Μεγάλη κουβέντα άνοιξες Βασίλη.
Και για να ξεκαθαρίσουμε πρώτα πρώτα κάτι.
Μετατροπή απο Βενζίνη σε πετρέλαιο απαγορεύεται δια ροπάλου. (Εδώ έχουν εμπλακεί οι αντιπρωσωπείες για να πουλάνε καινούργια Diesel αυτοκίνητα και όχι να μετατρέπουμε τα παλιά για οικονομία και να τα κρατάμε.)
Απο πετρέλειο σε βενζίνη επιτρέπεται κανονικά αλλά μόνο άν πάς 10% πάνω ή 10% κάτω στον κυβισμό με βάση τον κινητήρα που είχες πάνω. Αυτά για να είσαι νόμιμος. Άν θέλεις να είσαι παράνομος κάνεις ότι θέλεις.
Περισσότερα για τις μετατροπές θα σου πούνε τα παιδιά που έχουν Diesel, έχουν εμπλακεί σε μετατροπές τέτοιου είδους και γνωρίζουν πάρα πολλά πράγματα.
Εγώ είμαι κατα συνείδηση βενζινάκιας.
Επειδή όμως σκέφτομαι να αγοράσω και ένα ΙΧ T3, απο ότι έχω μάθει εδώ μέσα, αυτό που θα έκανα εγώ θα ήταν να αγοράσω ένα Diesel 1600 (για χαμηλά τέλη, τεκμήριο, ασφάλεια κτλπ) και να του βάλω πάνω έναν 1.9 ΤDI κινητήρα με σαζμάν απο βενζίνη, αδήλωτο φυσικά. Είναι το καλύτερο σε πετρέλαιο.
Επίσης να ξέρεις, και θα στα πούν και τα παιδιά αυτά, οτι τα βήματα στα σαζμάν είναι διαφορετικά μεταξύ πετρελαίου και βενζίνης. Τα πετρέλαια έχουν πιό αργό βήμα και τα βενζίνης πιό γρήγορο.
Επίσης άν έχεις βαρύ πόδι στο γκάζι να πάρεις ωποσδήποτε βενζίνη γιατί θα σου σπάσει τα νεύρα το πετρέλαιο, θα το βαρεθείς και θα το πουλήσεις στο τέλος. Για οικονομία βάλε του γκάζι.
Άν είσαι συντηρητικός και ήρεμος μπορείς να πάρεις πετρέλαιο.
(Δέν αναφέρομαι φυσικά στην τελική ταχύτητα αλλά στο ρεπρίζ του αυτοκινήτου.)