine253
Ναι, πρόσεξα που το γραψες και σε προηγούμενη ανάρτηση αυτό. Και έχω και πεντάρι σασμάν. Θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά που θα κολλήσω. Βέβαια και πάλι ακούγεται πολύ ωραίο το μπλοκέ διαφορικό. Και φαντάζομαι ότι δε θα σου ανεβάζει και πολύ την κατανάλωση όπως η τετρακίνηση..