Τη μετατροπή την έχω κάνει εδώ και 4 χρόνια.. Ά ρε, πώς περνάνε τα άτιμα
Με κατανάλωση περί τα 16λ/100χλμ., δεν έπαιρνε άλλη καθυστέρηση...
Στον MV - digifant που έχω, τοποθετήθηκε τελευταίας γενιάς υγραεριοκίνηση, με "εγκέφαλο", ο οποίος ουσιαστικά αντιγράφει τον digifant και λειτουργεί με copy-paste. Τον βάλαμε μπροστά από το αριστερό πίσω φανάρι.
27032009032.jpg
Τα ψεκαστήρια τοποθετήθηκαν στην πολλαπλή εισαγωγής, στις άκρες, κοντά στους κυλίνδρους.
27032009034.jpg
Ο "πνεύμονας" πήρε ζεστό νερό από τους μεγάλους σωλήνες παροχής και επιστροφής από το ψυγείο.
26032009025.jpg
Για τα σωληνάκια υποπίεσης, τρυπήθηκε ο κεντρικός "συλλέκτης" της εισαγωγής.
26032009028.jpg
Φαίνεται πως έγινε καλή δουλειά.
27032009036.jpg
Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα, εκτός από μια φορά που σχίστηκε ένα σωληνάκι υποπίεσης με αποτέλεσμα να σβήνει ο κινητήρας μετά την επιβράδυνση. Αλλά αυτό διορθώθηκε γρήγορα και εύκολα.
Δεξαμενή 80lt, με ωφέλιμη χωρητικότητα 64lt. Πίσω από το πίσω κάθισμα, κατά μήκος. Πιάνει χώρο όσο τα ντουλάπια.
Η εμπειρία μέχρι τὠρα, λέει καλά πράγματα:
1. Η κατανάλωση στο υγραέριο δεν αυξήθηκε σε σχέση με της βενζίνης.
2. Η ισχύς δεν φαίνεται να πέφτει με το υγραέριο. π.χ. σε ανηφόρα, όταν επιλέγω αλλαγή στο καύσιμο, δεν έχω καμιά αίσθηση αλλαγής στο τράβηγμα. Όσο κι αν είναι αυτό
3. Σύστημα λίπανσης δεν έχω βάλει. Ένα καλό του συστήματος είναι ότι με το ξεκίνημα παίρνει με βενζίνη και μετά 1' (μιλάμε για ζεστό κινητήρα) γυρίζει στο υγραέριο, οπότε μαλακώνει, κάπως, η "ξεραΐλα" του υγραερίου.
4. Τις κρύες μέρες του χειμώνα, κάνει γύρω στα 5' να ζεσταθεί και να μπει το υγρέριο. Το καλοκαίρι δεν κάνει πάνω από 2'.
Η "ασπρίλα" άραγε είναι κακό πράγμα? Μήπως είναι όλα πολύ καθαρά, σε σχέση με τη "μαυρίλα" των άκαυστων υδρογονανθράκων?
Θα δείξει
όταν ανοίξω τη μηχανούλα, θα σας πω...