ερωτηση(hardtop σε αγροτικό)

ΣΑΒΒΑΣ
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2013 8:30 pm
Τοποθεσία: ΛΑΓΚΑΔΑΣ

ερωτηση(hardtop σε αγροτικό)

Δημοσίευση από ΣΑΒΒΑΣ »

Πως μπορεις να βαλεις hardtop σε αγροτικό και να ειναι νομιμο ;
ΟΛΟΙ ΠΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από dimitris_volos »

νομιζω για ειναι νομιμο πρεπει να περασει απο μηχανολογικο
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
ΣΑΒΒΑΣ
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2013 8:30 pm
Τοποθεσία: ΛΑΓΚΑΔΑΣ

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από ΣΑΒΒΑΣ »

Ξέρεις πως γίνετε η διαδικασια ; βασικά ενα αγροτικό syncro αλαζει σε ίχ
ΟΛΟΙ ΠΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από dimitris_volos »

Θα πρεπει να ρωτησεις στο μηχανολογικο, ή σε καποιο γραφειο μεταβιβασεω. Εχω ομως την εντυπωση πως δε γινεται, κατι με τον εκτελωνισμο πρεπει να παιζει, δεν ειμαι ομως και 100% σιγουρος.
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Για το Hardtop θα πρέπει να εκτελωνιστεί πάλι το αμάξι και να γίνει απο "ανοικτού τύπου" σε "κλειστού τύπου".
Κόστος ιδιαίτερα υψηλώ και απαγορευτικό.

Για το αγροτικό να γίνει Ι.Χ. όχι. Δέν γίνετε στην Ελλάδα.
Άπαξ και εκτελωνιστεί το αυτοκίνητο αγροτικό ή επαγγελματικό δέν αλλάζει στην ζωή του όλη.
Ακόμα και η εταιρεία - επιχείρηση να κλείσει, καταθέτεις πινακίδες, το πέρνει κάποιο μέλος στο όνομά του, (αυτοπαράδοση ονομάζετε η διαδικασία) και μπορεί να το πουλήσει πάλι, μόνο σάν επαγγελματικό-αγροτικό.


Σου παραθέτω απο άλλο forum την διαδικασία για το Hardtop:

