ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Στο εσωτερικό έχω τέσσερις πλαφονιέρες, δύο αριστερά και δύο δεξιά, μπρος-πίσω, τις εργοστασιακές στις ειδικές θέσεις που προβλέπει ο κατασκευαστής:

Εικόνα

Όταν ανοίγει κάποια πόρτα, οποιαδήποτε, τις έχω συνδέσει έτσι που ανάβουν όλες.

Όμως συμβαίνει να χρειάζεται εσωτερικά ο φωτισμός αυτός με κλειστές τις πόρτες.

Από την θέση του οδηγού μπορεί να ενεργοποιηθεί, με το μαύρο διακοπτάκι, μόνο αυτή που είναι στην θέση του οδηγού.

Έτσι λοιπόν τοποθέτησα, πάνω στην πλαφονιέρα, ένα λαμπάκι τύπου led, κόκκινο, και ένα μικροδιακόπτη:

Εικόνα

O διακόπτης στην θέση "off"

Εικόνα

και όλα είναι σε κατάσταση ηρεμίας:

O διακόπτης στην θέση "on" και ο μαύρος διακόπτης στην θέση αυτόματης λειτουργίας, (άναμα με το άνοιγμα της πόρτας)

Εικόνα

οπότε:

1)ανάβουν ταυτόχρονα όλες οι πλαφονιέρες με το πάτημα του γενικού, (κόκκινου), διακόπτη.

2)ανάβει το κόκκινο led.

3)σε περίπτωση που μαύρος διακόπτης της πλαφονιέρας είναι στο κέντρο, σε θέση "off", χωρίς να αποσπάει ο οδηγός την προσοχή του, βλέπει το κόκκινο led αναμμένο και ξέρει πως οι υπόλοιπες τρεις πλαφονιέρες είναι αναμμένες.

Ίσως φανεί χρήσιμο, γιατί έτσι από την θέση του οδηγού και χωρίς μετακίνηση, αποκτάμε την δυνατότητα ενεργοποίησης/απενεργοποίησης όλου του εσωτερικού φωτισμού.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.

Δημοσίευση από syncro16gr »

Πολύ καλό και χρήσιμο Hellenic!
Αλλά, πες μας, τι συνδέσεις έγιναν στο "γενικό" διακόπτη που έβαλες; Άλλαξε τίποτε άλλο στις συνδέσεις των άλλων πλαφονιέρων;
Αν έχεις και κάποιο διάγραμμα, καλοδεχούμενο ;)
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

syncro16gr έγραψε:Πολύ καλό και χρήσιμο Hellenic!
Αλλά, πες μας, τι συνδέσεις έγιναν στο "γενικό" διακόπτη που έβαλες; Άλλαξε τίποτε άλλο στις συνδέσεις των άλλων πλαφονιέρων;
Αν έχεις και κάποιο διάγραμμα, καλοδεχούμενο ;)
Η μία παροχή της πλαφονιέρας είναι διαρκώς "live", (έχει τάση), για να ανάβει με το διακόπτη της όποτε θέλουμε.

Από εκεί παίρνουμε παροχή για τον "γενικό" και στην συνέχεια τραβάμε γραμμή προς τιs υπόλοιπες πλαφονιέρες.

Επειδή η καταναλώσεις, (με το εργοστασιακό σωληνωτό λαμπάκι των 10 watt), είναι μικρές, ο μικρο-διακόπτης δεν ζεσταίνεται καν. (Μιλώντας για τις τέσσερις πλαφονιέρες = 40 watt).

Υπάρχει βέβαια μπελάς για το τράβηγμα της γραμμής και μάλιστα με ωραίο τρόπο για να καλύπτεται εσωτερικά στην ταπετσαρία.

Aλλά αυτή η αίσθηση ελέγχου του εσωτερικού φωτισμού με μία κίνηση, είναι must.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Ευχαριστούμε H.V.
Νομίζω οτι είναι καλό όποιος έχει μόνο τις μπλαφονιέρες τις μάνας του.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

t3 syncro tool έγραψε:Ευχαριστούμε H.V.
Νομίζω οτι είναι καλό όποιος έχει μόνο τις μπλαφονιέρες τις μάνας του.
Εγώ προσωπικά δεν επιλέγω να έχω φως από τις μανήσιες πλαφονιέρες όταν είμαι σταματημένος. Δεν είναι επαρκείς ο φωτισμός σε σχέση με την κατανάλωση τους (και είναι συνδεδεμένες στην κεντρική μπαταρία-κίνδυνος να μείνεις από ρεύμα μίζας μετά από πολύ ώρα-εκτός κι άν τις έχεις συνδέσει στη δεύτερη μπαταρία). Η τοποθέτηση ενός άλλου φωτιστικού (πλαφονιέρα-σποτάκι κλπ) είναι πιό εύχρηστη κι αν είναι λέντ έχει σχεδόν αμελητέα κατανάλωση.
Επίσης όλοι ξέρουμε ότι τα φωτιστικά της καμπίνας είναι πολύ ευαίσθητα σε επεμβάσεις και σπάνουν εύκολα.
Έτσι λοιπόν (για όποιον παρόλα αυτά θέλει να τα χρησιμοποιεί όπως ο HV) :idea: εγώ θα επενέβαινα σε ένα κουμπί πόρτας (του οδηγού που είνα πιό κοντά) και και από εκεί θα άπλωνα καλοδιάκι λίγο προς το ταμπλό και θα έβαζα έξτρα διακοπτάκι με λεντάκι (υπάρχουν δύο σε ένα) για να μπορώ χειροκίνητα να ανάβω τα εσωτερικά φώτα με κλειστές πόρτες (θα ήταν φάτσα μπροστά και θα ήταν και πιό εμφανές στον οδηγό).
ΥΓ Η κατάθεση των εμπειριών μας και σε τέτοια "μικοθέματα" μπορεί να βοηθήσει τους άλλους να έχουμε μια ζωή ευκολότερη με και μέσα στα τρανσπόρτερ.
Born to ruuuunnn!!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”