Aλλαγή σωληνώσεων καυσίμου σε DJ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μαρ 2013 4:19 pm
Μιάς και το αυτοκίνητο θα καθόταν 2,5 μέρες, και η δουλειά έχει πέσει κατακόρυφα, αποφάσισα επιτέλους να αλλάξω τις σωληνώσεις του καυσίμου και να καθαρίσω τις εισαγωγές του αέρα.
Δέν ήθελα να γίνει Σ.Κ. η δουλειά σε περίπτωση που μου βγεί κάτι extra και ήθελα ανταλλακτικά.
Και όντως βγήκε. Αλλάχθηκαν 2 κολάρα νερού στο πίσω μέρως τα οποία είχαν σαπίσει και κάποια στιγμή θα με άφηναν στο δρόμο. Εκεί ανακαλύφθηκαν και οι σωλήνες του νερού που είναι εσωτερικά σκουριασμένες.
Καθαρίστηκαν όσο μπορούσα και μπήκαν πάλι τα κολάρα γιατί έπρεπε να βγεί στον δρόμο το Syncro την Παρασκευή το απόγευμα.
Παραθέτω λοιπόν φωτό:
Ξεκινάμε με λύσιμο.
Τα μπέκ με τα λαστιχάκια να έχουν ξεραθεί και άν τα λύγιζες ήταν κομμένα εξωτερικά.
Ότι πρέπει για μιά πρώτης τάξεως φωτιά, μιάς και απο κάτω τους περνάει η εξάτμιση. !!!!!!!!!
Τα μπέκ μετά τον καθαρισμό και την αφαίρεση των μαμά σωληνώσεων.
Τα σωληνάκια απο τα μπέκ είναι πρεσαριστά ωστε να αγοράζεις καινούργια όταν ξεραθούν τα σωληνάκια. Το καλό το παληκάρι όμως , ξέρει και άλλο μονοπάτι. Δύσκολο αλλά γλυτώνεις πολλά χρήματα.
Και εδώ με τα καινούγια σωληνάκια.
Εισαγωγή αέρα πρίν.
Μετά.
Δέσιμο πρόχειρα.
Σωληνώσεις πρίν. (Ξεραμένες τελείως)
Μετά.
Δέσιμο.
Με την ευκαιρία μπήκε και μπαρόμετρο γλυκερίνης, για να βλέπω την πίεση.
Αλλάχθηκαν: Φλάντζες εισαγωγής αέρα, μπουζί, παγούρι νερού, ιμάντες, 2 κολάρα νερού, φίτρο αέρα και τοποθετήθηκε το εφεδρικό δυναμό γιατί το δικό του θέλει ρουλεμάν. Κάποια στιγμή θα πάει στον μάστορα για ανακατασκευή και θα ξανατοποθετηθεί πάνω.
Δέν ήθελα να γίνει Σ.Κ. η δουλειά σε περίπτωση που μου βγεί κάτι extra και ήθελα ανταλλακτικά.
Και όντως βγήκε. Αλλάχθηκαν 2 κολάρα νερού στο πίσω μέρως τα οποία είχαν σαπίσει και κάποια στιγμή θα με άφηναν στο δρόμο. Εκεί ανακαλύφθηκαν και οι σωλήνες του νερού που είναι εσωτερικά σκουριασμένες.
Καθαρίστηκαν όσο μπορούσα και μπήκαν πάλι τα κολάρα γιατί έπρεπε να βγεί στον δρόμο το Syncro την Παρασκευή το απόγευμα.
Παραθέτω λοιπόν φωτό:
Ξεκινάμε με λύσιμο.
Τα μπέκ με τα λαστιχάκια να έχουν ξεραθεί και άν τα λύγιζες ήταν κομμένα εξωτερικά.
Ότι πρέπει για μιά πρώτης τάξεως φωτιά, μιάς και απο κάτω τους περνάει η εξάτμιση. !!!!!!!!!
Τα μπέκ μετά τον καθαρισμό και την αφαίρεση των μαμά σωληνώσεων.
Τα σωληνάκια απο τα μπέκ είναι πρεσαριστά ωστε να αγοράζεις καινούργια όταν ξεραθούν τα σωληνάκια. Το καλό το παληκάρι όμως , ξέρει και άλλο μονοπάτι. Δύσκολο αλλά γλυτώνεις πολλά χρήματα.
Και εδώ με τα καινούγια σωληνάκια.
Εισαγωγή αέρα πρίν.
Μετά.
Δέσιμο πρόχειρα.
Σωληνώσεις πρίν. (Ξεραμένες τελείως)
Μετά.
Δέσιμο.
Με την ευκαιρία μπήκε και μπαρόμετρο γλυκερίνης, για να βλέπω την πίεση.
Αλλάχθηκαν: Φλάντζες εισαγωγής αέρα, μπουζί, παγούρι νερού, ιμάντες, 2 κολάρα νερού, φίτρο αέρα και τοποθετήθηκε το εφεδρικό δυναμό γιατί το δικό του θέλει ρουλεμάν. Κάποια στιγμή θα πάει στον μάστορα για ανακατασκευή και θα ξανατοποθετηθεί πάνω.