Έτσι λοιπόν ξεκίνησα τη διαδικασία της νομιμοποίησής του. Αυτό που κάνεις πρώτα από όλα είναι να το εκτελωνίσεις εκ νέου. Μπορείς να το κάνεις σε οποιοδήποτε τελωνείο της χώρας. Χρειάζεται να αναθέσεις το θέμα σε ένα εκτελωνιστικό γραφείο γιατί σαν ιδιώτης δεν θα βρεις άκρη μέσα στις τόσες υπογραφές και τα γραφεία που χρειάζεται. Εμένα μου κόστισε ο εκτελωνιστής 150 ευρώ για την διεκπεραίωση. Ο εκ τελωνισμός εκ νέου στο όχημα περίπου 2400 ευρώ (είναι ανάλογα τα κ.ε. του οχήματος). Το δικό μου είναι 2400 κ.ε. Το πας στην αρχή χωρίς τη μετατροπή με το κουβούκλιο, μπορεί να ζητήσουν να το δουν. Σε εμένα δεν το ζήτησαν στη αρχή Κάποια στιγμή μέσα στη διαδικασία θα απαιτηθεί ο έλεγχος από τους τελωνιακούς και πρέπει να το φέρεις με το κουβούκλιο τοποθετημένο για να το ελέγξουν αυτό και τον αριθμό πλαισίου του αμαξώματος. Η όλη διαδικασία μου πήρε περίπου μία εβδομάδα. Για να προχωρήσεις σε αυτή τη διαδικασία χρειάζεται να προσκομίσεις:
α. Μία βεβαίωση, από οποιοδήποτε τεχνικό τμήμα υπουργείου συγκοινωνιών που είναι κοντά σου, που να δηλώνει ότι το αντίστοιχο όχημα δέχεται μετασκευή σε κλειστή καρότσα. Αυτή ή βεβαίωση βγαίνει εύκολα με τον αριθμό πλαισίου αλλά καλό είναι να έχεις μαζί σου το όχημα μη τυχόν και θέλουν να το δουν.
β. Φωτοαντίγραφο του έντυπου εκτελωνισμού όταν μπήκε στη χώρα. Αυτό το έντυπο βρίσκεται στο πίσω μέρος του φακέλου του οχήματος που φυλάγεται στο αντίστοιχο υπουργείο συγκοινωνιών που ανήκει.
Για την τοποθέτηση του κουβούκλιου απαραίτητα είναι η απόδειξη της αγοράς του και η απόδειξη της τοποθέτησής του. (Χρειάζονται για την έκδοση της άδειας κυκλοφορίας ως κλειστού φορτηγού)
Πηγαίνεις το όχημα στο υπουργείο συγκοινωνιών που ανήκει για έλεγχο και κατάθεση δικαιολογητικών.
Ο έλεγχος γίνεται από ένα ελεγκτή του υπουργείου, που ελέγχει το κουβούκλιο, μετράει το όχημα και το ζυγίζει. Σου δίνει την αναφορά ελέγχου του και το έντυπο ζύγισης του.
Καταθέτεις τα δικαιολογητικά στο υπουργείο:
α. Έντυπα εκτελωνισμού.
β. Αποδείξεις αγοράς και τοποθέτησης.
γ. Την παλιά άδεια κυκλοφορίας.
δ. Έντυπο ΚΤΕΟ
ε. Απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας.
στ. Παράβολο 75 ευρώ από την αγροτική ή τη MILLENNIUM τράπεζα.
ζ. Απόδειξη καταβολής διαφοράς εισφοράς από την εφορία λόγω μετατροπής από ανοικτό σε κλειστό φορτηγό. Αυτό γίνεται σε οποιαδήποτε εφορία και μου στοίχισε 175 ευρώ.
η. Το έντυπο της ζύγισης του οχήματος.
θ. Την αναφορά ελέγχου του οχήματος από τον ελεγκτή.
Και σε λίγη ώρα θα πάρεις την άδεια κυκλοφορίας του κλειστού φορτηγού σου.
Μερικές χρήσιμες πληροφορίες
1. Ο νόμος απαγορεύει πλαϊνά παράθυρα στο κουβούκλιο. Οπότε΄, αν υπάρχουν, θα πρέπει να τα καλύψεις με το ίδιο υλικό κατασκευής του κουβούκλιου. Στη περίπτωσή μου που ήταν πολυεστερικό τα κάλυψα με πολυεστέρα. Ο ελεγκτής μου ανέφερε ότι άμα μετά τα ξανά ανοίξω, δεν θα είμαι καλυμμένος καθότι το μικτό κλιμάκιο γνωρίζει το νόμο και θα υποστώ τις ανάλογες κυρώσεις.
2. Αν πρόκειται να τοποθετήσεις φιμέ διαφάνειες στα τζάμια, να το κάνεις μετά την έκδοση της άδειας γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να σου ζητήσουν στο υπουργείο βεβαίωση από την κατασκευάστρια εταιρία του αυτοκινήτου για τις προδιαγραφές των τζαμιών. Όπως καταλαβαίνεται, αυτό είναι αδύνατο γίνει καθότι δεν εκδείδεται τέτοιο πράγμα και θα αναγκαστείτε να τις βγάλετε προκριμένου να προχωρήσει η διαδικασία.
3. Αν αποφασίσεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο από το εξωτερικό και θέλεις να του βάλεις κουβούκλιο, να ζητήσεις να το εκτελωνίσουν από την αρχή ως κλειστό φορτηγό γιατί μετά θα πληρώσεις τα έξοδα εκτελωνισμού πάλι. Δεν συμψηφίζονται με τον αρχικό εκτελωνισμό ως ανοικτό φορτηγό. Στη περίπτωση μου ήταν 1500 ευρώ που τελικά δεν τα γλίτωσα.
Το όλο κόστος πήγε περίπου λίγο κάτω από τα 3000 ευρώ χωρίς την αγορά, τοποθέτηση και χρώση του κουβούκλιου. Αλλά αν αναλογιστείς ότι σε ένα έλεγχο από ένα μικτό κλιμάκιο η μικρότερη κλίση θα ξεκινάει από 500 ευρώ, με φιλική τιμή, και να βάλεις υπόψη σου τα πρόστιμα από την εφορία και την πιθανή ακινητοποίηση του οχήματος μέχρι να ξαναγίνει ανοικτό, καταλαβαίνεται γιατί με ώθησε να κάνω αυτή τη κίνηση.
Ελπίζω οι πληροφορίες μου να βοηθήσουν τους φίλους που θέλουν να ασχοληθούν με αυτό το θέμα.)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από dimitris_volos »

:shock:
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από BUS1988 »

ΣΑΒΒΑΣ έγραψε:ενα αγροτικό syncro αλαζει σε ίχ
Στο παρελθόν επαγγελματικό έχει μετατραπεί σε ΙΧ αυτοκινούμενο τροχόσπιτο στην Ελλάδα, δεν ξέρω όμως την διαδικασία, ούτε το κόστος (εκτελωνίζεται εκ νέου)
ΣΑΒΒΑΣ
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2013 8:30 pm
Τοποθεσία: ΛΑΓΚΑΔΑΣ

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από ΣΑΒΒΑΣ »

Νομιζω ενας εκτελονιστης θα μου λησει το προβλημα
ΟΛΟΙ ΠΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!
ΣΑΒΒΑΣ
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2013 8:30 pm
Τοποθεσία: ΛΑΓΚΑΔΑΣ

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από ΣΑΒΒΑΣ »

Ευχαριστω παντως πολυ παιδια ,νομίζω στις 27 στον λαγκαδα θα εχω πολλες ερωτήσεις να σας κάνω ολους
ΟΛΟΙ ΠΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από BUS1988 »

ΣΑΒΒΑΣ έγραψε:Ευχαριστω παντως πολυ παιδια ,νομίζω στις 27 στον λαγκαδα θα εχω πολλες ερωτήσεις να σας κάνω ολους
26 Σάββα, μην έρθεις μια μέρα μετά και μας ψάχνεις :lol:
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΔΙΑΦΟΡΑ”