κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
- sotyanif
- Δημοσιεύσεις: 2015
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
- Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη
κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
Βρήκα τα παρακάτω σχέδια,για κατασκευή πάνω στον μπροστινό προφυλακτήρα.
Είναι για προστασία απο καγκουρό (Αυστραλιανό σάϊτ βλέπετε)
Πολλοί βάζουν τέτοια bull bars και τους αρέσουν κιόλας.
Εγώ πιστεύω οτι μόνο παραπάνω βάρος προσθέτουν.
Δεν έχω σκεφτεί κάποιον πρακτικό λόγο ύπαρξης.
Δείχνει απλός και εύκολος στην κατασκευή.
Καλή επιτυχία σε όσουν επιχειρήσουν να τον κατασκευάσουν
http://members.ozemail.com.au/~pjlander/Bullbar.htm
Είναι για προστασία απο καγκουρό (Αυστραλιανό σάϊτ βλέπετε)
Πολλοί βάζουν τέτοια bull bars και τους αρέσουν κιόλας.
Εγώ πιστεύω οτι μόνο παραπάνω βάρος προσθέτουν.
Δεν έχω σκεφτεί κάποιον πρακτικό λόγο ύπαρξης.
Δείχνει απλός και εύκολος στην κατασκευή.
Καλή επιτυχία σε όσουν επιχειρήσουν να τον κατασκευάσουν
http://members.ozemail.com.au/~pjlander/Bullbar.htm
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
Πάντως, για κίνηση σε ημιαστικό, αστικό και υπεραστικό περιβάλλον, πολύ εύκολα, με απλό διπλασιασμό του στοιχείου απορρόφησης των συγκρούσεων, δημιουργείται ο "cruncher".
Πλεονεκτήματα:
1)Σημαντική αύξηση της παθητικής ασφάλειας, με διπλασιασμό, σχεδόν, της ικανότητας απορρόφησης ενέργειας κατά τις μετωπικές συγκρούσεις.
2)Σημαντική αύξηση της προστασίας ακόμα και σε μετωπικές "offset", είτε στις κλασσικές με 50% επικάλυψη είτε στις νέου τύπου, με πολύ μικρή επικάλυψη, που διαλύουν κυριολεκτικά ένα αυτοκίνητο, επειδή η κινητική ενέργεια εφαρμόζεται σε πολύ μικρή, και μη σχεδιασμένη ειδικά, επιφάνεια.
3)Εύκολη και φτηνή κατασκευή, με μόνο απαιτούμενο ανταλλακτικό το "deformation element".
4)Πανίσχυρη αλλά και πολύ ελαφριά κατασκευή γιατί εκμεταλεύεται την υπάρχουσα υποδομή.
5)Απαρατήρητος από το αδιάφορο και μη εκπαιδευμένο μάτι, προσθέτει όμως, διακριτικά αλλά και δραστικά, στην εμφάνιση, για όσους "βλέπουν".
Μειονεκτήματα:
1)Δεν κάνει για ταύρους γιατί δεν είναι "bull bar".
2)Mειώνει την γωνία προσβολής, (προσέγγισης), ενός εμποδίου κατά μερικές μοίρες, κάτι που ξεπερνιέται αν στο αυτοκίνητο τοποθετηθεί σύστημα ρύθμισης του ύψους, η με μόνιμη ανύψωση μερικών πόντων.
Τhe cruncher
Πλεονεκτήματα:
1)Σημαντική αύξηση της παθητικής ασφάλειας, με διπλασιασμό, σχεδόν, της ικανότητας απορρόφησης ενέργειας κατά τις μετωπικές συγκρούσεις.
2)Σημαντική αύξηση της προστασίας ακόμα και σε μετωπικές "offset", είτε στις κλασσικές με 50% επικάλυψη είτε στις νέου τύπου, με πολύ μικρή επικάλυψη, που διαλύουν κυριολεκτικά ένα αυτοκίνητο, επειδή η κινητική ενέργεια εφαρμόζεται σε πολύ μικρή, και μη σχεδιασμένη ειδικά, επιφάνεια.
3)Εύκολη και φτηνή κατασκευή, με μόνο απαιτούμενο ανταλλακτικό το "deformation element".
4)Πανίσχυρη αλλά και πολύ ελαφριά κατασκευή γιατί εκμεταλεύεται την υπάρχουσα υποδομή.
5)Απαρατήρητος από το αδιάφορο και μη εκπαιδευμένο μάτι, προσθέτει όμως, διακριτικά αλλά και δραστικά, στην εμφάνιση, για όσους "βλέπουν".
Μειονεκτήματα:
1)Δεν κάνει για ταύρους γιατί δεν είναι "bull bar".
2)Mειώνει την γωνία προσβολής, (προσέγγισης), ενός εμποδίου κατά μερικές μοίρες, κάτι που ξεπερνιέται αν στο αυτοκίνητο τοποθετηθεί σύστημα ρύθμισης του ύψους, η με μόνιμη ανύψωση μερικών πόντων.
Τhe cruncher
The Syncro Heresy
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3169
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
- Τοποθεσία: volos
- Επικοινωνία:
Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
με το κτεο τι παιζει; το περνανε;
...my name is Cooled, Air Cooled.
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
Στην παραπάνω φωτό, η οπτική γωνία είναι τέτοια, επίτηδες, που τονίζει την δομή.dimitris_volos έγραψε:με το κτεο τι παιζει; το περνανε;
Στην πραγματικότητα μόνο ένα ειδικό μάτι μπορεί να το προσέξει.
Όποτε πέρασα από ΚΤΕΟ, ούτε καν το πρόσεξαν.
Προσοχή! Δεν μιλάμε για κάποια τυχαία και ανεξέλεγκτη προσθήκη αλλά για το "deformation element" της VW που ήδη αποτελεί το εμπρός μέρος του προφυλακτήρα.
Ράβεται με Αργκόν γύρω-γύρω στο ήδη υπάρχον στοιχείο, και έτσι ταιριάζει απόλυτα και αρμονικά, χωρίς προεξοχές, και το αποτέλεσμα είναι πολύ διακριτικό, όπως, περίπου, εμφανιζόντουσαν οι προφυλακτήρες στα Αμερικανικών προδιαγραφών Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα των δεκαετιών '70 και '80.
Από την άλλη, επειδή ράβεται παντού περιφερειακά, (σε αντίθεση με ένα "bull bar" που στηρίζεται μόνο σημειακά), και ακολουθεί την υπάρχουσα, πολύ ισχυρή, δομή θόλου, γίνεται πολύ ισχυρό αλλά και πολύ απορροφητικό λόγω αύξησης του διαθέσιμου πλάτους, (βάθους), πρόσληψης της ενέργειας.
Απαραίτητη δοκιμασία για την σωστή λειτουργία του κατά την στιγμή της παραμόρφωσης: από το απώτατο άκρο
του προφυλακτήρα θα πρέπει να διατηρείται η δυνατότητα της υπάρχουσας δομής, να αντέχει στην ανύψωση, με γρύλλο, του αυτοκινήτου χωρίς φαινόμενα στρέβλωσης.
The Syncro Heresy
-
- Δημοσιεύσεις: 85
- Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 7:14 pm
Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
Παιδιά είμαι τελείος αμύητος, δεν έχω καταλάβει τπτ. Μπορείτε να πείτε τι είναι το cruncher; τι εννοείς ότι το κολλάς γύρω-γύρω; τι είναι deformation element; Μήπως να το πιάναμε από την αρχή για να καταλάβω τι λέτε;
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
Eυχαρίστως!pada έγραψε:Παιδιά είμαι τελείος αμύητος, δεν έχω καταλάβει τπτ. Μπορείτε να πείτε τι είναι το cruncher; τι εννοείς ότι το κολλάς γύρω-γύρω; τι είναι deformation element; Μήπως να το πιάναμε από την αρχή για να καταλάβω τι λέτε;
(Άλλο που δεν ήθελα! )
O "Cruncher", (τραγανιστής), είναι αυτός που...τραγανίζει σαν καλοψημένο, εύθραυστο, μπισκότο τον αντίπαλο!
Φυσικά εδώ δεν υπάρχει μπισκότο αλλά ούτε και αντίπαλος!
Χιουμοριστικά έχω δώσει αυτό το όνομα σε μία διάταξη που, όταν...λειτουργεί, προκαλεί σοκ και δέος, παράγοντας χαρακτηριστικούς ήχους θραύσης γιγάντιου μπισκότου, (οι λαμαρίνες του άλλου εμπλεκόμενου οχήματος), και μία γλυκειά γεύση ασφάλειας!
Eννοείται πως ολόψυχα ευχόμαστε να μην πάθει κανείς τίποτα, άλλωστε στην θέση του άλλου οδηγού μπορεί να βρεθούμε και εμείς κάποια στιγμή!
Αλλά ας αρχίσουμε από την...αρχή...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Τρί 05 Φεβ 2013 9:49 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
Το Τ3, στο εξωτερικό, το αποκαλούν χαϊδευτικά "bully", (ταυράκι), ίσως λόγω της σκληρής κατασκευής του, (πολύ χοντρή ατσαλολαμαρίνα και σκληρότητα σασί 7 βαθμών, ενώ τα συμβατικά αυτοκίνητα, κατά 95%, δεν ξεπερνούν τους 3 βαθμούς), του όγκου του, του τρόπου που λικνίζεται ελαφρά αριστερά-δεξιά όταν κινείται αργά, εκτός δρόμου, αλλά και του δέους που προκαλεί όταν πλησιάζει με ταχύτητα.
(Χαρακτηριστικά αναφέρω, πως όταν πλησιάζεις σε ανοικτή συγκέντρωση ανθρώπων, όπως σε αυτούς που περιμένουν σε στάση το λεωφορείο, πολύ συχνά θα δεις να κάνουν, ασυναίσθητα, ένα βήμα προς τα πίσω! )
Όμως, πιστεύω, θα ήταν καλύτερο ένα χαϊδευτικό που παραπέμπει σε έντομο, γιατί, ειδικά το SYNCRO, και "κολλάει" στο οδόστρωμα με τέτοιον τρόπο που σε κάνει να νομίζεις ότι θα μπορούσε να κινηθεί και ανάποδα, (στο ταβάνι), και εξωσκελετό διαθέτει, και τεχνικές αράχνης, για την προστασία των επιβατών, χρησιμοποιεί!
Tώρα θα μου πεις τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον "cruncher";
(Χαρακτηριστικά αναφέρω, πως όταν πλησιάζεις σε ανοικτή συγκέντρωση ανθρώπων, όπως σε αυτούς που περιμένουν σε στάση το λεωφορείο, πολύ συχνά θα δεις να κάνουν, ασυναίσθητα, ένα βήμα προς τα πίσω! )
Όμως, πιστεύω, θα ήταν καλύτερο ένα χαϊδευτικό που παραπέμπει σε έντομο, γιατί, ειδικά το SYNCRO, και "κολλάει" στο οδόστρωμα με τέτοιον τρόπο που σε κάνει να νομίζεις ότι θα μπορούσε να κινηθεί και ανάποδα, (στο ταβάνι), και εξωσκελετό διαθέτει, και τεχνικές αράχνης, για την προστασία των επιβατών, χρησιμοποιεί!
Tώρα θα μου πεις τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον "cruncher";
The Syncro Heresy
-
- Δημοσιεύσεις: 85
- Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 7:14 pm
Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
Ναι ... όντως
- stavros syncro
- Δημοσιεύσεις: 1277
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: κατασκευή στον προφυλακτήρα-bull bars
Πολύ καλό το ονομαζόμενο "cruncher", ιδίως για μέσα στην πόλη σε μικρές ταχύτητες γλυτώνεις πολλές ζημιές.
Για off road όμως μειώνει κατα πολύ την γωνία εισόδου σε εμπόδια και είναι εντελώς άβολο.
Τώρα και σκάβουμε μπροστά με την μούρη μας. Φανταστείτε να την μεγαλώσουμε καμιά 15αριά πόντους κι'όλας
Για off road όμως μειώνει κατα πολύ την γωνία εισόδου σε εμπόδια και είναι εντελώς άβολο.
Τώρα και σκάβουμε μπροστά με την μούρη μας. Φανταστείτε να την μεγαλώσουμε καμιά 15αριά πόντους κι'όλας
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