Ε δέν μπορώ θα το πώ
ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΤΣ. ΤΡΑΤΖΙΚ
Mitsubishi L300 προς πώληση
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Mitsubishi L300 προς πώληση
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Mitsubishi L300 προς πώληση
Μπορεί να μοιάζει κόλπο marketing όταν η VW έλεγε πως δοκίμασε πολλούς συνδυασμούς θέσης κινητήρα/μετάδοσης
πριν παρουσιάσει το Τ3, αλλά δεν είναι!
πριν παρουσιάσει το Τ3, αλλά δεν είναι!
The Syncro Heresy
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Mitsubishi L300 προς πώληση
Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι οτι ακόμα και τα Τ4 που έχουν τον κινητήρα μπροστά, τέτοια συμπεριφορά δέν έχουν.
Κάπου είχα διαβάσει παλιά που πρωτοβγήκε το Τ4 οτι πάλι εχουν μελετήση πολύ την σωστή κατανομή βάρους ωστε να είναι 50/50. Είναι δυνατόν όμως με κινητήρα μπροστά?
Κάπου είχα διαβάσει παλιά που πρωτοβγήκε το Τ4 οτι πάλι εχουν μελετήση πολύ την σωστή κατανομή βάρους ωστε να είναι 50/50. Είναι δυνατόν όμως με κινητήρα μπροστά?
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Mitsubishi L300 προς πώληση
Προσοχή!t3 syncro tool έγραψε:Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι οτι ακόμα και τα Τ4 που έχουν τον κινητήρα μπροστά, τέτοια συμπεριφορά δέν έχουν.
Κάπου είχα διαβάσει παλιά που πρωτοβγήκε το Τ4 οτι πάλι εχουν μελετήση πολύ την σωστή κατανομή βάρους ωστε να είναι 50/50. Είναι δυνατόν όμως με κινητήρα μπροστά?
Άλλη αρχιτεκτονική του κινητήρα μπροστά από τον οδηγό, σε όχημα με συμβατική σχεδίαση, και άλλη αυτή του "προωθημένου θαλάμου ελέγχου", όπου ο κινητήρας βρίσκεται ακριβώς κάτω από το κάθισμα του οδηγού!
Στην δεύτερη περίπτωση μόνο ο κινητήρας πίσω μπορεί να δώσει μία λογική λύση στην κατανομή των βαρών!
Και μην ξεχνάμε πως στο Τ3, (2WD & 4WD), η VW πέτυχε το 50-50:
Όσο για το Τ4, δεν έχω δει πουθενά να αναφέρεται το 50-50, αλλά πως η κατανομές των βαρών, για άδειο όχημα, είναι, περίπου, 60-40.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
The Syncro Heresy