Σελίδα 4 από 5

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Δευ 18 Ιουν 2018 2:24 pm
από panosT3SYNCRO
Άρα θα χρειαστώ αμορτισέρ τουλάχιστον 4 πόντους πιο μακριά
Τα trailmaster γνωρίζουμε αν κάνουν;
Όταν λες custom τι εννοείς;
Του πηγές μπουκάλες ή τα έφτιαξε απ το μηδέν;
Είναι άνετα;
Για τι κόστος μιλάμε;

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2018 8:30 am
από BUS1988
panosT3SYNCRO έγραψε:Άρα θα χρειαστώ αμορτισέρ τουλάχιστον 4 πόντους πιο μακριά
Τα trailmaster γνωρίζουμε αν κάνουν;
Όταν λες custom τι εννοείς;
Του πηγές μπουκάλες ή τα έφτιαξε απ το μηδέν;
Είναι άνετα;
Για τι κόστος μιλάμε;
H JamSport χρόνια φτιάχνει αναρτήσεις από το 0 για αυτοκίνητα rally.
Είναι επισκευαζόμενα και τα κάνει όπως θέλεις.
Κόστος για τα 2 μπροστινά 280 ευρώ αν θυμάμαι καλά.

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιουν 2018 10:34 am
από panosT3SYNCRO
Θα τους πάρω τηλ να μάθω περισσότερα
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες ☺️

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Δευ 25 Ιουν 2018 2:12 pm
από t3 syncro tool
Καλύτερα να πάς σε custom μπουκάλες κατευθείαν, όπως σου έγραψε ο Θέμης.
Τόσο που το σήκωσες, ειδικά μπροστά, δέν σου κάνει κάτι απο αυτά που κυκλοφορούν.

Συμβουλές:
1) Πρέπει να βάλεις προσθήκη στα μπροστά πάνω μπαλάκια γιατί θα τερματίζουν τα πάνω ψαλίδια όταν ανασηκώνωνται οι τροχοί και θα σου διαλύσουν τα μπαλάκια.
2) Για τους 6 μπιλιοφόρους (τέσσερις πίσω και 2 έσω μπροστά) θα δείς στο μέλλον άν αρχίσουν να κοπανάνε.
3) Μήν κόβεις το τιμόνι τελείως στις αναστροφές ή στο παρκάρισμα γιατί κινδυνεύεις να σου ξεκουμπώσουν οι έξω μπροστά μπιλιοφόροι. Προσοχή. Δέν υπάρχει προειδοποίηση γι αυτό. Ακούς ένα γκράκ, μένεις επιτόπου, δέν το κουνάς καθόλου και πέρνεις οδική κατευθείαν. Άν το προχωρήσεις θα στραβώσεις το καρέ του ημιαξονίου ή του μπιλιοφόρου και θές πολλά χρήματα μετά.
Άν δέν μπορείς να είσαι προσεκτικός με το τιμόνι, τότε κόλλησε ένα μέταλλο 2mm στο τέρμα του τιμονιού για να μήν κόβει τελείως.

Αυτά και καλή συνέχεια στο project σου.
Κράτα μας ενήμερους

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Δευ 25 Ιουν 2018 11:02 pm
από panosT3SYNCRO
αυτο ειναι το κιτ που τοποθετησα
τελικα ειναι +3 μπρος κ +4 πισω

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Δευ 25 Ιουν 2018 11:06 pm
από panosT3SYNCRO
μηπως ειναι καλυτερα να τα ξηλωσω?
η αληθεια ειναι οτι τρομοκρατηθηκα λιγο με αυτα που ειπες παραπανω

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2018 1:33 am
από t3 syncro tool
Δυστυχώς όταν σηκώνεις πολύ το αυτοκίνητο φεύγει απο τις προδιαγραφές των υπόλοιπων μηχανικών μερών και αρχίζουν οι αλυσιδωτές αντιδράσεις με πρώτη και καλύτερη το μήκος των αμορτισέρ που είδες αμέσως.

Απο ότι βλέπω απο το σέτ, τουλάχιστον έχεις βάλει τις προσθήκες στα μπαλάκια οπότε καλύφθηκες σε αυτό το θέμα.

Με τους μπιλιοφόρους θα δείς στο μέλλον όπως σου είπα και ανάλογα με την πόση συχνή χρήση off road θα τους κάνεις. Σηκώνοντας το αυτοκίνητο έχεις αυξήσει την γωνία λειτουργίας τους και θα δουλεύουν συνεχώς στο όριο. κάποια στιγμή θα τα παίξουν.
Οι δύο έξω μπροστά μπιλιοφόροι, έχουν μεγαλύτερη γωνία κλίσης απο την μάνα τους οπότε δέν θα έχεις πρόβλημα σε αυτούς με την γωνία λειτουργίας τους. Προς το παρόν βέβαια.....γιατί σε καμιά 5ετία θα εχεις και με αυτούς. Τουλάχιστον μία φορά το χρόνο βγάλσιμο και γρασσάρισμα απο την αρχή για να τους συντηρήσεις όσο γίνετε πιό πολύ.

Όσο αφορά τώρα το 3ο θέμα που σου έγραψα....φαντάσου οτι τα ημιαξόνια μπροστά έχουν ορισμένο μήκος το οποίο είναι υπολογισμένο σύμφωνα με την μαμά σχεδίαση της ανάρτησης. Έχουν και μιά μικρή ανοχή βέβαια σε μήκος. Μικρή όμως.
Σηκώνεις το αμάξι μπροστά περίπου 4,5 πόντους (Η μπροστά ανάρτηση πάει 1,5 προς 1 στο σήκωμα, η πίσω 1 προς 1) , άρα αυξάνεις την απόσταση του σαζμάν με το έξω μέρος του τροχού. Σωστά? Σωστά.......
Αλλά το μήκος των ημιαξονίων μένει το ίδιο. ;)
Αυτό το extra μήκος που χρειάζεσαι, το έχει προβλέψει η μαμά VW (Βασικά η Stayer που έχει σχεδιάσει την τετρακίνηση) με τις ανοχές που είπαμε πιό πάνω....αλλά εσύ πιά βρίσκεσαι στο όριο των ανοχών και βαδίζεις σε τεντωμένο σχοινί.
Όταν στρίβεις τέρμα το τιμόνι, ζητάς και άλλο μήκος απο τα ημιαξόνια που δέν έχεις και πολύ περίσσεμα.
Οπότε κάνε ότι σου είπα πιό κάτω....μήν κόβεις ποτέ το τιμόνι τέρμα....για να κοιμάσαι ήσυχος!!!!

(Δέν στα είπα για να σε τρομοκρατήσω, απλά να ξέρεις οτι έχεις φύγει απο τις προδιαγραφές της VW και κάποια στιγμή θα αρχίσουν τα προβλήματα (όπως ακριβώς με τα αμορτισέρ). Να έχεις γνώση και να είσαι προετοιμασμένος για το τί θα συναντήσεις στο μέλλον, όπως και προσεκτικός για να μήν παθαίνεις ζημιές)

Υ.Γ. Άν ξαναέφτιαχνα Syncro το μόνο που θα έκανα θα ήταν να βάλω πάνω 16άρια ζαντολάστιχα για να σηκωθεί, και δέν θα πείραζα στο ελάχιστο την ανάρτησή του η οποία είναι μοναδική εκτός δρόμου με απαράμιλλη άνεση στους κατσικόδρομους. Όλες οι άλλες λύσεις στοιχίζουν πολλά χρήματα και χάνεις την άνεση.

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιουν 2018 6:51 pm
από T3syncro 991
Συμφωνω απολυτα με το Υ.Γ του t3 syncro tool .Ηδη εχω παρει ζαντες 6,5 Χ16 ΕΤ 47 απο Mersedes ML αλουμινιου σφυρηλατες ,με ωφελιμο φορτιο 900 κιλα και επεται η συνεχεια

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιουν 2018 7:13 pm
από Dimitris
Οι ζάντες που λές είναι οι 5 μπράτσες του ML και δεν είναι σφυρηλάτες...Οι CLK με 16x7 ΕΤ37 είναι forged , Fuchs...

Re: syncro ανόρθωση - ανάρτηση

Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2018 1:43 pm
από T3syncro 991
Εχεις δικιο δεν ειναι σφυρηλατες ,με καλυπτει απολυτα ομως το ωφελιμο φορτιο των 900 κιλων που εχουν .Με ελαστικα 215/70-16 MS 4 εποχων και δεικτη φορτιου >99 , δεικτη ταχυτητας S η T οχι Η ( αλλωστε τι να τα κανει τα HR το γκαζοζεν),θα τα φοραω ολο το χρονο .