Σελίδα 1 από 3

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013 5:14 pm
από syncrogr
Με το που βρω ένα Τ3 syncro σκέφτομαι για αλλαγή μοτέρ το συντομότερο. Οπότε έχουμε κάτι να προτείνουμε σε diesel με κριτηρια την αξιοπηστία και την οικονομία (φυσικά) σε μία καλή αναλογία με ροπή και δύναμη; Να γλητώσουμε κανά Ευρω στις βενζίνες :P
Και για τι κόστος μιλάμε στο περίπου με αγορά και τοποθέτηση;
Ευχαριστω!

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013 5:43 pm
από sotyanif
Βασίλη ,απο όσο ξέρω ,αλλαγή καυσίμου ,απαγορεύεται δια ροπάλου :o :o
Ειδικά απο βενζίνη σε πετρέλαιο :shock:
Παλαιότερα που απαγορευότανε το πετρέλαιο για τα επιβατικά ,επιτρεπόταν να βάλεις βενζίνη ,στα πετρελαιοκίνητα ,που αγοράζονταν απο ΟΔΔΥ.

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013 5:49 pm
από syncrogr
Δεν μας πειράζει,δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα ;) ;) Άρα ψάχνουμε για μοτεράκι για να είμαστε έτοιμοι και προετοιμασμενοι

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013 6:01 pm
από sotyanif
syncrogr έγραψε:Δεν μας πειράζει,δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα ;) ;) Άρα ψάχνουμε για μοτεράκι για να είμαστε έτοιμοι και προετοιμασμενοι
:( :shock: :? :? :? :?








Τα πετρελαιόπαιδα απο 'δω μέσα ,θα σου πούνε πιο πολλά.
Απο όσο ξέρω ,θέλεις άλλο τεπόζιτο ,άλλο σαζμάν,κλπ.κλπ. :roll:

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013 6:11 pm
από syncrogr
Ωωωχ :shock: :o :cry:
Σε ευχαριστώ προς το παρόν

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013 8:02 pm
από t3 syncro tool
Μεγάλη κουβέντα άνοιξες Βασίλη. :D

Και για να ξεκαθαρίσουμε πρώτα πρώτα κάτι.
Μετατροπή απο Βενζίνη σε πετρέλαιο απαγορεύεται δια ροπάλου. (Εδώ έχουν εμπλακεί οι αντιπρωσωπείες για να πουλάνε καινούργια Diesel αυτοκίνητα και όχι να μετατρέπουμε τα παλιά για οικονομία και να τα κρατάμε.)
Απο πετρέλειο σε βενζίνη επιτρέπεται κανονικά αλλά μόνο άν πάς 10% πάνω ή 10% κάτω στον κυβισμό με βάση τον κινητήρα που είχες πάνω. Αυτά για να είσαι νόμιμος. Άν θέλεις να είσαι παράνομος κάνεις ότι θέλεις.

Περισσότερα για τις μετατροπές θα σου πούνε τα παιδιά που έχουν Diesel, έχουν εμπλακεί σε μετατροπές τέτοιου είδους και γνωρίζουν πάρα πολλά πράγματα.
Εγώ είμαι κατα συνείδηση βενζινάκιας.
Επειδή όμως σκέφτομαι να αγοράσω και ένα ΙΧ T3, απο ότι έχω μάθει εδώ μέσα, αυτό που θα έκανα εγώ θα ήταν να αγοράσω ένα Diesel 1600 (για χαμηλά τέλη, τεκμήριο, ασφάλεια κτλπ) και να του βάλω πάνω έναν 1.9 ΤDI κινητήρα με σαζμάν απο βενζίνη, αδήλωτο φυσικά. Είναι το καλύτερο σε πετρέλαιο.
Επίσης να ξέρεις, και θα στα πούν και τα παιδιά αυτά, οτι τα βήματα στα σαζμάν είναι διαφορετικά μεταξύ πετρελαίου και βενζίνης. Τα πετρέλαια έχουν πιό αργό βήμα και τα βενζίνης πιό γρήγορο.

Επίσης άν έχεις βαρύ πόδι στο γκάζι να πάρεις ωποσδήποτε βενζίνη γιατί θα σου σπάσει τα νεύρα το πετρέλαιο, θα το βαρεθείς και θα το πουλήσεις στο τέλος. Για οικονομία βάλε του γκάζι.
Άν είσαι συντηρητικός και ήρεμος μπορείς να πάρεις πετρέλαιο.
(Δέν αναφέρομαι φυσικά στην τελική ταχύτητα αλλά στο ρεπρίζ του αυτοκινήτου.)

