"CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VANAGON

Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Γιάννης - Μεσολόγγι έγραψε:Α, ωραία θέματα και ωραία συζήτηση πιάσατε. Τώρα την πήρα χαμπάρι και τη διάβασα μονορούφι. Είδα και τις παραπομπές. Ωραίος ο Αμερικάνος, αλλά νομίζω ότι και ο Σταύρος δεν έχει να ζηλέψει κάτι. Είναι σε αυτό το επίπεδο και μάλιστα με 16άρι.
Να ευχαριστήσω και τον Hellenic Vanagon που μοιράζεται μαζί μας τις πολλές και χρήσιμες σε όλους μας γνώσεις του.
Να θέσω κι ένα θέμα ρε παιδιά. Πέστε μια καλή κουβέντα και για τον 1,9 TDI. Τι διάολο, δυο μετατροπές έχω κάνει και στα δυο αυτοκίνητα, με AFN και AHF κωδικούς αντίστοιχα. Θα μου επιτρέψετε να υποστηρίξω ότι είναι η βέλτιστη λύση για αυτό το αυτοκίνητο. Ροπή πολύ και χαμηλά, άπιαστη οικονομία σε καύσιμο, μικρή σχετικά συντήρηση, σχετικά αθόρυβη συγκριτικά με τις TD, υποστήριξη με ανταλλακτικά κλπ.
Κάτι ξέρει κι ο Θέμης που το έκανε και μάλιστα στην απαλλαγμένη από ηλεκτρονική εξάρτηση/πολλυπλοκότητα εκδοχή της.
Νομίζω ότι δεν χρειάζονται περισσότερα από τα 110 άλογα αυτής της μηχανής σε αυτό το αυτοκίνητο. Σίγουρα τα περισσότερα θα βοηθούσαν σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά, πάμε αλλού σε κόστος, πατέντες, ανάγκες ενίσχυσης κι άλλων συστημάτων κλπ. Νομίζω είναι η χρυσή τομή.

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.


Έχοντας ζήσει με Τ3, (2WD), από το 1980 έως το 1993, έχω να δηλώσω το εξής:

το αυτοκίνητο αυτό το αγόρασα καινούργιο με τον κινητήρα των, μόλις, 45 ίππων. (CZ, 1600 c.c.).

Toν αντικατέστησα με έναν 85 ίππων. (ΑΝ, 1800 c.c.).

Kατάλαβα πως, τελικά, σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, λόγω βάρους και αντίστασης αέρα, η ιπποδύναμη, ουσιαστικά, θα πρέπει να διαιρείται δια δύο!

Να γιατί και ο...μεγάλος κινητήρας των 85 ίππων ήταν τόσο λίγος, σαν να ήταν, περίπου, 40 hp σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο.

Κατόπιν αγόρασα ένα SYNCRO T3 με τον καταλυτικό κινητήρα των 95 ίππων, (MV, 2100 c.c.), δηλαδή των...47,5 !

Δυστυχώς η "θεωρία" μου επιβεβαιώθηκε για άλλη μία φορά, και το 1997 πέρασα σε ένα κινητήρα των 174 ίππων, (AAH, 2800 c.c., V6).

Mε...87 ίππους, (174 : 2), η κατάσταση έγινε απλώς...υποφερτή, πλησιάζοντας τα επίπεδα ενός μέσου επιβατικού των, μόλις, 1400 c.c.!

Aυτή είναι αλήθεια αγαπητέ Γιάννη, μιά αλήθεια ανεξάρτητη από τύπο κινητήρα η είδος καυσίμου, αλλά, ακόμα, ανεξάρτητη και από αυτοκίνητο.

Είναι η αλήθεια που επιβάλεται από τους νόμους της φυσικής και λέγεται "αναλογία ίππων/βάρος", η "βάρος/ίππο",
και καθορίζει αν ένα αυτοκίνητο έχει, κατ' αρχήν, ικανοποιητική ενεργητική ασφάλεια, που σημαίνει, π.χ., προσπεράσεις χωρίς άσκοπη έκθεση στο αντίθετο ρεύμα, αλλά και απόλαυση κατά την οδήγηση.


Έτσι λοιπόν πιστεύω πως ότι είναι κάτω από 150 hp, (=75 hp), δεν κάνει για ένα Τ3, μάλιστα αν αυτό έχει τα επιπλέον κιλά και απώλειες μετάδοσης ενός SYNCRO.

Iδιαίτερα την στιγμή που, κατά γενική ομολογία των ειδικών, το σασσί του Τ3, (2WD + 4WD), είναι "γρήγορο" και μπορεί να χαρίζει στιγμές μεγάλης απόλαυσης στον ιδιοκτήτη που το συνδυάζει με ένα ισχυρό κινητήρα.

Από την άλλη, η έκπληξη τυχόν εποχούμενων που θα βρεθούν στον δρόμο ενός ισχυρού Τ3 είναι μεγάλη αλλά και πολύ ενδιαφέρον για τον ιδιοκτήτη, (του Τ3), να την...παρατηρεί:

Oυδείς λόγος πανικού!
Εικόνα

:lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Παρ 18 Ιαν 2013 12:21 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Γιάννης - Μεσολόγγι
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2012 12:21 am

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Γιάννης - Μεσολόγγι »

Τι να πω, δεν διαφωνώ. Με ενδιαφέρον διάβασα αυτό το :2 οι ίπποι που ανέφερες. Εμπειρικό μεν, αλλά κι από την προσωπική μου εμπειρία, βλέπω ότι ισχύει. Απλά, δεν το κυνηγάω - όπως λέμε - στην οδήγηση. Αν το κυνηγούσα, θα είχα σίγουρα άλλες απαιτήσεις. Με ικανοποιεί θα έλεγα η αρκετή και σε χαμηλές στροφές ροπή του TDI κινητήρα όπως το δουλεύω σε καθημερινή χρήση. Σε προσπέραση θα έλεγα ότι δεν έχω πρόβλημα, ούτε κατεβάζω τρίτη εύκολα σε ταξίδι, σε ανηφόρες. Διακρίνω ότι, όπως συνήθως οδηγώ, δεν εξαντλώ τα όρια του αυτοκινήτου. Έχει πολλά περιθώρια ακόμα, είμαι γενικά αργός οδηγός, οπότε, ταίριαξε και ο κινητήρας στο στυλ μου.
Να σου πω για παράδειγμα ότι πρόσφατα κατέβηκα στον τόπο καταγωγής μου στην Καλαμάτα για μάζεμα ελιών. Το βαν μετετράπη σε αγροτικό. Έκανα τα 250 χλμ της απόστασης με 80 χλμ ταχύτητα, σταθερά. Ακόμα και στα 45-50 να πέσω, δεν κατεβάζω τρίτη, πλην ανηφόρας μπροστά, για να μην το ζορίζω. (35:6 κορωνοπήνιο, 0,78 τετάρτη, 225/75-16 ελαστικά).
Με αυτή την ταχύτητα έβλεπα συνεχώς έξω. Είχε εξαιρετική μέρα. Απολάμβανα το τοπίο, τη φύση τα χρώματα, τις ασχολίες των ανθρώπων. Διαπίστωσα την σημαντική αναγέννηση του δάσους στην καμμένη γη της Ηλείας, κυρίως στο δάσος του Καϊάφα-Ζαχάρως. Πολλά νεαρά πεύκα ξεπέρασαν ένα μπόι ύψος. Ευτυχώς, ή ένταξη της περιοχής στο δίκτυο Νatura και ο κοινωνικός έλεγχος, προς ώρας έσωσαν αυτή την περιοχή από τους γύπες των συμφερόντων. (Επί τη ευκαιρία, να το πάω κάπου αλλού τώρα το θέμα).
Το syncro θα μου επέτρεπε να μπω στους αμμόλοφους, για μια σύντομη στάση προς την ερημική ακτή. Δεν το έκανα όμως. Σε μια τόσο ευαίσθητη οικολογικά περιοχή, σκέφτηκα ότι το πάτημα των αμμοθινών με τους τροχούς, θα αλλοίωνε το μαλακό υπόστρωμα, θα κατέστρεφα πιθανά βλάστηση σπάνιων αμμόφιλων φυτών, μπορεί και οργανισμούς που διαχειμάζουν ναρκωμένοι στην άμμο. Εξάλλου, θα ήταν μια άσχημη παραφωνία οι ροδιές μου πάνω στο φυσικό κυμματιστό γλυπτό της άμμου, όπως φυσικά το λάξευσε ο αέρας. Είχε πλατώματα και κάθετες εξόδους ο δρόμος άν ήθελα να σταματήσω και να πάω μια βόλτα με τα πόδια στις απάτητες από τροχό αμμοθίνες. Ήξερα ότι εκεί το καλοκαίρι φωλιάζουν θαλάσσιες χελώνες, που μπορεί ένας τετρακούνητος σαν κι εμάς, κυρίως αν διατρέχει παράλληλα στη θάλασσα την ακτή, να καταστρέψει φωλιές. Αυτό βέβαια δεν ισχύει σε όλες τις ακτές. Πολύ περισσότερο, δεν ισχύει στο ορεινό ανάγλυφο, όπου εκτός δρόμου, πλην εξαιρέσεων, η επίδραση της έλευσης των τροχών είναι αμελητέα αν όχι ανύπαρκτη.
Κοντολογίς, για όλους μας, πιστεύω ότι είμαστε ώριμοι, τα αντιλαμβανόμαστε, τηρούμε αυτούς τους κανόνες δεοντολογίας και χαίρομαι για αυτό.
