Σελίδα 1 από 2

T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2013 8:42 pm
από syncroagr
το εχω απορια εδω και καιρο γινεται να γινει υδραυλικο αν ναι ποσο αν οχι γιατι?

Re: T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2013 8:52 pm
από syncroagr
http://ultimate-engineering.co.uk/powersteering.html βρηκα αυτο αλλα δεν ξερω απο τιμες συμφερει?

Re: T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2013 9:15 pm
από BUS1988
Γίνεται, χρειάζεσαι κρεμαργιέρα, αντλία και δοχείο υδραυλικού, καθώς και σωληνώσεις.Προσπάθησε να βρείς μεταχειρισμένα (από Ελλάδα ή από εξωτερικό) σε καλή τιμή αν σε ενδιαφέρει.

Re: T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2013 9:55 pm
από syncroagr
οχι οτι αν ηταν φθηνα θα λεγαμε οχι αρα μια βολτα στα site δεν ειναι κακη.αυτα ειναι μονο που χρειαζομαι??ειναι απο το ιδιο αυτοκινητο η γινεται και απο αλλα ?

Re: T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Νοέμ 2013 1:33 am
από t3 syncro tool
Ότι λέει ο Θέμης + 1) την σύνδεση (άξονα) απο την υδραυλική κρεμαγιέρα στην πυξίδα (ατέρμονα). Η σύνδεση (καρέ) στην πυξίδα είναι ίδια, αλλά αλλάζει στην μεριά της κρεμαγιέρας ανάλογα άν είναι υδραυλική ή απλή.
Επίσης είναι πιό κοντός ο άξονας γύρω στους 3 πόντους στα Syncro, λόγω μπροστινού συστήματος. Δηλαδή άν βρείς άξονα απο 2WD θα πρέπει να τον κόψεις 3 πόντους (άν θυμάμαι καλά) και να τον κολλήσεις με "προσοχή" για να μήν αγοράσεις κανα χωράφι σε καμιά στροφή. :)
2) Εγώ άλλαξα και το μονό βολάν του ιμάντα, σε τριπλό γιατί άντε και την έβαλες την αντλία πάνω. Πώς θα γυρίζει? Δέν θέλει δεύτερο ιμάντα? Βέβαια εγώ έχω τον 112 (DJ) Κινητήρα. Εσύ πρέπει να έχεις πετρέλαιο άν θυμάμαι καλά, οπότε μπορεί να μήν χρειάζεται. Θα σου πούν τα παιδιά που έχουν πετρέλαιο.

Οι σωληνώσεις είναι το πιό φθηνό κομμάτι της όλης ιστορίας. Τα είχα δεί στα 130-150 Ευρά στο εξωτερικό. Και μήν σκεφτείς να τις φτιάξεις εδώ. Τουλάχιστον διπλάσια τιμή θα σου πάρουν και υπάρχει περίπτωση να μήν είναι σωστή η διατομή τους και να σου "μουγκρίζει" η κρεμαγιέρα.
Τα υπόλοιπα κομμάτια είναι φωτιά και λαύρα.

Αυτά απο μένα που δέν είχε πάνω μαμίσια και έχω κάνει μετατροπή.

Καλό ψάξιμο και καλή τύχη.

Re: T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Νοέμ 2013 7:44 am
από syncroagr
Μονο τα πραγματα τι ποσο μιλαμε πανω κατω?

Re: T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Νοέμ 2013 8:58 am
από BUS1988
Εγώ τις σωληνώσεις τις έκανα εδώ όταν έκανα την μετατροπή του μοτέρ, μια που οι δικές του ήταν σάπιες.
Μετά από 3-4 χρόνια κανένα πρόβλημα. Δεν θυμάμαι βέβαια πόσο μου πήρανε :roll:

Re: T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Νοέμ 2013 9:25 am
από t3 syncro tool
BUS1988 έγραψε:Εγώ τις σωληνώσεις τις έκανα εδώ όταν έκανα την μετατροπή του μοτέρ, μια που οι δικές του ήταν σάπιες.
Μετά από 3-4 χρόνια κανένα πρόβλημα. Δεν θυμάμαι βέβαια πόσο μου πήρανε :roll:
Εμένα Θέμη μου "μουγκρίζει" ελαφρώς. Το 2022 που θα έχουμε λεφτά θα παραγγείλω απο έξω καινούργιες να τις αλλάξω. Υπομονή.
Να προσθέσω βέβαια οτι μιλάω για τιμές Αθήνας. Πρίν απο 6 μήνες έφτιαξα ένα μαρκούτσι 30 πόντους για το Jeep του Σωτήρη και μου πήραν 60 Ευρώ. Φαντάσου τι θα μου έλεγαν για τις σωληνώσεις στο VW, σκέφτηκα απο μέσα μου όταν άκουσα την τιμή. :x
Δημήτρη δέν υπάρχουν στάνταρ τιμές. Ότι πετύχεις. Φαντάσου οτι το τελευταίο Syncro που είχα βάλει στην αγγελία για "Δότης", αυτός που το πήρε το πούλησε αμέσως το υδραυλικό ένα χιλιάρικο. Το αυτοκίνητο είχε 1.200 άν θυμάσαι. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Νοέμ 2013 1:40 pm
από syncroagr
Η καλυτερη δηλαδη επιλογη ειναι να παρω ολοκληρο δοτη μιας και θελουμε να βαλουμε μλποκε να παρω και το υδραυλικο τιμονι γιατι αλλιως κανενα 800αρι αν καταλαβα καλα θα μας παει σκετο το τιμονι σωστα?

Re: T3 Syncro Υδραυλικο Τιμονι

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Νοέμ 2013 2:06 pm
από T3syncrocamper
Υπάρχει και η λύση του να βάλεις το κιτ ηλεκτρικού τιμονιού που προσαρμόζεται απόλυτα στα τρανσπόρτερ. Δεν ξέρω τιμή αλλά το εισάγει και το περνάει μέλος του κλαμπ μας, από την Αγγλία. Όποιος ενδιφέρεται ας στείλει πμ να του δώσω τηλ.