Σελίδα 1 από 2

Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Ιαν 2014 4:18 pm
από syncro16gr
Από τη μαμά ΦαΒέ σε όσους θέλουν κάτι παραπάνω ;)
Για Τ2, Τ3, Τ3 Syncro και LT :)
1984_08_Journeys_under_difficult_conditions.pdf

Re: Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Ιαν 2014 4:49 pm
από Hellenic Vanagon
syncro16gr έγραψε:Από τη μαμά ΦαΒέ σε όσους θέλουν κάτι παραπάνω ;)
Για Τ2, Τ3, Τ3 Syncro και LT :)
1984_08_Journeys_under_difficult_conditions.pdf

Σπουδαίο!

Σε ευχαριστώ/(ούμε) πολύ!

Έχεις κι άλλα;

Re: Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Ιαν 2014 11:57 pm
από t3 syncro tool
Πολύ καλό.
Ευχαριστούμε Θανάση.

Re: Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014 10:35 am
από BUS1988
Απίθανο, μπράβο Θανάση!

Re: Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014 1:23 pm
από stavros syncro
Τέλειο Θανάση...ευχαριστούμε....... ;)

Re: Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014 1:47 pm
από syncro16gr
Hellenic Vanagon έγραψε: ...
Έχεις κι άλλα;
Χρόνο δεν έχω gamoti :roll:
Θα κοιτάξω τα Τ-Αρχεία και ό,τι βρω...
Να ετοιμάζεστε για την υπεράσπισή μου, ε :lol:

Re: Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014 2:00 pm
από Hellenic Vanagon
syncro16gr έγραψε:
Hellenic Vanagon έγραψε: ...
Έχεις κι άλλα;
Χρόνο δεν έχω gamoti :roll:
Θα κοιτάξω τα Τ-Αρχεία και ό,τι βρω...
Να ετοιμάζεστε για την υπεράσπισή μου, ε :lol:
Γιατί η μαμά τα θεωρεί απόρρητα; Εννοώ μόνο για τα επίσημα συνεργεία;

Πάντως πέρασες, μέσα από το internet, άρωμα VW!

Re: Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014 2:43 pm
από syncro16gr
Hellenic Vanagon έγραψε: Γιατί η μαμά τα θεωρεί απόρρητα; Εννοώ μόνο για τα επίσημα συνεργεία;
...
Κάποιοι είχαν τέτοιου τύπου τρεχάματα :evil:
Πάντως, τέτοια κείμενα είναι απίθανο να βγουν σήμερα :!: για πολλούς και διάφορους λόγους...

Δείτε την πραγματική ερμηνεία του "air bag", στη σελ. 5 (6) :idea:

Re: Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014 2:59 pm
από Hellenic Vanagon
syncro16gr έγραψε:
Hellenic Vanagon έγραψε: Γιατί η μαμά τα θεωρεί απόρρητα; Εννοώ μόνο για τα επίσημα συνεργεία;
...
Δείτε την πραγματική ερμηνεία του "air bag", στη σελ. 5 (6) :idea:
To είδε και η MERCEDES και τι σκαρφίστηκε;

Ένας τέτοιος σάκος κάτω από το εμπρός μέρος του αυτοκίνητου, φουσκώνει αυτόματα μόλις πάει να τρακάρει σηκώνοντας το εμπρός μέρος!

Έτσι ο προφυλακτήρας κτυπάει πάνω από τον προφυλακτήρα του άλλου, με πολύ θετικό αποτέλεσμα για το ΜΒ και...θλιβερό για τον...αντίπαλο.

Ηθικό δίδαγμα: ο εμπρός προφυλακτήρας του Τ3 θα πρέπει να είναι όσο ψηλότερα γίνεται την στιγμή μιας, υποθετικής, σύγκρουσης.

Re: Τεχνικές Οδηγίες για δύσκολες συνθήκες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014 3:13 pm
από syncro16gr
Hellenic Vanagon έγραψε: To είδε και η MERCEDES και τι σκαρφίστηκε;
...
:lol: :lol: :lol:
Hellenic Vanagon έγραψε:Ηθικό δίδαγμα: ο εμπρός προφυλακτήρας του Τ3 θα πρέπει να είναι όσο ψηλότερα γίνεται την στιγμή μιας, υποθετικής, σύγκρουσης.
Μιας και τό 'φερε η κουβέντα... Bull Bars