To πλάτος της προσθήκης είναι λιγότερο από 10 πόντοι, το όφελος όμως στην παθητική ασφάλεια είναι τεράστιο.t3 syncro tool έγραψε:Πολύ καλό το ονομαζόμενο "cruncher", ιδίως για μέσα στην πόλη σε μικρές ταχύτητες γλυτώνεις πολλές ζημιές.
Για off road όμως μειώνει κατα πολύ την γωνία εισόδου σε εμπόδια και είναι εντελώς άβολο.
Τώρα και σκάβουμε μπροστά με την μούρη μας. Φανταστείτε να την μεγαλώσουμε καμιά 15αριά πόντους κι'όλας
Όταν το "deformation element" έχει εξαντλήσει τα περιθώρια παραμόρφωσης, αρχίζει να επηρρεάζεται το σασί, περιορίζοντας τον χώρο, (και τις πιθανότητες), επιβίωσης των επιβατών.
Αυτό το φαινόμενο δεν εξαλείφεται με τον "τραγανιστή", αλλά συμβαίνει πολύ αργότερα, δίνοντας την δυνατότητα στον "εξωσκελετό" του Τ3 να αντέξει σε μεγαλύτερες καταπονήσεις.
Θα έπρεπε η VW να το είχε κάνει η ίδια, αλλά σταμάτησε εκεί που την συνέφερε, καλύπτοντας απλά τις απαιτήσεις των προδιαγραφών της εποχής.
Όσο για τις εκτός δρόμου διαδρομές, πολύ εύκολα οι μοίρες προσβολής εμποδίου διατηρούνται με μία, (μικρή), ανύψωση του αμαξώματος, που με την σειρά της αυξάνει και αυτή ακόμα περισσότερο την παθητική ασφάλεια, φέρνοντας σε επαφή τον "θώρακα" του Τ3 με πολύ εύθραυστα σημεία του "αντισυμβαλλόμενου".
Φίλε PADA το deformation element είναι αυτό στην εικόνα με το νούμερο 4, και είναι βασικό στοιχείο στην "άμυνα"
ενός Τ3 σε περίπτωση ατυχήματος.
Είναι αυτό που προτείνω να διπλασιαστεί.
Eδώ βλέπουμε την θολοτή κατασκευή του εμπρός μέρους του Τ3, (πολλαπλάσια αντοχή στην συμπίεση σε σχέση με μία ίδια ευθύγραμμη δομή), τα στοιχεία τύπου Υ, (7), που για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν σε αυτοκίνητο, (στο Τ2 του 1975), επιτρέποντας άριστη συμπεριφορά στην νέα δοκιμασία μετωπικής offset πολύ μικρής επικάλυψης, (λιγότερο από το 50%), (απίστευτη πρόβλεψη πριν 35 χρόνια!), με την προϋπόθεση ότι δημιουργούμε χώρο με τον προτεινόμενο διπλασιασμό, και το deformation element, (1), έτοιμο για...περιπέτειες:
(Το κομμάτι του διπλασιασμού είναι το #1, αλλά από την κυκλική γραμμή και εμπρός).
Βλέπεις αγαπητέ PADA, πως αυτό που μοιάζει με μπροστινό προφυλακτήρα σε ένα Τ3, δεν έχει σχέση με ότι συναντάμε σε άλλα αυτοκίνητα, αλλά αποτελεί ένα "εξωσκελετό" που αποροφά την ενέργεια των συγκρούσεων, κάτι που στις συμβατικές σχεδιάσεις συμβαίνει εσωτερικά του οχήματος, στις λεγόμενες "ζώνες απορρόφησης", στον συμβατικό σκελετό δηλαδή που υφίσταται εκεί.
Περισσότερα στην συνέχεια.
Καλημέρα σας!