Σελίδα 2 από 3

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Δεκ 2013 3:47 pm
από Dimitris
2εκ ψηλότερα είναι τα εργοστασιακά εμπρόσθια ελατήρια από το πισωκίνητο και με ακριβὠς τις ίδιες προδιαγραφές....

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Δεκ 2013 9:56 pm
από t3 syncro tool
Άν κατάλαβα καλά Δημήτρη μπορούμε να πάρουμε απο 2WD τα μπροστά ελατήρια (που είναι 2cm ψηλότερα) και να τα φορέσουμε μπροστά σε Syncro?

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Δεκ 2013 10:00 pm
από BUS1988
Σωστά κατάλαβες Μπάμπη, το κάνουν κατά κόρον στην Αγγλία

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Δεκ 2013 11:05 am
από stavros syncro
Dimitris έγραψε:2εκ ψηλότερα είναι τα εργοστασιακά εμπρόσθια ελατήρια από το πισωκίνητο και με ακριβὠς τις ίδιες προδιαγραφές....
Οσο ζεις μαθαίνεις...να κάτι που δεν ήξερα....

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Δεκ 2013 9:16 pm
από t3 syncro tool
Πήγα σήμερα στον Πετρόπουλο στο Μενίδι και βάλαμε 2 μπροστά ελατήρια απο Syncro και 2WD μαζί.
Ίδιο πάχος και ίδιος αριθμός σπειρών, πιό αραιές και κανα 2 πόντους πιό ψηλό το 2WD.
Έχετε δίκιο τελικά.
Ούτε ο Πετρόπουλος το ήξερε. Έμεινε άφωνος. :o
Τώρα απο σκληρότητα δέν μπορώ να πώ.
Μιά δοκιμή θα μας πείσει, αλλά αφού λέει ο Θέμης οτι τα βάζουν κατα κόρον, θα είναι ΟΚ.

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Δεκ 2013 9:26 pm
από mitsyncro
:?: Εαν παιρνει 2 ποντους μπροστα με τα ελατηρια του 2wd δεν χρειαζονται spacers-δισκοι; :?:

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Δεκ 2013 10:38 pm
από t3 syncro tool
Με 2 πόντους μεγαλύτερα ελατήρια θα πάς στους 3 με 3,5 πόντους σήκωμα, άν έχουν βέβαια την ίδια σκληρότητα τα ελατήρια του 2WD με του Syncro, και δέν θα χρειαστείς Spacers.

Μιλάμε για μπροστά βέβαια. Πίσω θα χρειαστείς Spacers, αλλά είναι πολύ εύκολα στην κατασκευή.

Άν βάλεις οτι εσύ, έχεις και μεγαλύτερα λάστχα στην διάμετρο, νομίζω οτι είναι ένα καλό συνολάκι για αρχή, χωρίς να ξεφεύγεις πολύ απο της προδιαγραφές της VW.

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Δεκ 2013 11:47 pm
από BUS1988
Είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα πάντως μια που δεν έχω προσωπική άποψη...

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Δεκ 2013 12:49 am
από t3 syncro tool
BUS1988 έγραψε:Είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα πάντως μια που δεν έχω προσωπική άποψη...
+100

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2013 11:35 am
από Hellenic Vanagon
t3 syncro tool έγραψε:
BUS1988 έγραψε:Είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα πάντως μια που δεν έχω προσωπική άποψη...
+100
Aπό το αρχείο των 2 dvd:

Αναφορά:

" nice detail: in addition to bigger wheels (wich lift the car quite a bit) Johnny also added front springs from a 2wd transporter and homemade spacers for the rear springs. The front springs from a 2wd transporter are reported to be 3 cm longer than those for the syncro. Works very well according to our man in southern Sweden."

Εικόνες αρχείου: