Εξαρτάται....elgreco έγραψε:O κωδικος του κιβωτιου ειναι ΑVK. Η εργοστασιακη μηχανη ηταν 1.6 TD και τωρα φοραει 1.9 TD. Πρεπει να 'παιξω' με τα γραναζια του κιβωτιου; Η αληθεια ειναι οτι τωρα 1η, 2η και 3η μπαινουν βρουμ βρουμ βρουμ και η 4η....πρρρρρ. Μεσα στη πολη, σπανια τη βαζω
Το σαζμάν σου είναι ίδιο με το δικό μου (AHF) με μόνη διαφορά ότι εσύ έχεις λίγο πιο μακρυα 2α (1,882 αντί για 2,065).
Η σχέση των διαφορικών σου είναι 5,43.
Πάμε τώρα....
Τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις?
Τα πάντα είναι συνάρτηση διαφόρων παραγόντων.
Εάν το πρόβλημα σου είναι ότι "κρεμάει" στην τέταρτη (0,78) μπορείς να βάλεις 4η από βενζίνα (0,82), μειώνοντας βέβαια έτσι την ταχύτητα ταξιδίου σου.
Εφόσον βέβαια θεωρείς ότι το δικό σου κρεμάει στην 4η, εάν οδηγήσεις το δικό μου θα σου πέσει το σαγόνι, μια που για να βάλεις από 3η 4η πρώτα κάνεις ένα φραπέ, μετά μπουμπουνίζεις την 3η και μετά αφού μπεί η 4η χαλαρώνεις και πίνεις με την ησυχία σου τον φραπέ σου μέχρι να ανεβάσει πάλι στροφές και να αρχίζει να τραβάει....
Αυτό είναι το αντίτιμο του να μπορώ να ταξιδεύω με 110 πραγματικά και λίγες στροφές στο μοτέρ χωρίς να μακρύνω τις G, 1η και 2η.