Γι αυτό μου αρέσει αυτή η παρέα!
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Γιάννης - Μεσολόγγι έγραψε:Τι να πω, δεν διαφωνώ. Με ενδιαφέρον διάβασα αυτό το :2 οι ίπποι που ανέφερες. Εμπειρικό μεν, αλλά κι από την προσωπική μου εμπειρία, βλέπω ότι ισχύει. Απλά, δεν το κυνηγάω - όπως λέμε - στην οδήγηση. Αν το κυνηγούσα, θα είχα σίγουρα άλλες απαιτήσεις. Με ικανοποιεί θα έλεγα η αρκετή και σε χαμηλές στροφές ροπή του TDI κινητήρα όπως το δουλεύω σε καθημερινή χρήση. Σε προσπέραση θα έλεγα ότι δεν έχω πρόβλημα, ούτε κατεβάζω τρίτη εύκολα σε ταξίδι, σε ανηφόρες. Διακρίνω ότι, όπως συνήθως οδηγώ, δεν εξαντλώ τα όρια του αυτοκινήτου. Έχει πολλά περιθώρια ακόμα, είμαι γενικά αργός οδηγός, οπότε, ταίριαξε και ο κινητήρας στο στυλ μου.
Να σου πω για παράδειγμα ότι πρόσφατα κατέβηκα στον τόπο καταγωγής μου στην Καλαμάτα για μάζεμα ελιών. Το βαν μετετράπη σε αγροτικό. Έκανα τα 250 χλμ της απόστασης με 80 χλμ ταχύτητα, σταθερά. Ακόμα και στα 45-50 να πέσω, δεν κατεβάζω τρίτη, πλην ανηφόρας μπροστά, για να μην το ζορίζω. (35:6 κορωνοπήνιο, 0,78 τετάρτη, 225/75-16 ελαστικά).
Με αυτή την ταχύτητα έβλεπα συνεχώς έξω. Είχε εξαιρετική μέρα. Απολάμβανα το τοπίο, τη φύση τα χρώματα, τις ασχολίες των ανθρώπων. Διαπίστωσα την σημαντική αναγέννηση του δάσους στην καμμένη γη της Ηλείας, κυρίως στο δάσος του Καϊάφα-Ζαχάρως. Πολλά νεαρά πεύκα ξεπέρασαν ένα μπόι ύψος. Ευτυχώς, ή ένταξη της περιοχής στο δίκτυο Νatura και ο κοινωνικός έλεγχος, προς ώρας έσωσαν αυτή την περιοχή από τους γύπες των συμφερόντων. (Επί τη ευκαιρία, να το πάω κάπου αλλού τώρα το θέμα).
Το syncro θα μου επέτρεπε να μπω στους αμμόλοφους, για μια σύντομη στάση προς την ερημική ακτή. Δεν το έκανα όμως. Σε μια τόσο ευαίσθητη οικολογικά περιοχή, σκέφτηκα ότι το πάτημα των αμμοθινών με τους τροχούς, θα αλλοίωνε το μαλακό υπόστρωμα, θα κατέστρεφα πιθανά βλάστηση σπάνιων αμμόφιλων φυτών, μπορεί και οργανισμούς που διαχειμάζουν ναρκωμένοι στην άμμο. Εξάλλου, θα ήταν μια άσχημη παραφωνία οι ροδιές μου πάνω στο φυσικό κυμματιστό γλυπτό της άμμου, όπως φυσικά το λάξευσε ο αέρας. Είχε πλατώματα και κάθετες εξόδους ο δρόμος άν ήθελα να σταματήσω και να πάω μια βόλτα με τα πόδια στις απάτητες από τροχό αμμοθίνες. Ήξερα ότι εκεί το καλοκαίρι φωλιάζουν θαλάσσιες χελώνες, που μπορεί ένας τετρακούνητος σαν κι εμάς, κυρίως αν διατρέχει παράλληλα στη θάλασσα την ακτή, να καταστρέψει φωλιές. Αυτό βέβαια δεν ισχύει σε όλες τις ακτές. Πολύ περισσότερο, δεν ισχύει στο ορεινό ανάγλυφο, όπου εκτός δρόμου, πλην εξαιρέσεων, η επίδραση της έλευσης των τροχών είναι αμελητέα αν όχι ανύπαρκτη.
Κοντολογίς, για όλους μας, πιστεύω ότι είμαστε ώριμοι, τα αντιλαμβανόμαστε, τηρούμε αυτούς τους κανόνες δεοντολογίας και χαίρομαι για αυτό.
Γι αυτό μου αρέσει αυτή η παρέα!
Ωραίος!


;)
The Syncro Heresy
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από dimitris_volos »

μου φτιαξατε τη μερα !
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN

Δημοσίευση από stavros syncro »

Θα συμφωνήσω με Γιάννη αλλά και με Hellenic Vanagon.....
Syncro 16'' 1.8T
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”