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013 9:39 pm
από BUS1988
Πολύ μεγάλη κουβέντα πραγματικά :roll:
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Εάν το budget μας είναι περιορισμένο ξεχνάμε το πετρέλαιο, η μετατροπή σε Tdi είναι ακριβή για να γίνει σωστά και προϋποθέτει γενναία επέμβαση στο σαζμάν (με αντίστοιχα γενναίο χώσιμο του χεριού στην τσέπη).
Ο λόγος είναι ότι οι Tdi κινητήρες αποδίδουν χαμηλότερα από τους TD που φοράει κανονικά το αυτοκίνητο, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται πολύ αργότερο σε ταχύτητα ταξιδιού και επίσης έχουν πολλή ροπή χαμηλά που δεν μπορεί να διαχειριστεί το σαζμάν χωρίς μετατροπές.
Υπάρχει βέβαια η ενδιάμεση λύση του να βάλουμε μόνο τις πλάκες αναλίπανσης στο σαζμάν χωρίς αλλαγή γραναζιών, αρκεί να είσαι διατεθιμένος να ταξιδεύεις με 85-90.
Αν πάς από βενζίνα σε πετρέλαιο (παράνομα, δεν το συνιστώ - μέχρι κατάσχεση του αυτοκινήτου αν σε πιάσουν ή ακόμα και πρόστιμα σε πενταψήφια νούμερα) θα έχεις πρόβλημα με το ρεζερβουάρ (επιλύσιμο βέβαια) μια που η μίζα στη χελώνα του σαζμάν κάθεται σε διαφορετικό σημείο βενζίνα-πετρέλαιο και το ρεζερβουάρ έχει στο αντίστοιχο σημείο βαθούλωμα για να "φωλιάζει" η μίζα, οι σχέσεις (πιο μακρύ διαφορικό) μπορεί να καθίσουν λίγο καλύτερα στο Tdi και αν βάλεις και γρανάζι 4ης από diesel (0,78 αντί 0,85 στη βενζίνη) θα μακρύνει κι΄άλλο.
Εάν σε ενδιαφέρει προτίστως η οικονομία καυσίμου με το μικρότερο δυνατόν κόστος μετατροπής η πρόταση μου είναι 2.0 GTI AGG 8V 115 άλογα με υγραέριο.
Τέλος θα διαφωνίσω με τον Μπάμπη όσον αφορά τις ρεπρίζ πετρελαίου-βενζίνης, συγκρίνοντας πάντα ανάλογης ιπποδύναμης μοτέρ το 1.9 Tdi είναι σαφέστατα πιο γρήγορο στις ρεπρίζ από τον 2,1 MV (τεσταρισμένο πολλές φορές στα ταξίδια μας με τον Θανάση), ενώ σε ταχύτητα ταξιδίου πάνε μαζί.

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013 10:16 pm
από t3 syncro tool
BUS1988 έγραψε:Τέλος θα διαφωνίσω με τον Μπάμπη όσον αφορά τις ρεπρίζ πετρελαίου-βενζίνης, συγκρίνοντας πάντα ανάλογης ιπποδύναμης μοτέρ το 1.9 Tdi είναι σαφέστατα πιο γρήγορο στις ρεπρίζ από τον 2,1 MV (τεσταρισμένο πολλές φορές στα ταξίδια μας με τον Θανάση), ενώ σε ταχύτητα ταξιδίου πάνε μαζί.
Θέμη συμφωνούμε τελικά γιατί όταν το έγραφα σκεφτόμουν τους κλασικούς diesel (1600 - 1900) και όχι τον TDI σε σύγκριση βέβαια πάντα με τα δικά μου δεδομένα. (DJ κινητήρα και ελαφρύτερο αμάξωμα).

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2013 10:06 pm
από syncrogr
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας,εκτιμώ πολύ το εδιαφέρον.Η αλήθεια είναι οτι περίμενα πιο απλά τα πράγματα στο πρακτικό κομμάτι της μεταροπης σε πετρέλαιο. :? :? Ευτυχώς που βρήκα και 10 ανθρώπους που να κατέχουν το αντικείμενο και να έχουν τη διάθεση να δώσουν τις γνώσεις τους. :) Τώρα έχω μία πιο ολοκληρωμένη άποψη......
Ευχαριστώ!

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Φεβ 2013 2:55 am
από elgreco
Οταν κανετε ενα διαλειμματακι, στειλτε στην Αμερικη καμια 20αρια ΑΑΖ γιατι σπανιζουν εδω περα.....Αντε μπραβο, να κανουμε καμια δουλεια.