Σελίδα 2 από 2

Re: gold bug

Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ 2013 8:40 pm
από mfgvwbus
panagiotis patra έγραψε:ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ;) ;) ;) ειναι γνησιος καμπριο?
σιγα μην ειναι...μακαρι να ηταν.. :D :D :D

Re: gold bug

Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ 2013 8:42 pm
από mfgvwbus
VW-T1-1965 έγραψε:Γεια σου Μενιο με το χρυσο σου σκαραβαιο,εσυ και ο Εντγαρ Αλαν Ποε... ;-)
που εισαι συ ρε χαμενε... :D :D

Re: gold bug

Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ 2013 9:42 pm
από BUS1988
mfgvwbus έγραψε:
panagiotis patra έγραψε:ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ;) ;) ;) ειναι γνησιος καμπριο?
σιγα μην ειναι...μακαρι να ηταν.. :D :D :D
:shock: :shock: :shock:

...δεν ήξερα ότι από απλό γίνεται κάμπριο. Και με τις ενισχύσεις τι κάνετε για να μην στρεβλώνει?

Re: gold bug

Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ 2013 10:23 pm
από mfgvwbus
ειναι αντιγραφο το original. εννοειτε οτι εχει ενισχυσεις στο αμαξωμα και στην κορνιζα ;) .

Re: gold bug

Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ 2013 10:38 pm
από dimitris_volos
ετσι ειναι, υπαρχουν κανα δυο συνεργεια στην Αθηνα που το κανουν και παιρνουν και εγκριση για την αλλαγη στην αδεια κυκλοφοριας

Re: gold bug

Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Απρ 2013 3:42 pm
από syncro16gr
Ωραίος ο σκάρος αν και φτιαγμένος ;)
BUS1988 έγραψε:Ωραίος ο σκαραβαίος!
Δώσε μερικές λεπτομέρειες για το μοτέρ, δείχνει ενδιαφέρον.
Και ήρθε η ώρα να ρωτήσω τους αερόψυκτους:
Τι ισχύει για την αξιοπιστία των μοτερ αυτών?
Σε ιστοσελίδα αμερικανών που κάνουν το γύρο του κόσμου με σκαραβαίο σέρνοντας τροχόσπιτο (!) διάβασα ότι μακράν ο πιο αξιόπιστος κινητήρας είναι ο 1200. Τη γνώμη σας παρακαλώ κύριοι αερόψυκτοι!
Όπως όλοι οι μπόξερ κινητήρες της vw, είναι απόλυτα αξιόπιστοι. Με τις παραδοχές: ποτέ γκάζια όταν είναι κρύοι, ποτέ δούλεμα, για ώρα, σε φουλ στροφές :D
Χαλαρά λοιπόν :lol: και σε πάει, σε πάει, σε πάει, σε πάει...
und läuft.jpg
Ο "μονής" 1200 είναι σίγουρα πιο σκυλί από τους μετέπειτα 1300 και 1600 "διπλής".

Re: gold bug

Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Απρ 2013 5:04 pm
από t3 syncro tool
syncro16gr έγραψε:Όπως όλοι οι μπόξερ κινητήρες της vw, είναι απόλυτα αξιόπιστοι. Με τις παραδοχές: ποτέ γκάζια όταν είναι κρύοι, ποτέ δούλεμα, για ώρα, σε φουλ στροφές :D
Χαλαρά λοιπόν :lol: και σε πάει, σε πάει, σε πάει, σε πάει...
Σωστός Θανάση.
Και με σωστή όμως συντήρηση.
Όχι αλλάζουμε λάδια όποτε το θυμηθούμε, και βάζουμε μέσα τηγανόλαδα!!!!!! :lol: :lol: