Σελίδα 2 από 2

Re: Mitsubishi L300 προς πώληση

Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2012 10:34 pm
από t3 syncro tool
Ε δέν μπορώ θα το πώ

ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΤΣ. ΤΡΑΤΖΙΚ :shock:

Re: Mitsubishi L300 προς πώληση

Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2012 10:37 pm
από Hellenic Vanagon
Μπορεί να μοιάζει κόλπο marketing όταν η VW έλεγε πως δοκίμασε πολλούς συνδυασμούς θέσης κινητήρα/μετάδοσης
πριν παρουσιάσει το Τ3, αλλά δεν είναι!

:)

Re: Mitsubishi L300 προς πώληση

Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2012 10:43 pm
από t3 syncro tool
Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι οτι ακόμα και τα Τ4 που έχουν τον κινητήρα μπροστά, τέτοια συμπεριφορά δέν έχουν.
Κάπου είχα διαβάσει παλιά που πρωτοβγήκε το Τ4 οτι πάλι εχουν μελετήση πολύ την σωστή κατανομή βάρους ωστε να είναι 50/50. Είναι δυνατόν όμως με κινητήρα μπροστά?

Re: Mitsubishi L300 προς πώληση

Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2012 10:57 pm
από Hellenic Vanagon
t3 syncro tool έγραψε:Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι οτι ακόμα και τα Τ4 που έχουν τον κινητήρα μπροστά, τέτοια συμπεριφορά δέν έχουν.
Κάπου είχα διαβάσει παλιά που πρωτοβγήκε το Τ4 οτι πάλι εχουν μελετήση πολύ την σωστή κατανομή βάρους ωστε να είναι 50/50. Είναι δυνατόν όμως με κινητήρα μπροστά?
Προσοχή!

Άλλη αρχιτεκτονική του κινητήρα μπροστά από τον οδηγό, σε όχημα με συμβατική σχεδίαση, και άλλη αυτή του "προωθημένου θαλάμου ελέγχου", όπου ο κινητήρας βρίσκεται ακριβώς κάτω από το κάθισμα του οδηγού!

Στην δεύτερη περίπτωση μόνο ο κινητήρας πίσω μπορεί να δώσει μία λογική λύση στην κατανομή των βαρών!

Και μην ξεχνάμε πως στο Τ3, (2WD & 4WD), η VW πέτυχε το 50-50:

Όσο για το Τ4, δεν έχω δει πουθενά να αναφέρεται το 50-50, αλλά πως η κατανομές των βαρών, για άδειο όχημα, είναι, περίπου, 60-40.


:)