Σελίδα 1 από 1

Σχετικα με το visco...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Οκτ 2013 12:28 pm
από Syncro Dreamer
Να ρωτησω κατι??
Πως ακριβος λειτουργει το visco???
Εμενα μου φαινεται ΣΑΝ πολυδισκος συμπλεκτης...Λεω "σαν" γιατι δεν εχει καποιο συστημα συμπιεσης των δισκων και εχει και καποια κενα "clerans" αναμεσα σε καθε ζευγαρι δισκων. Τα clerans υποθετω οτι τα εχει γιανα μην κολλαει και να μπορει να "κυλόφοραει" η σιλικονη...
Απ'οτι καταλαβα απο τα συμφραζομενα,το visco επιτρεπει μεχρι καποιο ποσοστο ολισθησης πριν συμπλεξει...και αυτος ειναι ο λογος που κολλαει το αμαξι στην αμμο...
Η ερωτηση μου λοιπον εναι:
Πως ειναι δυνατον το visco να ειναι ανεπαρκης στην αμμο, και στο οδοστρομα να συμπλεκει και να μαζευει το αμαξι απο υποστροφες και υπερστροφες, οπου η ολισθηση μεταξι των δυο διαφορικων,ειναι μικροτερη απο την αμμο??? :roll:
Ειναι τοσο αμεσο στην ασφαλτο,η πρεπει να φερεις τετακε??? :P
Μηπως δεν μπορει να μεταφερει ιδια ροπη με πισω???
Και αν μπορει,μηπως αργει παρα πολυ???

Re: Σχετικα με το visco...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Οκτ 2013 9:34 pm
από syncro16gr
Κοίταξε αυτό το θρέντ και μετά αυτό το άρθρο.
Θέλει διάβασμα, αλλά θα μάθεις την αλήθεια ;)

Re: Σχετικα με το visco...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 09 Ιούλ 2018 11:36 pm
από t3 syncro tool
Και εδώ μία καινούργια σχετικά στον χώρο Αυστριακή εταιρεία που ασχολήθηκε σοβαρά με την ανακατασκευή και βελτίωση του Visco και μετά απο πολλά Test πρόσθεσε CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) και βαλδίδα για να μήν ρουφάει το Visco Βαλβολίνες στις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να χάνει σιγά σιγά τις ιδιότητές του.

Ναί. Καλά καταλάβατε. Μπορεί τα Syncro μας να τα λατρεύουμε στα χιόνια και να φαίνεται ιδανικός καιρός ένα παιχνίδι στα χιονισμένα βουνά.....αλλά για το Visco αυτό ήταν ένα αδύνατο σημείο.
Δεν λάτρευε καθόλου τις χαμηλές θερμοκρασίες, Κάτι που το ανακάλυψαν στην Steyr-Daimler-Puch γύρω στο 1990, αλλά δέν ασχολήθηκαν να βρούνε λύση......

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα η οποία είναι λεπτομερέστατη και κατατοπιστική, να μάθετε περισσότερα.

Όσο για την τιμή της ανακατασκευής του Visco την βρίσκω πολύ λογική και όποιος θέλει ένα Syncro που όντως να λειτουργεί η τετρακίνηση όπως πρέπει, χωρίς να στρεσάρετε όλη η τετρακίνηση (drive train), με τις γνωστές σε όλους ζημιές, νομίζω οτι είναι η ιδανική λύση ακόμα και απο ένα original Visco το οποίο κοστίζει παραπάνω χρήματα.


https://vw-kern.at/welcome


Και εδώ το κανάλι στο YouTube με μερικά Βιντεάκια

https://www.youtube.com/channel/UCpaXXk ... JbBN0NTxgQ


Υ.Γ. Hellenic Vanagon επειδή είμαι σίγουρος 100% οτι θα διαβάσεις λέξη προς λέξη όλη την ιστοσελίδα, και με τις δεδομένες γνώσεις σου επι των SyncroΘεμάτων, περιμένω την άποψή σου. ;)

Re: Σχετικα με το visco...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2018 8:25 am
από Hellenic Vanagon
t3 syncro tool έγραψε:Και εδώ μία καινούργια σχετικά στον χώρο Αυστριακή εταιρεία που ασχολήθηκε σοβαρά με την ανακατασκευή και βελτίωση του Visco και μετά απο πολλά Test πρόσθεσε CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) και βαλδίδα για να μήν ρουφάει το Visco Βαλβολίνες στις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να χάνει σιγά σιγά τις ιδιότητές του.

Ναί. Καλά καταλάβατε. Μπορεί τα Syncro μας να τα λατρεύουμε στα χιόνια και να φαίνεται ιδανικός καιρός ένα παιχνίδι στα χιονισμένα βουνά.....αλλά για το Visco αυτό ήταν ένα αδύνατο σημείο.
Δεν λάτρευε καθόλου τις χαμηλές θερμοκρασίες, Κάτι που το ανακάλυψαν στην Steyr-Daimler-Puch γύρω στο 1990, αλλά δέν ασχολήθηκαν να βρούνε λύση......

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα η οποία είναι λεπτομερέστατη και κατατοπιστική, να μάθετε περισσότερα.

Όσο για την τιμή της ανακατασκευής του Visco την βρίσκω πολύ λογική και όποιος θέλει ένα Syncro που όντως να λειτουργεί η τετρακίνηση όπως πρέπει, χωρίς να στρεσάρετε όλη η τετρακίνηση (drive train), με τις γνωστές σε όλους ζημιές, νομίζω οτι είναι η ιδανική λύση ακόμα και απο ένα original Visco το οποίο κοστίζει παραπάνω χρήματα.


https://vw-kern.at/welcome


Και εδώ το κανάλι στο YouTube με μερικά Βιντεάκια

https://www.youtube.com/channel/UCpaXXk ... JbBN0NTxgQ


Υ.Γ. Hellenic Vanagon επειδή είμαι σίγουρος 100% οτι θα διαβάσεις λέξη προς λέξη όλη την ιστοσελίδα, και με τις δεδομένες γνώσεις σου επι των SyncroΘεμάτων, περιμένω την άποψή σου. ;)
#1 Το πρόβλημα που προσπαθεί να λύσει είναι υπαρκτό σε κάποια ποσοστά, πιστεύω πως οφείλεται σε αστοχία του στεγανοποιητικού υλικού που θέλει η βελτίωση η μεγαλύτερη προσοχή κατά την συναρμολόγηση. Σημειωτέον πως η λύση της λειτουργίας σε μπάνιο βαλβολίνης, (και η PORSCHE έτσι το έχει), εγκαταλείφθηκε στο Τ4 με καταστροφικά αποτελέσματα, ενώ στα επιβατικά, με τις μικρότερες καταπονήσεις, δεν υπάρχει πρόβλημα, (αν δεν τα τρέχεις σε αγώνες).

#2 H εργασία που κάνει δείχνει ποιοτική, το αποτέλεσμα είναι υπό σκέψη, δεδομένου ότι δεν είναι ανεπιφύλακτα βέβαιος και ο ίδιος εφ΄όσον #3

#3 Η ευρύτερη αντίληψή του για το θέμα, με δεδομένο ότι ο ίδιος, τελικά, καταφεύγει σε decoupler, δείχνει θλιβερή και, τελικά, αυτό μου προξενεί επιφυλάξεις. Ο άνθρωπος, όσο και αν αυτό ακούγεται απίστευτο, δεν καταλαβαίνει, σαν σύνολο, την λειτουργία του συστήματος με όλες τις παραμέτρους ασφάλειας/οικονομίας.